SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Im Sperrbezirkquote:
im Sperrbezirk?quote:
quote:"Skandal im Sperrbezirk" is een van de drie platen die vanaf december 1999 in alle edities van de NPO Radio 2 Top 2000 heeft gestaan, maar nog nooit bij de bovenste 1000 stond genoteerd.
ein Skandal!quote:
altijd eerst aan essie twijfelen, dan pas aan de OPquote:
Ik twijfel alleen bij Essie of ze een muzieknummer kent of niet. In alle andere gevallen heb ik de volste vertrouwen in haar. Slimme meid. Mag ook wel met een universitaire titel,,,quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd eerst aan essie twijfelen, dan pas aan de OP
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:
Ohquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen bij Essie of ze een muzieknummer kent of niet. In alle andere gevallen heb ik de volste vertrouwen in haar. Slimme meid. Mag ook wel met een universitaire titel,,,
daar hoef je niet over te twijfelen, na 350 dagen is ze nummers al vergeten dus is de hele top2000 nieuwquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen bij Essie of ze een muzieknummer kent of niet. \
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hoef je niet over te twijfelen, na 350 dagen is ze nummers al vergeten dus is de hele top2000 nieuw
Je hebt nu gewoon de blaadjes los in het kopje gegooid?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb van dat lemon balm thee besteld. Dus dat heb ik vandaag ontvangen. Gedroogde blaadjes dus ik gelijk thee zetten natuurlijk maar het was misschien handig als ik zo'n thee filtertje had gehad
Jepsquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt nu gewoon de blaadjes los in het kopje gegooid?
Misschien heeft je waterkoker een filtertje?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb van dat lemon balm thee besteld. Dus dat heb ik vandaag ontvangen. Gedroogde blaadjes dus ik gelijk thee zetten natuurlijk maar het was misschien handig als ik zo'n thee filtertje had gehad
had dat eerder gezegd... had je van bol punt kom zo mee kunnen nemenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
nee heeft die niet . nou ja drink er wel omheenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft je waterkoker een filtertje?
Zitten ze zo allemaal op je tanden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heeft die niet . nou ja drink er wel omheen
Ja zal het hier ook wel ergens moeten kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd... had je van bol punt kom zo mee kunnen nemen
vast wel maar essie kent de hele bestequote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal het hier ook wel ergens moeten kunnen krijgen.
niemand die het zietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten ze zo allemaal op je tanden.
Ideaal. Iedere keer weer een verrassingquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hoef je niet over te twijfelen, na 350 dagen is ze nummers al vergeten dus is de hele top2000 nieuw
hoeveel kilo had je besteld?quote:
Kun je morgen weer gaan shoppen dusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps![]()
zoals een snack dat doet omdat zo ongeduldig
Waarom drink je het dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
nu gember thee
dat vind ik minder lekker :p
weggooien is zondequote:
Lekker scheetjes latenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werkt goed tegen een opgeblazen buik had ik gelezen. Heb er echt onwijze last van
nee het komt denk ik door die omeprazol maar daarkan ik niet zonder. heb ik al geprobeerdquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon meer vezels eten?
Zo gaat dat, doen de katten hier ook. Ga ik gehurkt zitten om foto te maken, komt kat naar me toe...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Probeer je een foto te maken dat hij lekker ligt. Komt hij naar je toe
[ afbeelding ]
Geniet er vanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen zit op het strand. Groetjes vanuit de beach club.
Had je het die weken in Nederland ook?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het komt denk ik door die omeprazol maar daarkan ik niet zonder. heb ik al geprobeerd
jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je het die weken in Nederland ook?
Awwquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:05 schreef bitterbal het volgende:
kijk had vandaag deze kitten op schoot![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yepquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo gaat dat, doen de katten hier ook. Ga ik gehurkt zitten om foto te maken, komt kat naar me toe...
Een van de dames van de breakfast club heeft al 7 katten maar deze kwam afgelopen weekend aangelopen bij haar huis. Is nog super klein dus ze voert nu met de hand. Nu heeft er 8quote:
"Silly hooman."quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo gaat dat, doen de katten hier ook. Ga ik gehurkt zitten om foto te maken, komt kat naar me toe...
Je hebt hem niet stiekem meegesmokkeld?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
toen die daar zo zat smolt ik echt weg
Nou ben ik een groot fan van knuffels, maar het is af en toe daar echt wel te warm voor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook nooit te warm voor een knuffel.
Hij kwam mij nog even opzoeken voor een knuffel en ligt hij weer op 2 meter afstand.
We blijven nog een half uurtje zitten en dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Heel vaak denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af hoe vaak ze dat denken
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:10 schreef Haags het volgende:
Gefietst door de duinen naar Scheveningen en terug.
Ik doe de rest van de dag HELEMAAL niets meer.
Voor Ambar is het nog niet te warm, want hij ligt in de zonquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ben ik een groot fan van knuffels, maar het is af en toe daar echt wel te warm voor.
Nee. Wel even over nagedacht. Beestje is zo klein, lukt makkelijk denk ikquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt hem niet stiekem meegesmokkeld?
Beetje de fregatten spotten die de kust bewaken?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:10 schreef Haags het volgende:
Gefietst door de duinen naar Scheveningen en terug.
Ik doe de rest van de dag HELEMAAL niets meer.
Ik kom eraan!quote:
Zo cute.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze wel zien liggenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje de fregatten spotten die de kust bewaken?
Valt me tegen dit, ik had verwacht dat je dat beestje gelijk had meegenomen en vetgemest met sushiquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Wel even over nagedacht. Beestje is zo klein, lukt makkelijk denk ik
Ja, kan niet missen. Zeker omdat er voor de rest nauwelijks iets vaart of voor anker ligt itt normaal.quote:
Sushkitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me tegen dit, ik had verwacht dat je dat beestje gelijk had meegenomen en vetgemest met sushi
Dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo cute.
Maar heb je daar nu een jasje van synthetische stof aan? Bij het zien ervan meteen warm
Had je de pasgeboren rode panda's gezien?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Wel even over nagedacht. Beestje is zo klein, lukt makkelijk denk ik
ja had het even koudquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo cute.
Maar heb je daar nu een jasje van synthetische stof aan? Bij het zien ervan meteen warm
quote:
Koud?!quote:
Nee maar heb zelf wel sushi gegetenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me tegen dit, ik had verwacht dat je dat beestje gelijk had meegenomen en vetgemest met sushi
Dat bordquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar heb zelf wel sushi gegeten
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je de pasgeboren rode panda's gezien?
Dat bordquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar heb zelf wel sushi gegeten
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, kan niet missen. Zeker omdat er voor de rest nauwelijks iets vaart of voor anker ligt itt normaal.
Zeker. Dat bericht van die gast in Duindorp nog gelezen die zijn drone wilde proberen gisteren? Die had binnen no time de politie erbij staan.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Dat bericht van die gast in Duindorp nog gelezen die zijn drone wilde proberen gisteren? Die had binnen no time de politie erbij staan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/den-haa(...)ewoon-niet~a98b2235/
quote:
GMTAquote:
Raarrrrquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Dat bericht van die gast in Duindorp nog gelezen die zijn drone wilde proberen gisteren? Die had binnen no time de politie erbij staan.
Wat doe je dan nog hier.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn nog klein genoeg voor m'n tas.
Ga je ze ontvoerenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn nog klein genoeg voor m'n tas.
Het is warm.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog hier.
Goed punt.quote:
Oh ja, iddquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze in Den Haag geen haviken getraind om die drones uit de lucht te halen? Dat zou wel vet zijn.
Rode panda's zijn solitair, als ze niet berig zijn dan bijten ze elkaars strot af.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, allebei, dan hebben ze elkaar.
Gezelligquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Zou bijna naar Den Haag gaan om iets van dat circus te zien.
Ja maar niet als ze nog baby's zijn toch.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rode panda's zijn solitair, als ze niet berig zijn dan bijten ze elkaars strot af.
Nee nog niet. Alleen in mijn verkoop account.quote:
Dat The Beast over Ikstinkzo Rebellion en de Palliewappies heen raast.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Zou bijna naar Den Haag gaan om iets van dat circus te zien.
Ik weet niet hoe oversekst die beestje zijn eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet als ze nog baby's zijn toch.
jawel. dus ik kan er dan alvast 1 hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet als ze nog baby's zijn toch.
Zul je zien, krijg je net die ene berige die constant tegen je been op aan het rijden is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. dus ik kan er dan alvast 1 hebben
Doen rode pandas niet uitstraling!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien, krijg je net die ene berige die constant tegen je been op aan het rijden is.
Âmbar zegt dat het nog wel meevalt, maar wel blij is dat het binnen lekker koel is om in de stoel te slapenquote:
gatsie usquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:46 schreef UitStraling het volgende:
De avonturen van Bal en haar geile panda op het tropische eiland.
Hij heeft voor een immigrant wel al snel de taal onder de knie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Âmbar zegt dat het nog wel meevalt, maar wel blij is dat het binnen lekker koel is om in de stoel te slapen
Ik vind dit verontrustende vormen aannemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Âmbar zegt dat het nog wel meevalt, maar wel blij is dat het binnen lekker koel is om in de stoel te slapen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
krijg net app dat de kitten erg ziek is en ze niet weten of die het gaat redden
Nee.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
Nu pas?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dit verontrustende vormen aannemen.
Hondentaal is universeelquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft voor een immigrant wel al snel de taal onder de knie.
Die pluizige?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je die op wilde sturen.
Een dode kat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je die op wilde sturen.
Dat zou kunnenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
misschien liep die daarom alleen omdat die moederkat al wist dat die ziek was?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plat gaan ze wel makkelijker in een envelop.
jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is superlief, net een gremlin onder stroom.
Nou...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Levend natuurlijk, denk je dat ik een monster ben?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe "echt" die filmpjes altijd zijn. Je ziet het natuurlijk nooit als de hond er eerst 500x complete woordsalade van maakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt van die knopjes die je kunt kopen zodat de hond die kan induwen en dat er dan geluid uit komt zovan: wandelen.
Die wil ik ook voor Ambar. Dan kan hij straks idd echt praten
Denk je dat je hond daar slim genoeg voor is?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt van die knopjes die je kunt kopen zodat de hond die kan induwen en dat er dan geluid uit komt zovan: wandelen.
Die wil ik ook voor Ambar. Dan kan hij straks idd echt praten
Zeg waar word ik nu weer voor gevoluntold.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja @:dezwabber klust wel even een soundboard
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor Ambar is het nog niet te warm, want hij ligt in de zon
Ik zou er scheldwoorden in zetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe "echt" die filmpjes altijd zijn. Je ziet het natuurlijk nooit als de hond er eerst 500x complete woordsalade van maakt.
daarom kreeg je hem op schoot, zodat je kan meebetalen met de rekeningenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
Eerste filmpjes van Bunny gezien? Dan zie je het welquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe "echt" die filmpjes altijd zijn. Je ziet het natuurlijk nooit als de hond er eerst 500x complete woordsalade van maakt.
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat je hond daar slim genoeg voor is?
Je hebt 1 hond die heeft bitch er tussen zittenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er scheldwoorden in zetten.
Een continue doorgaande kakafonie van gevloek uit de caviabak.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er scheldwoorden in zetten.
Of scheldwoorden. 'YOU FUCKING BITCH.' 'DOMME KUT.' 'TERINGHOER.'quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een continue doorgaande kakafonie van gevloek uit de caviabak.
'Zit je nou alweer op FOK!?'quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of scheldwoorden. 'YOU FUCKING BITCH.' 'DOMME KUT.' 'TERINGHOER.'
Christus.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nieuws voor Cherry. Er zijn al caafjes die buttons hebben
Bekijk deze YouTube-video
stenen waren niet nodig, maar schijnbaar waren die ook niet raakquote:In totaal ging het om ongeveer 150 betogers die spandoeken droegen en leuzen riepen. Deze demonstranten werden na een tijdje door omstanders bekogeld met eieren en stenen, meldt een woordvoerder van de actieclub. Er zijn geen gewonden gevallen, wel hebben meerdere demonstranten eieren op zich gekregen.
Extinction Rebellion heeft daarom de actie afgebroken. „Meerdere mensen voelen zich onveilig”, legt de zegsman uit. De politie zou niet hebben ingegrepen. Een woordvoerder kan niet zeggen waarom, alleen in zijn algemeenheid dat er zal worden ingegrepen als dat nodig wordt geacht.
JE MOEDER!!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of scheldwoorden. 'YOU FUCKING BITCH.' 'DOMME KUT.' 'TERINGHOER.'
Ik heb 'cornetto's' in drie smaken (crunchy chocolate, caramel en vanille (gewoon)).quote:
Klinkt allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 'cornetto's' in drie smaken (crunchy chocolate, caramel en vanille (gewoon)).
Oh. Ik was van plan om tijdens Jong Oranje te gaan eten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
De KSC heeft gesproken.
Dat wordt laat avondeten.
Crunchy chocolate graag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 'cornetto's' in drie smaken (crunchy chocolate, caramel en vanille (gewoon)).
Ik las KFC.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
De KSC heeft gesproken.
Dat wordt laat avondeten.
Was ie echt net na 16:30 er.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Pakje is er. Postbode pleurde hem voor de deur en is na het aanbellen zo hard weggerend dat ik hem niet eens gezien heb
Geen winnaars.
Jep. Echt luttele secondenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was ie echt net na 16:30 er.
Maar er kon dus sowieso niemand winnen. Want die optie is niet bechikbaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Echt luttele seconden
Maar voor de eerste optie van de poll was ie een volle minuut te laat.
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
Het is wel typisch dat de enige minuut die niet gekozen kon worden door mijn faal het goede antwoord is geweest.
Timmermans weet zich even geen raad, en durft geen kant te kiezen.quote:GroenLinks-PvdA-leider Timmermans
heeft op het congres de motie over het
stoppen van de levering van onderdelen
voor Israëls luchtverdedigingssysteem
verdedigd.Hij noemde de redenering die
erachter zit "sluitend" maar de kritiek
erop dat zo'n embargo kan leiden tot
burgerdoden is volgens hem ook terecht.
Kamerlid Piri bracht de motie donderdag
in stemming.De Kamer stemde hem weg en
het standpunt van de partij leidde tot
felle kritiek van andere partijen.Een
aantal PvdA-prominenten,onder wie Cohen
en Asscher,vraagt het bestuur afstand
te nemen van de Piri-motie.
Timmermans riep voor- en tegenstanders
van de motie op in gesprek te gaan.
Vernauwingen en verzadigde vetten door de fastfood?quote:
Timmermans heeft door dat deze motie iets teweeg heeft gebracht wat ie absoluut niet kan gebruiken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Timmermans weet zich even geen raad, en durft geen kant te kiezen.
quote:Stichting Zeehondencentrum Pieterburen in Lauwersoog heeft zaterdagochtend een pasgeboren zeehondenpup opgehaald bij de illegale rave op de Oterdummerpier bij Borgsweer. ,,Heel schrijnend", zegt Emmy Venema van de zeehondenopvang.
Vannacht lekker wakker liggenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
Misschien was dat dutje iets te lekker want ik zou nog best wel verder kunnen slapen.
Gaat gezellige samensmelting worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timmermans heeft door dat deze motie iets teweeg heeft gebracht wat ie absoluut niet kan gebruiken.
Het ging er op het PvdA congres al erg gezellig aan toe toen de motie werd aangenomen las ik net.
Dat die partij zo'n radicale omslag zou maken aan het begin van campagnetijd had ik echt nooit verwacht. Ik vreesde het wel een beetje, maar zelfs die vrees is ruimschoots overtroffen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat gezellige samensmelting worden.
Je moet een nieuw nsdap topic maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat die partij zo'n radicale omslag zou maken aan het begin van campagnetijd had ik echt nooit verwacht. Ik vreesde het wel een beetje, maar zelfs die vrees is ruimschoots overtroffen.
Gaan we straks weer opgescheept zitten met D66, CDA en VVD. Top man.
Heb al twee dagen trek in kip piri piri sinds die motie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Je moet een nieuw nsdap topic maken.
Tt: ein volk ein reich ein Piri
20% heeft tegengestemd. Dat is best significant.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Je moet een nieuw nsdap topic maken.
Tt: ein volk ein reich ein Piri
Niet genoeg.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20% heeft tegengestemd. Dat is best significant.
Ja ik moet dat piri piri verspakket ook weer eens halenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb al twee dagen trek in kip piri piri sinds die motie.
Had je dat verwacht dan?quote:
Ik las Nasi gorengquote:
Ik zag het wel aankomen. Sinds val van het kabinet was het erg druk op de WhatsApp-groep bij GroenLinks Eindhoven. Laatste dagen is het angstvallig stil daarquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat die partij zo'n radicale omslag zou maken aan het begin van campagnetijd had ik echt nooit verwacht. Ik vreesde het wel een beetje, maar zelfs die vrees is ruimschoots overtroffen.
Gaan we straks weer opgescheept zitten met D66, CDA en VVD. Top man.
Nou is de vraag wat jij in die Whatsapp groep doetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag het wel aankomen. Sinds val van het kabinet was het erg druk op de WhatsApp-groep bij GroenLinks Eindhoven. Laatste dagen is het angstvallig stil daar
Ja allemaalquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou is de vraag wat jij in die Whatsapp groep doet
En ze zitten natuurlijk allemaal op de snelweg of op dat congres.
Infiltreren natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn aan het haten op een groep mensen die de bescherming van miljoenen mensen weg wil hebben omdat ze een land haten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap dit gehaat niet op een groep mensen die gewoon een betere wereld wil.
Dat is een beste frame.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap dit gehaat niet op een groep mensen die gewoon een betere wereld wil.
Ik vind een appgroep voor alleen GL'ers niet erg inclusief!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag het wel aankomen. Sinds val van het kabinet was het erg druk op de WhatsApp-groep bij GroenLinks Eindhoven. Laatste dagen is het angstvallig stil daar
Met een piepklein beetje mensenkennis zie je een ijdele bebaarde machtswellusteling die bereid is om ver te gaan voor het verkrijgen van die macht, al moet hij daarvoor de grondbeginselen van de NSDAP overtreffen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Timmermans weet zich even geen raad, en durft geen kant te kiezen.
Ik heb het lekker gepland met het verbouwen van de zolder, het is daar nu echt 100 graden boven ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:28 schreef kwiwi het volgende:
Net de laatste plannen met de tuinbouwer besproken, maandag gaan ze beginnenDan hopelijk even klaar met verbouwingen voor dit jaar.
Feitelijk is iedereen anno 2025 debiel, het enige wat we nog kunnen doen is puinruimen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms vraag ik mij af wie de debielen zijn.
Ik ga wel wat anders doen.
Mja, zolang jij er niet hoeft te werken..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het lekker gepland met het verbouwen van de zolder, het is daar nu echt 100 graden boven ofzo
Spreek voor je zelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feitelijk is iedereen anno 2025 debiel, het enige wat we nog kunnen doen is puinruimen.
Ja die trap plaatsen heb ik niet zelf gedaan gelukkigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, zolang jij er niet hoeft te werken..Heb wel de laatste weken al steeds een koelkast met koude drankjes buiten staan voor alle bouwvakkers hier in en om het huis, zou ik zelf ook wel prettig vinden als ik in zo'n hitte zou moeten werken.
Smeerpijpquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In het moeras met die kat!
Ik vind anderen debiel noemen omdat ze er een ander standpunt op na houden misschien nog wel het meest debiele wat iemand kan doen. Kijk straks nog even in die spiegel als je FOK! hebt afgesloten.quote:
Ik zit in de gemeenteraad van Foqueville.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ze zitten natuurlijk allemaal op de snelweg of op dat congres.
Wat hebben we met Eindhoven te maken dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit in de gemeenteraad van Foqueville.
Altijd goed zorgen voor werkvolkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, zolang jij er niet hoeft te werken..Heb wel de laatste weken al steeds een koelkast met koude drankjes buiten staan voor alle bouwvakkers hier in en om het huis, zou ik zelf ook wel prettig vinden als ik in zo'n hitte zou moeten werken.
Ah zo. Moet dat direct of kun je daar ook mee wachten tot het wat koeler is?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die trap plaatsen heb ik niet zelf gedaan gelukkigMaar het isoleren en vloeren leggen en dergelijke wil ik toch wel een hoop zelf van doen
En je bouwvakkers goed verzorgen is ook belangrijk
Kan ik gerust mee wachtenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah zo. Moet dat direct of kun je daar ook mee wachten tot het wat koeler is?
Daar ben ik alleen lid om af en toe met wat boerenverstand mensen de werkelijkheid laten zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat hebben we met Eindhoven te maken dan?
Je hebt er nu een extra verdieping bij zeg maar? Dat is wel fijnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik gerust mee wachtenSowieso eerst nog kijken hoe het qua leidingen zit daar, lijkt minder erg dan ik dacht. En nog even kijk of het praktischer is om de cv-ketel naar boven te verplaatsen voor of nadat er een vloer ligt
Ik ga mijn favoriete trui alvast klaarleggenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Oh, langste dag van het jaar. Vanaf nu kortere dagen! Whoehoeee
Ik was absoluut niet van plan om vandaag naar de sportschool te gaanquote:
Hier welquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, het lokale weerstation heeft de 30 graden net niet gehaald
quote:High Temperature
33.8°C at 17:34
Low Temperature
16.4°C at 6:44
Je ugly christmas sweater?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga mijn favoriete trui alvast klaarleggen
Ja bergzolder, dus niet om te kunnen gaan FOK!kenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt er nu een extra verdieping bij zeg maar? Dat is wel fijn
Ik heb vandaag een nieuwe trui binnengekregenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga mijn favoriete trui alvast klaarleggen
dan is die gewoon kapotquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, het lokale weerstation heeft de 30 graden net niet gehaald
Handigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bergzolder, dus niet om te kunnen gaan FOK!ken
Op een gegeven moment heb je toch geen spullen meer toch om op te bergen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HandigHier wordt elke kamer die niet een specifiek doel heeft vanzelf steeds een bergkamer
Heb het nu gelukkig tot de kelderkamers weten te beperken, want het liep een beetje de spuigaten uit
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je toch geen spullen meer toch om op te bergen?
Ja heb hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HandigHier wordt elke kamer die niet een specifiek doel heeft vanzelf steeds een bergkamer
Heb het nu gelukkig tot de kelderkamers weten te beperken, want het liep een beetje de spuigaten uit
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je toch geen spullen meer toch om op te bergen?
Dit werkt natuurlijk niet zo, een rommelkamer ver weg verstopt creëert als vanzelf weer een kleine tweede rommelkamer dichtbij de hand.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb hetzelfde probleemDe enige kamer zonder functie was ooit bedoeld als een beetje hobby/werkkamer achtig iets maar noem ik tegenwoordig zooihok
. Daarom ook de zolder bruikbaar maken zodat een deel van die zooi daarheen kan. En met de cv-ketel een verdieping hoger heb ik een grote kast in de waskamer over die ik als voorraadkast kan gebruiken zodat de trapkast beneden ook niet zo onnodig vol staat
Ja laat me nu nog maar even in mijn waanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit werkt natuurlijk niet zo, een rommelkamer ver weg verstopt creëert als vanzelf weer een kleine tweede rommelkamer dichtbij de hand.
Ik twijfel, denk je dat een Hugo Boss pak je goed zal staan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik alleen lid om af en toe met wat boerenverstand mensen de werkelijkheid laten zien.
Misschien moet ik overstappen naar BBB
hier zegt die 29,9 als hoogste temperatuur vandaagquote:
Hier 30,7.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hier zegt die 29,9 als hoogste temperatuur vandaag
M'n hele huis is een zooikamer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:54 schreef mschol het volgende:
mijn hobbykamer is momenteel ook een zooikamer, komt wel dichtbij zo
wel lekker briesje hier iig, best te doenquote:
Jij hierquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hier zegt die 29,9 als hoogste temperatuur vandaag
Ja dat is wel zo eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit werkt natuurlijk niet zo, een rommelkamer ver weg verstopt creëert als vanzelf weer een kleine tweede rommelkamer dichtbij de hand.
fokkie zit al in de bnw scquote:
Ja hoor. Vanavond met de balkondeuren slapen en dan voelt het gewoon fris door de tocht.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wel lekker briesje hier iig, best te doen
daar ook?
Ik heb er een in de kast hangen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik twijfel, denk je dat een Hugo Boss pak je goed zal staan?
Heb net rondje langs de distels gedaan, 0 distelvlinders!quote:
Mooi, kunnen we goed gebruiken als we onze democratie gewoon afschaffenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een in de kast hangen.
"No cuddles hooman."quote:
Ja die ligt vast ergens knockout in de bosjes nu. Komt vanzelf wel weer terug.quote:
Moet je gewoon My 600-lb Life kijken, dan voel je je gelijk weer dunquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:01 schreef Ama het volgende:
Voelt toch altijd beetje slecht om mij vol te vreten als ik naar de Dallas Cowboys Cheerleaders kijk.Zo krijg ik nooit een platte buik.
Uiteraardquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die ligt vast ergens knockout in de bosjes nu. Komt vanzelf wel weer terug.
Ja dat geeft inderdaad weer het tegenovergestelde effect. Dan voel ik me weer wat minder schuldig als ik wat eet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je gewoon My 600-lb Life kijken, dan voel je je gelijk weer dun
Ik vind het altijd knap dat mensen het zover kunnen laten komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je gewoon My 600-lb Life kijken, dan voel je je gelijk weer dun
Ik vind het altijd moeilijk voor te stellen dat er mensen bestaan die schijnbaar gewoon nog meer eten dan wat ik doe.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat mensen het zover kunnen laten komen.
Och daar heb ik niet veel moeite meequote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het altijd moeilijk voor te stellen dat er mensen bestaan die schijnbaar gewoon nog meer eten dan wat ik doe.
Ik ben vooral benieuwd waar ze het van kunnen betalen, die eten voor een week aan boodschappen voor een gezin in een dag weg.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat mensen het zover kunnen laten komen.
Maar in Amerika heb je natuurlijk ook wel veel als je iets koopt. Om een voorbeeld te noemen van die enorme pakken Oreo koeken kennen wij al niet hier.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd waar ze het van kunnen betalen, die eten voor een week aan boodschappen voor een gezin in een dag weg.
sadquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb net rondje langs de distels gedaan, 0 distelvlinders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |