Nu 19, maar kwam al zonder toestemming van haar moeder bij oma langs na ze mij tikkie stuurde sinds ze 15 wasquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:19 schreef mario390 het volgende:
moet me nu niet meer doen plagen doen deze fout met platz 5 gebeurd is
Ze werkt wel heeel hardquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, dat kijk ik niet. Vind haar maar stom
Ze wist je al snel om haar vinger te windenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu 19, maar kwam al zonder toestemming van haar moeder bij oma langs na ze mij tikkie stuurde sinds ze 15 wasTikkie naar mij, zij in de trein om oma te zien
Was niet bewust Mario denk dat Fogel al met de post bezig was toen SwJ hem slootquote:
Wat is Vera dan? Nieuw serie?quote:
Haha nee hoor, haar moeder... Mijn zusje dus verbrak alle banden omdat ze het zo moeilijk vond mijn moeder zo te zien. Nichtje niet, die wilde altijd graag komen om oma te zien. Nou als haar moeder daar niks om geeft betaal ik dat wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wist je al snel om haar vinger te winden
Okiquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 2 dagen weer doen? Post 22 op 22:22:22 op de 22ste
Sow..... is that possible?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar om daarom de band te verbreken. Lief dat je je nichtje helptquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha nee hoor, haar moeder... Mijn zusje dus verbrak alle banden omdat ze het zo moeilijk vond mijn moeder zo te zien. Nichtje niet, die wilde altijd graag komen om oma te zien. Nou als haar moeder daar niks om geeft betaal ik dat wel.
Nee, zijn nu al 14 seizoenen van, alleen wel weinig afleveringen omdat het lang duurtquote:
Hey Roosquote:
O wacht. Dat is die wat oudere recherche vrouw?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, zijn nu al 14 seizoenen van, alleen wel weinig afleveringen omdat het lang duurt
Is op npo
Ik vind deze ook al mooi, maar wie weet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Yes, ze stopt er mee.. vanavond 1 aflevering en volgende week ook nog 1quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Inwacht. Dat is die wat oudere recherche vrouw?
Ja het is gewoon een kutverhaal, ik sta er ook niet meer bij stil. Het is zoals het is. En zei mijn nichtje net tijdens het appen ook dat ook al dat jouw moeder de deur dicht gegooid heeft mijn deur voor haar nog steeds open staat. Denk wel dat ze die boodschap over brengt. Het blijft toch mijn zusjequote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar om daarom de band te verbreken. Lief dat je je nichtje helpt
Misschien de definitie van klok toch maar aanpassen dan. Lijkt me leuk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat heet Sint-juttemis. De dag dat mario ineens op #1 staat en lovely en paul gaan daten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |