SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Lekkere TTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, een goeie, hè? En toepasselijk.quote:
Ik had gister ook een tosti. Best lekker.How can I make this topic about me?![]()
Ja zo af en toe wel lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een goeie, hè? En toepasselijk.
Ik had gister ook een tosti. Best lekker.
Ik vind de lekkerste tosti toch gewoon uit de koekenpanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon met een tosti-ijzer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo af en toe wel lekker
Ik vind de lekkerste tosti toch gewoon uit de koekenpanHow can I make this topic about me?![]()
Nee, in de pan. niet in een tosti-ijzer.quote:
Lekker een plak kaas, plakjes tomaat, weer een plakkaas en en dan zachtjes laten bruin worden in de pan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo af en toe wel lekker
Ik vind de lekkerste tosti toch gewoon uit de koekenpanContactgrill hier.quote:![]()
![]()
Mag Fogel dat zelf bepalen @bondage ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn de lekkerstequote:
Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Wat niet mogelijk is tenzij ik Fogel op de lijst met users zet die niet meedoen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fogel doet nog gewoon mee hoor. Die heeft alleen gezegd haal mijn punten er maar af tegen Bondage![]()
Ja heb ik ook wel, maar toch blijf ik uit de pan het lekkerste vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet Fogel dan zelf vragen, snap niet dat mensen zo moeilijk doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat niet mogelijk is tenzij ik Fogel op de lijst met users zet die niet meedoen.
Of je nu 10de of 11de wordt maakt ook geen hol uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is nu niet eerlijk...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat niet mogelijk is tenzij ik Fogel op de lijst met users zet die niet meedoen.Don't follow me. I am lost too
Ja echt he waar men zich al druk om maakt.quote:
Het is wel een gefogel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laters
ALs nu de nummer 1 werd ingehaald zeg ik oke, maar de rest is niets noppes nada
Hier is maar een winnaar en dat is de nr 1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom is het neit eerlijk dat Fogel op 4 staat? Door een slotje heen gepost toen het topic op de nachtslot ging of zo?![]()
Ja per ongeluk. Maar hij doet er niemand te kort mee alles onder hem is een plaatsje gezakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:41 schreef ToT het volgende:
Waarom is het neit eerlijk dat Fogel op 4 staat? Door een slotje heen gepost toen het topic op de nachtslot ging of zo?
O o o wat een rampWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhm. Nee?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:37 schreef RedShoe het volgende:
Kan @:Fogel uit de lijst gehaald worden @:bondage?
Die punten van per ongeluk door het slotje posten boeien me niet, maar ik de lijst uit, nope.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Anderen mogen daar ook wel anders over denken natuurlijk. Genoeg mensen die er wel plezier aan beleven dat ze een plaatsje hoger zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
ALs nu de nummer 1 werd ingehaald zeg ik oke, maar de rest is niets noppes nada
Hier is maar een winnaar en dat is de nr 1![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: