Nergens volgens mij. Allen Duits en Engels via diverse kanalenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar evt te zien met nederlands commentaar?
Viaplay open kanaal denk ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Viaplay?quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier ook nog 32000quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:45 schreef Nattekat het volgende:
52K kijkers op Youtube. Kan me een race herinneren die amper de duizend haalde
Hoelang denk jij dat het circuit is? Het is geen Zandvoortquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaan ze daar nu eerst een kwartier stil staan tot 1200 uur?![]()
Dan kan ik nog ff turbo douchen.
Zandvoort als die baan net iets verder naar het noorden was gebouwdquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoelang denk jij dat het circuit is? Het is geen Zandvoort
Het is 20 km lang
quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoelang denk jij dat het circuit is? Het is geen Zandvoort
Het is 20 km lang
Gaaf om in VR te racen met Automobilista 2 in een ouwe jaren 80 F1 wagen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mooi circuit overzicht zo met dat spel
Is gewoon engelse feed. Gran Turismo is nou eenmaal sponsor. Vind het ook geen echte sim, maar geld moet ergens vandaan komenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:53 schreef vosss het volgende:
Op viaplay beelden van gran turismo 7
Laat dan beeld van Assetto Corsa (Evo) zien of een willekeurige andere sim die wel serieus te nemen is.
Leuk voor ze.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op Viaplay met Nelson en Jeroen
GT is juist een mooi toegankelijk spelletje voor de beginnende enthousiasteling. Ik ben er ook mee begonnen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:53 schreef vosss het volgende:
Op viaplay beelden van gran turismo 7
Laat dan beeld van Assetto Corsa (Evo) zien of een willekeurige andere sim die wel serieus te nemen is.
Engelse feed met de ene na de andere Duitse reclame?quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is gewoon engelse feed. Gran Turismo is nou eenmaal sponsor. Vind het ook geen echte sim, maar geld moet ergens vandaan komen
Ik heb zon vermoeden dat de GT3 klasse heel veel geld gaat zien komen.... DIt Max effect gaat een staartje krijgenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is gewoon engelse feed. Gran Turismo is nou eenmaal sponsor. Vind het ook geen echte sim, maar geld moet ergens vandaan komen
Ja. Het gaat om het commentaarquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Engelse feed met de ene na de andere Duitse reclame?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |