Wordt weer even doorhalen, maar dit keer toch niet helemaal denk ik...dit nu combineren met én F1 (plus aanhang) én MotoGP (plus aanhang, nota bene in Nederland) wordt wel erg lastigquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:00 schreef Pino112 het volgende:
3 weken 24u's achter elkaar, je zou voor minder.
of rechts buiten de baan gaan rijden. Dat was veiliger geweestquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Aan de kant gaan in de bocht naar links.
Ja had veiliger geweest. Andere kant van de curbs is een mooi strookje asfalt nog.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of rechts buiten de baan gaan rijden. Dat was veiliger geweest
Dit ja...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
Die langzaam rijdende McLaren reed gewoon vol op de racelijn ...
Leek ook wel of 'ie dacht de pitstraat te halen, maar ineens volledig stil viel ipv nog langzaam door kon rijden en nergens meer naartoe kon. Niet zo handig...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of rechts buiten de baan gaan rijden. Dat was veiliger geweest
Franz Herrmann kan best een paar stints rijden vannacht, in Oostenrijk wordt het toch niet veelquote:
Ik op YouTube, daar heb je het in 6 talen ofzo, maar Ziggo wist ik nietquote:
Op dit moment Sebastian Bleekemolen en nog iemand. Later vanavond/vannacht gaan de over op de Engelstalige streamquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik op YouTube, daar heb je het in 6 talen ofzo, maar Ziggo wist ik niet
Wie doet daar commentaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |