Bedoel je bonus trek?quote:
Neuh heb al mijn eigen milf 😳quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
En je laat nu nooit meer wat thuis bezorgen?
A fijn zoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een goede dag gehad. Mijn stress was een stuk minder vandaag. Koester deze dag
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-06-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dat inderdaad. En als je niks af krijgt.... dat is ook een teken van teveel dingen tegelijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
Hoe weet ik dat ik te veel dingen tegelijkertijd doe? Als er meerdere half lege thee kopen op diverse plekken in mijn huis staan (thee is wel lauw, dus ik drink het gewoon op).
Dat valt enorm mee. Mijn woonkamer is behoorlijk opgeruimd. Het automatisch watersysteem voor mijn plantjes doet het prima (vertrouw nooit een kattenoppasser). En mijn was was helemaal opgeruimd, tot ik een nieuwe lading uit de droger haalde een paar minuten geleden. Best productief vind ik zelfquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En als je niks af krijgt.... dat is ook een teken van teveel dingen tegelijk.
Hey Moonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |