je zal met dit weer maar moeten zweten in de koekjesfabriekquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:11 schreef halfway het volgende:
Waarom zouden mensen op kantoor wel airco moeten hebben en fabrieksmedewerkers bv niet?
Ib4 ts is geen fabrieksmedewerker.
Deze muts is dat dus wel. Jarenlang gewerkt als metaalbewerker.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:11 schreef halfway het volgende:
Waarom zouden mensen op kantoor wel airco moeten hebben en fabrieksmedewerkers bv niet?
Ib4 ts is geen fabrieksmedewerker.
Kantoorwerk bij mij huidige werkgever is m'n enige baan geweest.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat voor werk heb jij eigenlijk gedaan in je leven?
Hoogste tijd dat je eens echt gaat werken voor je geld.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kantoorwerk bij mij huidige werkgever is m'n enige baan geweest.
In jouw tijd werkte we nog in de mijnenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat je eens echt gaat werken voor je geld.
Ik heb op iets oudere leeftijd geregeld bloembollen gepeld. Was officieel goedbeschouwd ook geen slavernij maar het schurkte er wel tegenaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef Hiddendoe het volgende:
Tina Turner heeft als kind van 7 jaar nog katoen geplukt. Okee, ze was geen slavin meer maar toch...
Waar was dat voor, die Zuurkoolmijnen…?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik heb op iets oudere leeftijd geregeld bloembollen gepeld. Was officieel goedbeschouwd ook geen slavernij maar het schurkte er wel tegenaan.
Daarna een aantal jaar in de Zuurkoolmijnen. Die had je toen nog.
Kus voor jou. Zo erg heb ik het dus niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik heb op iets oudere leeftijd geregeld bloembollen gepeld. Was officieel goedbeschouwd ook geen slavernij maar het schurkte er wel tegenaan.
Daarna een aantal jaar in de Zuurkoolmijnen. Die had je toen nog.
Delven van Zuurkool uiteraard. Het gaat nu anders maar toen was dat zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waar was dat voor, die Zuurkoolmijnen…?
Check dit filmpje, dat die nog handen hadden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Delven van Zuurkool uiteraard. Het gaat nu anders maar toen was dat zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |