SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Im Sperrbezirkquote:
im Sperrbezirk?quote:
quote:"Skandal im Sperrbezirk" is een van de drie platen die vanaf december 1999 in alle edities van de NPO Radio 2 Top 2000 heeft gestaan, maar nog nooit bij de bovenste 1000 stond genoteerd.
ein Skandal!quote:
altijd eerst aan essie twijfelen, dan pas aan de OPquote:
Ik twijfel alleen bij Essie of ze een muzieknummer kent of niet. In alle andere gevallen heb ik de volste vertrouwen in haar. Slimme meid. Mag ook wel met een universitaire titel,,,quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd eerst aan essie twijfelen, dan pas aan de OP
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:
Ohquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen bij Essie of ze een muzieknummer kent of niet. In alle andere gevallen heb ik de volste vertrouwen in haar. Slimme meid. Mag ook wel met een universitaire titel,,,
daar hoef je niet over te twijfelen, na 350 dagen is ze nummers al vergeten dus is de hele top2000 nieuwquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen bij Essie of ze een muzieknummer kent of niet. \
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hoef je niet over te twijfelen, na 350 dagen is ze nummers al vergeten dus is de hele top2000 nieuw
Je hebt nu gewoon de blaadjes los in het kopje gegooid?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb van dat lemon balm thee besteld. Dus dat heb ik vandaag ontvangen. Gedroogde blaadjes dus ik gelijk thee zetten natuurlijk maar het was misschien handig als ik zo'n thee filtertje had gehad
Jepsquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt nu gewoon de blaadjes los in het kopje gegooid?
Misschien heeft je waterkoker een filtertje?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb van dat lemon balm thee besteld. Dus dat heb ik vandaag ontvangen. Gedroogde blaadjes dus ik gelijk thee zetten natuurlijk maar het was misschien handig als ik zo'n thee filtertje had gehad
had dat eerder gezegd... had je van bol punt kom zo mee kunnen nemenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
nee heeft die niet . nou ja drink er wel omheenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft je waterkoker een filtertje?
Zitten ze zo allemaal op je tanden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heeft die niet . nou ja drink er wel omheen
Ja zal het hier ook wel ergens moeten kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd... had je van bol punt kom zo mee kunnen nemen
vast wel maar essie kent de hele bestequote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal het hier ook wel ergens moeten kunnen krijgen.
niemand die het zietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten ze zo allemaal op je tanden.
Ideaal. Iedere keer weer een verrassingquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hoef je niet over te twijfelen, na 350 dagen is ze nummers al vergeten dus is de hele top2000 nieuw
hoeveel kilo had je besteld?quote:
Kun je morgen weer gaan shoppen dusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps![]()
zoals een snack dat doet omdat zo ongeduldig
Waarom drink je het dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
nu gember thee
dat vind ik minder lekker :p
weggooien is zondequote:
Lekker scheetjes latenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werkt goed tegen een opgeblazen buik had ik gelezen. Heb er echt onwijze last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |