je kenn toch jeannyquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
ruhig!
waarom laat je ons steeds plaatjes raden?
Dat weten wij toch niet man? Hij lijkt op Bruce Springsteen, maar verder geen idee.quote:
falco hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weten wij toch niet man? Hij lijkt op Bruce Springsteen, maar verder geen idee.
Ja, dat geknoei met die plakdingen en lijm.... Het blijft nooit goed zitten, en kan ik na een week weer opnieuw plakken.quote:
o jeequote:
Ik dacht dat je de foto in de OP bedoelde en dat was dezequote:
O die dingenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
o jee
als je een boom plant in je tuin, moeten er boompalen bij, en dan van die elastische band![]()
Dit idd ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat geknoei met die plakdingen en lijm.... Het blijft nooit goed zitten, en kan ik na een week weer opnieuw plakken.
ja dus?quote:
nee falco bedoelde ikquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de foto in de OP bedoelde en dat was deze
[ afbeelding ]
kenn je falco niet ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
ja dus?
dat was je vraag niet
jij vraagt wie de persoon op de foto is.
i
k
h
e
b
g
e
e
n
i
d
e
e
en dan vraag je het nog 10 keer
Als je niet wil antwoorden dan antwoord je toch gewoon niet, zo simpel als simpelquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
ja dus?
dat was je vraag niet
jij vraagt wie de persoon op de foto is.
i
k
h
e
b
g
e
e
n
i
d
e
e
en dan vraag je het nog 10 keer
tjakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:08 schreef ToT het volgende:
Vanmiddag met blote voeten over de tegels van het dakterras gelopen.
Ze doen nog steeds wat pijn!
Oeh, dat zal goed warm zijn geweest.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:08 schreef ToT het volgende:
Vanmiddag met blote voeten over de tegels van het dakterras gelopen.
Ze doen nog steeds wat pijn!
zij kennt hem maar doet zo als nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je niet wil antwoorden dan antwoord je toch gewoon niet, zo simpel als simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |