De eerste hesendode bejaarde meldt zich.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:58 schreef Jahr00n het volgende:
Er is toch geen hond meer die thuis blijft als je verkouden bent man.
Ook geen ouwe taartquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:58 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Door die bejaarden proef ik geen taart meer
Zijn altijd die ouwe debielen die ziek naar de supermarkt komen met hun vieze gehoest en gesnotter. En dan ook nog op de drukste momenten van de dag/week, terwijl ze op elk fokking moment kunnen. En dan als een tyfusmongool standaard 10 á 20 kmph te langzaam rijden in de auto.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:54 schreef CarbonC het volgende:
Zijn die allemaal dement of zo?
Hebben ze dan helemaal niets van Covid geleerd?
Als je verkouden of ziek bent blijf je gewoon (zoveel mogelijk) thuis!
Klacht: domme bejaarden.
En dan ook nog eens uitgebreid gaan staan keuvelen in de gangpaden, waardoor ze de hele boel blokkeren met hun rollators en scootmobiels...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:32 schreef Cockwhale het volgende:
Zijn altijd die ouwe debielen die ziek naar de supermarkt komen met hun vieze gehoest en gesnotter. En dan ook nog op de drukste momenten van de dag/week, terwijl ze op elk fokking moment kunnen. En dan als een tyfusmongool standaard 10 á 20 kmph te langzaam rijden in de auto.
In de bijbaantijd (ruim vóór Corona) kwamen er ook bejaarde mensen in de winkel die zonder een hand voor de mond over de tomaten hoesten of hun rochel uitspuugden op het witlof.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:54 schreef CarbonC het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:46 schreef stokj het volgende:
[..]
In de bijbaantijd (ruim vóór Corona) kwamen er ook bejaarde mensen in de winkel die zonder een hand voor de mond over de tomaten hoesten of hun rochel uitspuugden op het witlof.
1. Nee. Ik ben nog zeer bij de tijd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:54 schreef CarbonC het volgende:
Scherpe analysequote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
1. Nee. Ik ben nog zeer bij de tijd.
2. Nee. Jij wel dan?
3. Hoe moet ik dan eten? Tafeltje dekje bellen? Nee hoor, dit oudje huppelt net zo vrolijk met haar snotneusje naar de super. Wie doet me wat?
4. Hoezo? Jij bent toch slim? Jij laat je voer toch netjes thuisbezorgen door een AH- of Jumbo-chauffeurtje.
5. Dit allemaal weten en dan toch nog naar de super gaan.
6. Vervolgens een topic hierover openen. Sneuer kan bijna niet.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |