1.54 was ik alweer wakker, bewust niet hier naar toe gegaan.quote:
1.54quote:Op zondag 22 juni 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1.54 was ik alweer wakker, bewust niet hier naar toe gegaan.
Nou? euhhhhhquote:Op zondag 22 juni 2025 06:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee hoor, ik raak niet verslaafd.
bolk!
Nee, ik wil vandaag koffie!quote:
Morguh Roos werkse voor straksquote:
Hoe laat gaat het ontbijtbuffet open?quote:
Wat drink jij dan als je in de ochtend opstaat?quote:Op zondag 22 juni 2025 06:55 schreef roos94 het volgende:
Koffie is echt heel vies. Ik vind thee ook niet lekker. Dus als mensen vragen wil je bakje koffie of een theetje uhhhh.. no thanks
Ehh. We zitten op de camping, geen ontbijtbuffet meer. Zondag pas weer als we onderweg zijn naar huis.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe laat gaat het ontbijtbuffet open?
Tot die tijd maar ff water koken en een kopje oplos maken
Pas wel op dat je je mond niet verbrand. Oploskoffie is warmer dan gewone koffie
Waterquote:Op zondag 22 juni 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat drink jij dan als je in de ochtend opstaat?
Genoteerdquote:Op zondag 22 juni 2025 06:55 schreef roos94 het volgende:
Koffie is echt heel vies. Ik vind thee ook niet lekker. Dus als mensen vragen wil je bakje koffie of een theetje uhhhh.. no thanks
En dan de hele dag water?quote:
In de modquote:Op zondag 22 juni 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan de hele dag water?
Ik drink de hele dag afwisselend koffie en water en dan in de avond neem ik prikwater omdat ik even iets sprankelends in de mod wil
Dat mag ik niet drinkenquote:
In de modquote:
Ik drink ongeveer voor 80% water en dan soms water met citroen erin voor afwisseling.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan de hele dag water?
Ik drink de hele dag afwisselend koffie en water en dan in de avond neem ik prikwater omdat ik even iets sprankelends in de mod wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |