quote:Top Dems on intelligence committees were not briefed before strikes — but Republicans were
AP Newsquote:Jim Himes, the top Democrat on the House Intelligence Committee, was not briefed before the US’ strikes on Iran — even though his GOP counterpart on the panel, Chairman Rick Crawford, was in contact with the White House, per a person familiar.
Also, Sen. Mark Warner, the ranking Democrat on the Senate Intelligence Committee, also was not briefed before the attack, per a source familiar, but the GOP chairman, Tom Cotton, was briefed.
Both Democrats are on the “Gang of Eight,” which typically would be briefed before a significant US military engagement. The Gang of Eight includes the House and Senate leaders from each party as well as the chairs and ranking members of the House and Senate intelligence committees.
Nou ja, bij Trump doorgaans wel natuurlijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Want Poetin heeft momenteel zoveel te zeggen…Iran is te onbelangrijk voor Rusland en China om een derde wereld oorlog te riskeren.
En die via een busje, vrachtwagen of containerschip ergens hebben geparkeerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:19 schreef tjoptjop het volgende:
En nu duimen dat ze niet toevallig al een paar bommen gemaakt hebben
De laatste berichten waren dat Trump zn geduld met hem had verloren, maar met al het 64D geschaak van de laatste uren en dagen is niks meer zeker voor ons gewone stervelingen…quote:Op zondag 22 juni 2025 03:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, bij Trump doorgaans wel natuurlijk.
Zoiets jaquote:Op zondag 22 juni 2025 03:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
En die via een busje, vrachtwagen of containerschip ergens hebben geparkeerd.
Trump verliest elke dag met iedereen z'n geduld, en dan zegt iemand weer dat hij zo slim is, en staat 'ie weer in het goede lijstje, dus dat zegt niet zo veelquote:Op zondag 22 juni 2025 03:21 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De laatste berichten waren dat Trump zn geduld met hem had verloren, maar met al het 64D geschaak van de laatste uren en dagen is niks meer zeker voor ons gewone stervelingen…
De squad zit ook in de senaat toch? Je moet er toch niet aan denken dat die in geheime briefings worden betrokken in de aanvallen op Iran…quote:Op zondag 22 juni 2025 03:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bij de Democraten zitten ook allerlei Kati Piri's dus dat snap ik prima.
Dat had de Mossad wel geweten als dat zo was. Ze hebben overal infiltranten in het regime. En had tot een andere calculus en publieke toonzetting geleid.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:19 schreef tjoptjop het volgende:
En nu duimen dat ze niet toevallig al een paar bommen gemaakt hebben
Later vertelt hij daar zijn kleinkinderen over.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:22 schreef heywoodu het volgende:
Teletekst heeft het Israël-Iran-kopje weer naar boven verplaatst, spannende nacht voor whoever dat beheert!
Ja dat is bijzondere timing.quote:
DENK werd bij ons toch ook buiten dat soort meetings gehouden?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:23 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De squad zit ook in de senaat toch? Je moet er toch niet aan denken dat die in geheime briefings worden betrokken in de aanvallen op Iran…
Markuszower mocht geen vicepremier worden door zijn banden met een terreurorganisatie.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
DENK werd bij ons toch ook buiten dat soort meetings gehouden?
Dat is naar mijn mening een onderschatting, Iran is zeker wel van belang voor Rusland en China.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Want Poetin heeft momenteel zoveel te zeggen…Iran is te onbelangrijk voor Rusland en China om een derde wereld oorlog te riskeren.
Dat was de vraag niet maar bedankt. Misschien was iemand dat vergeten.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Markuszower mocht geen vicepremier worden door zijn banden met een terreurorganisatie.
Verbod op staalexport naar de VS, daar maken ze B2 bommenwerpers mee!quote:Op zondag 22 juni 2025 03:26 schreef Cattivo het volgende:
Heeft PvdA-GL al een spoedcongres belegd na de aanval op Iran?
Wel opletten of ze hun bagage bijhouden!quote:Op zondag 22 juni 2025 03:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Even opletten of we ineens overal Iraanse "toeristen" gaan zien.
Solliciteren bij een kerncentrale ergens in Europa dan maar.quote:
De doelwitten lijken me een beetje op te raken idd.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:30 schreef Aether het volgende:
Valt er nog wat aan te vallen
Trump: Iran should stop immediately, otherwise they’ll get hit again
https://www.timesofisrael(...)heyll-get-hit-again/
Gedomineerd worden door een sub. Khamenei is wel flink BDSM'd.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:28 schreef Perrin het volgende:
De jongens (en meiden?) in de subs mochten ook meedoen.
[ x ]
Lijkt me dat er nog zo'n 90 miljoen doelwitten zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
De doelwitten lijken me een beetje op te raken idd.
de usual suspects zullen wel vol op het Iran orgel gaan dus ik verwacht veel vlaggen en protesten.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Even opletten of we ineens overal Iraanse "toeristen" gaan zien.
Dat zeker. Maar niet belangrijk genoeg voor een WO3. Bovendien moeten ze dan met nukes gaan gooien, want conventioneel leggen ze het beiden keihard af tegen de good old USA.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is naar mijn mening een onderschatting, Iran is zeker wel van belang voor Rusland en China.
Een einde aan dit regime betekent ook een klap voor Rusland en China volgens mij.
Lijkt me dat zo'n fase wel komt nog? Zo sterk zitten de moellahs toch niet in het zadel? Hun machtsbasis is weg. De bevolking was hen al voor een groot deel beu. Dat kan toch nooit lang goed gaan met hun regime.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:33 schreef heywoodu het volgende:
Als ik die Iraanse minister van Buitenlandse Zaken was had ik het ook wel geweten trouwens. Vragen of ik aan mag schuiven bij de NAVO-top, want ik heb heel veel informatie, en zet me maar ergens onder huisarrest, fuck die hele shit thuis.
China heeft inderdaad nog steeds alleen een regionale machtsprojectie. Daar zouden ze in theorie héél vervelend voor Amerika kunnen zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar niet belangrijk genoeg voor een WO3. Bovendien moeten ze dan met nukes gaan gooien, want conventioneel leggen ze het beiden keihard af tegen de good old USA.
De olie faciliteiten werden net op Fox genoemd. Er schijnt een enkele locatie de volledige economie van Iran aan te duwen. Die vernietigen en Iran gaat 100 jaar terug in de tijd, maar dan tref je ook de 80-90 miljoen tellende bevolking.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
De doelwitten lijken me een beetje op te raken idd.
Helaasch:quote:Op zondag 22 juni 2025 03:35 schreef Eagles89 het volgende:
ENORM GROTE BOEM (niet geverifieerd maar dit lijkt me geen standaard bom) als er daar 6 van zijn ontploft zit je in aardbevingsschalen te rekenen volgens mij.
[ x ]
Dat vind ik ook wel mooi he, je bombardeert de meuk van een land naar de touwtyfus en stuurt ze daarna nog ff een berichtje "joe, is niet tegen jullie persoonlijk he".quote:Op zondag 22 juni 2025 03:40 schreef Aether het volgende:
* The battle has just begun Mr. Trump, Iran's state TV presenter says
* Hardline MP urges severe response to US attack on Iran nuclear sites
* Every US civilian in Mideast a legitimate target now - Iran state TV
* US informed Iran its attacks aimed at nuclear program, not regime change
https://www.iranintl.com/en/liveblog/202506186220
Ik heb nu zin in kip piri piri.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bij de Democraten zitten ook allerlei Kati Piri's dus dat snap ik prima.
grgr,quote:Op zondag 22 juni 2025 03:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel mooi he, je bombardeert de meuk van een land naar de touwtyfus en stuurt ze daarna nog ff een berichtje "joe, is niet tegen jullie persoonlijk he".
Klopt, niet alleen Denk trouwens, maar door partijen zoals Denk zijn ze toen wel begonnen om alleen nog de grootste partijen (de grootste 4 uit mn hoofd) uit te nodigen voor commissie STIEKEM zoals die heet(te). Denk staat in de peilingen onder jongeren al op de vierde plek, dus dan zouden ze ook lekker mogen mee gaan loeren.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
DENK werd bij ons toch ook buiten dat soort meetings gehouden?
No hard feelings bro?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel mooi he, je bombardeert de meuk van een land naar de touwtyfus en stuurt ze daarna nog ff een berichtje "joe, is niet tegen jullie persoonlijk he".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |