Je hebt geluk. Tegenwoordig is hij in de nacht gesloten.quote:
Hequote:
Ligt er denk ik ook aan hoe je met iemand omgaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ja kwa geluid van buren, van de een kun je het prima hebben en van de ander kruipt het onder je nagels. bijzonder vind ik dat wel hoe dat kan werken
Jij ligt wakker van je buurvrouw denk ik?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ja kwa geluid van buren, van de een kun je het prima hebben en van de ander kruipt het onder je nagels. bijzonder vind ik dat wel hoe dat kan werken
Is die man doof? En als je nu aanbelt en vraagt of het zachter kan?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is die man doof? En als je nu aanbelt en vraagt of het zachter kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O wacht Downtime is niet meer al meer dan een jaar of zo geloof ik.quote:
pleuris irritant is dat inderdaad. wat ik zelf soms wel is doe is goedkoop oordopje in 1 oor, en dan hele saaie podcast opzetten, of een raadsvergadering ofzoquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:19 schreef Helenattenek het volgende:
[..]Dat denk ik niet Mikey is nog heel jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
nee hoor, ik lig niet wakkerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:17 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Jij ligt wakker van je buurvrouw denk ik?
Kan je dan niet beter een rustgevend muziekje opzetten?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
pleuris irritant is dat inderdaad. wat ik zelf soms wel is doe is goedkoop oordopje in 1 oor, en dan hele saaie podcast opzetten, of een raadsvergadering ofzodan val ik alsnog in slaap en hoor je het andere geluid niet meer. maar dat zal ook niet voor iedereen werken.
Ga jij eens heel gauw terug in die opgevoerde Bugatti er zijn betere zaken te dromen Dan focking fokquote:
ik niet, dan hoor ik liever geouwehoer zegmaar. vreselijk vermoeiend kan dat zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een rustgevend muziekje opzetten?
Zo komt het wel heel dichtbij zeg je hebt een overbuurvrouw uit Iranquote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:22 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat weer lekker daar
Israël meldt nieuwe aanvallen op Iran
Israël voert nieuwe aanvallen uit op Iran, meldt het leger. De luchtmacht bestookt plekken waar Iran raketten opslaat en lanceert, zegt Israël. Details over de nieuwe aanval zijn verder niet bekend.
Was gisteren bij mijn overbuurvrouw, die komt uit Iran, die zijn heel blij met wat Israel doet en hopen dat ze het regime van Iran kunnen stoppen. Deze mensen zijn jaren geleden al gevlucht
Goed tip wel,quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
pleuris irritant is dat inderdaad. wat ik zelf soms wel is doe is goedkoop oordopje in 1 oor, en dan hele saaie podcast opzetten, of een raadsvergadering ofzodan val ik alsnog in slaap en hoor je het andere geluid niet meer. maar dat zal ook niet voor iedereen werken.
Ik zou dat gelijk uitzetten omdat ik mij dan ga ergerenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik niet, dan hoor ik liever geouwehoer zegmaar. vreselijk vermoeiend kan dat zijn
zeker als er wat monotone sprekers tussen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |