They all said it couldn't be done!quote:Op zondag 22 juni 2025 02:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
The greatest hoofdletters op de NOS Teletekst ever
Heeft al iemand met Khamenei gesproken, over andere doelen gesproken?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:04 schreef Eagles89 het volgende:
Tomahawk missiles vanaf onderzeers afgevuurd op andere doelen volgens Hannity die met Trump sprak.
Trump was tegen het doden van Khameini, denk dat die in Teheran zit dan…want 6(!) van de krachtigste bom op aarde (op nukes na) koppen ga je niet overleven…quote:Op zondag 22 juni 2025 03:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft al iemand met Khamenei gesproken, over andere doelen gesproken?
Wat wil je weten?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft al iemand met Khamenei gesproken, over andere doelen gesproken?
5D chess my friend. 5D chess.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:06 schreef Perrin het volgende:
Die 'twee weken' van Trump zijn wel voorbij gevlogen zeg.
Ben wel tevreden met hoe Trump het heeft gespeeld eigenlijk. Had het niet verwacht na zijn ietwat excentrieke start.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:06 schreef Perrin het volgende:
Ik had dit echt niet verwacht.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:06 schreef Perrin het volgende:
Trump heeft in ieder geval 6D erover getweet, soms met een extra hoofdletter.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:08 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik gok dat de 5D chess van Netanyahu komt.
De wat? Je bedoelt, neem ik aan, de Trump Vredesprijs?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:10 schreef Perrin het volgende:
Wel benieuwd wat dit met zijn kansen voor de Nobelprijs voor de Vrede doet.
Hij zei within two weeks.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:06 schreef Perrin het volgende:
Ja fair enough.quote:
AP Newsquote:Hannity said that 30 Tomahawk missiles fired by U.S. submarines 400 miles away struck the Iranian nuclear sites of Natanz and Festivus.
Zojuist op Fox News, bronnen melden: “Fordow is completely gone, it is wiped out”.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |