Hier was het zondag altijd soepdagquote:
Nou, maar dat is het ook, kiezen wat je eerst gaat wassen (bont of wit of 60 graden), dan de machine vullen, aanzetten, kijken of het goed gaat... en na afloop uitladen, strijken en aan de droogrekken hangen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet het er alleen nog maar zelf in en uit doen. En dan doen mensen nog of het een hele klus is 🤣
dank voor deze infoquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij weten maar een paar mensen hiervan, maar hij is vader geworden van een 3de kind. Een jongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strijk jij het nat dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, maar dat is het ook, kiezen wat je eerst gaat wassen (bont of wit of 60 graden), dan de machine vullen, aanzetten, kijken of het goed gaat... en na afloop uitladen, strijken en aan de droogrekken hangen.
en ik moet 2 trappen op en af (het ding staat op zolder).
Wat een klus
Ik 0quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
Ik heb in de afgelopen 3 jaar, 1 shirt en 1 broek gestreken
Ja, je hebt het goed gezien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
in score klopt wat niet, je bent toch 5 en ik 6
Oh, ik zie het. 430 punten in 1 dag gehaald.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je hebt het goed gezien.
Fogel had door het slotje gepost vannacht en heeft daardoor onbedoeld heel wat punten gepakt.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fogel had door het slotje gepost vannacht en heeft daardoor onbedoeld heel wat punten gepakt.
dat kann nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O heb ik nooit gedaan.quote:
Ik strijk wel, ik vind het er wel beter van worden. Broeken, overhemden en soms ook de witte t-shirts als ze te gekreukt zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
Ik heb in de afgelopen 3 jaar, 1 shirt en 1 broek gestreken
Klopt wel hij had 430 punten gepakt vannachtquote:
Ik doe mijn shirts in de droger en hang ze daarna meestal direct op. De rest van mijn wasgoed blijft vaak diverse dagen in een mand liggen tot ik het eens ga doen. Niet dat was vouwen veel werk is, maar ik heb er gewoon nooit zin inquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik strijk wel, ik vind het er wel beter van worden. Broeken, overhemden en soms ook de witte t-shirts als ze te gekreukt zijn.
Maar het is vrij uniek begrijp ik, je wasgoed strijken.
is me niet aufgefallenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
toch staat het er
dat je dat nu pas ziet
Ik kan @Fogel uit de stats halen, maar dan krijg ik natuurlijk weer een hoop gejank over me heen. Dus ik wacht wel tot @SwJ mij of @bondage vraagt om dat te doenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |