SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 20-06-2025 19:07:22 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Misschien kun je eens beter kritisch naar je postgedrag gaan kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Posts quoten ipv editen, door slotje posten, het gaat lekker
Vergeleken met @ESF1Gamer is dit nog mildquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kun je eens beter kritisch naar je postgedrag gaan kijken
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met @:ESF1Gamer is dit nog mild
dat sowiesoquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kun je eens beter kritisch naar je postgedrag gaan kijken
En dan ontwikkel je ineens een honger voor 70mm film en zijn er maar twee zalen in de hele Benelux waar je terecht kan. En zelfs dat maar af en toe.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat nu zelfs kritisch naar een bioscoopscherm te kijken omdat mijn tv beter is. Gelukkig was dat maar even, want straks kan ik alleen nog maar Imax en Dolby Atmos films kijken
Nattekat is Viaplay kwaliteit gewendquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan ontwikkel je ineens een honger voor 70mm film en zijn er maar twee zalen in de hele Benelux waar je terecht kan. En zelfs dat maar af en toe.
Verklaart wel zijn humeur af en toe.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nattekat is Viaplay kwaliteit gewend
Hebben ze in Oostenrijk een strandquote:
Nog nietquote:
Ben ik weerquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
7674. Ik ga nog even lopen. Morgen wordt het allemaal nog veel erger dusjah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En dan vlieg je naar London om daar een filmpje te gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan ontwikkel je ineens een honger voor 70mm film en zijn er maar twee zalen in de hele Benelux waar je terecht kan. En zelfs dat maar af en toe.
Dit behoort tot de dingen die ik eventueel zou doen . Maar met de trein.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan vlieg je naar London om daar een filmpje te gaan kijken.
Heb helaas niet veel tijd voor natuurschoon, het blijft beperkt tot Wenen en Graz, maar als alleen reizen bevalt, ga ik in augustus terug voor de natuur.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oostenrijk is wel een prachtig land, van wat ik er van heb gezien.
Ik was ook met de trein bedenk ik me.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit behoort tot de dingen die ik eventueel zou doen . Maar met de trein.
Pas je daar wel in? Ken weinig mensen die in een zaal van 7cm passenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben wel ontzettend verwend met een 70mm zaal op 40 minuten met het OV van m'n huis verwijderd.
Als je door de nooduitgang naar binnen kijkt, kan je net met één oog het scherm zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas je daar wel in? Ken weinig mensen die in een zaal van 7cm passen
Had je haast?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn lichaam is kapotmijn laatste cyclus is maar 25 dagen
Volgens mij heeft het haast om naar menopauze de gaan jaquote:
En nu brokjes en klontjes?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn lichaam is kapotmijn laatste cyclus is maar 25 dagen
Maar brokjes en klontjes is iets heel anders dan sliertjes en bonkjesquote:
Ik wil denk ik niet eens weten wat brokjes en klontjes zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar brokjes en klontjes is iets heel anders dan sliertjes en bonkjes
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil denk ik niet eens weten wat brokjes en klontjes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
denk dat dat kadootje genoeg gevuld is.. morgen even op de bus doen![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:58 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
denk dat dat kadootje genoeg gevuld is.. morgen even op de bus doen![]()
![]()
Leuk pakketje
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Morgen wordt het 32 graden, zou er een koelelement bij doenquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik twijfel of ik nog wat van die bloemen bommetjes zal halen als die niet al te veel kosten
ik kan wachten tot maandag met verzenden, maar geen idee of hij dan nog optijd komt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen wordt het 32 graden, zou er een koelelement bij doen
Laat me met rustquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar brokjes en klontjes is iets heel anders dan sliertjes en bonkjes
true en volgens mij zit ik nog onder mn geschatte budgetquote:
een spuitbus, dat overleeft buiten koeling primaquote:Maar.. op de bus doen? Is het houdbare slagroom?
Of je het morgen of maandag stuurt, het komt toch pas op z'n vroegst op dinsdagquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan wachten tot maandag met verzenden, maar geen idee of hij dan nog optijd komt.
maandag worden pakketten ook bezorgdquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je het morgen of maandag stuurt, het komt toch pas op z'n vroegst op dinsdag
Ben bij Kruidvat geweest. Bedankt hè.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je het morgen of maandag stuurt, het komt toch pas op z'n vroegst op dinsdag
Geen idee, hij is nergens te streamen dus ik ken hem ook nog niet. Had in het Netflix topic begrepen dat je deel 2 nog wel kon volgen zonder deel 1.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
Is 28 Weeks Later ook leuk als ik het eerste deel niet heb gezien? @:cherrylips
Oh deel 2 staat op Disney.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, hij is nergens te streamen dus ik ken hem ook nog niet. Had in het Netflix topic begrepen dat je deel 2 nog wel kon volgen zonder deel 1.
Meestal alleen de zakelijke pakkettenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag worden pakketten ook bezorgd
bij brief had het echt niet uitgemaakt inderdaad
Geen dankquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben bij Kruidvat geweest. Bedankt hè.
28 Weeks staat ook op Netflixquote:
En toen die het deed niet gelijk weer de winkel in gerendquote:
Lekker vast gaan plakken aan het smeltende asfalt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
Echt iedereen die morgen op de snelweg in Amsterdam gaat feesten is gewoon echt dom. Niet janken als ze gaan flauwvallen a.u.b.
Ik verwacht dat het wel weer een grote ellende gaat worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker vast gaan plakken aan het smeltende asfalt.
Maar wie heeft er dan ook bedacht dat het een goed idee was om eind juni op de snelweg iets te organiseren? Er is kans op heet weer.
Uiteraard. Inclusief een Geert die boos wordt op Halsema, want het is haar schuld dat het warmer wordt dan 30 gradenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het wel weer een grote ellende gaat worden.
Dat is een vrij vakje op de bingokaart.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Inclusief een Geert die boos wordt op Halsema, want het is haar schuld dat het warmer wordt dan 30 graden
Zondag iron man genotquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
Echt iedereen die morgen op de snelweg in Amsterdam gaat feesten is gewoon echt dom. Niet janken als ze gaan flauwvallen a.u.b.
Niks aan verloren. Zijn toch maar Amsterdammers.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
Sowquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niks aan verloren. Zijn toch maar Amsterdammers.
Neequote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen die het deed niet gelijk weer de winkel in gerend
"Waar ben ik joh"quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben bij Kruidvat geweest. Bedankt hè.
Vlinder is laat thuis dus ik ga je pesten.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vlinder is laat thuis dus ik ga je pesten.
NAAKTSLAKSOUFFLÉ
hahahahhahahahahahahaha!!!!
gekkenhuis tyfuszooiquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook dettoldoekjes en een wc-blok meegenomen. Dus ja. Dat dus.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook dettoldoekjes en een wc-blok meegenomen. Dus ja. Dat dus.
Ettoooooooooooooooooooo KrokEtto!quote:
Ik denk met Amaretto geurquote:
en truus en gerda?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vlinder mag ALLES met me doen
raaaaaaaaaaaaaaaaaaawr
Is de leesrichting ook anders dan wij gewend zijn??quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb heerlijk gedobberd en 80 pagina’s gelezen in mijn Japanse boek
Broodje KrokEtto erbij?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe mij naar een AmarEtto on the Rocks.
Nee, van links naar rechts. Helpt ook dat het een Engelse vertaling isquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is de leesrichting ook anders dan wij gewend zijn??
Okeequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, van links naar rechts. Helpt ook dat het een Engelse vertaling is
Iets omhoog in de Edisonstraatquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/317720/(...)hoog-door-hitte.html
achtbaan in den haag
@:haags @:airwin @:liesje1979
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt he, ga haar helemaal platknuffelen zo
RAWWRRRR
quote:
Hier was het boven al een tijdje gelijk met buiten, dus had balkondeur al openquote:
Hoi Modiquote:
Ja vooral niet je mond opendoenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
polder was daarstraks erg lekker fietsen.. beetje jammer van de vliegjes
Hoe danquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
achtbaan in den haag
quote:
Moet je morgen nog werken met die bloedhitte?quote:
Nee, gelukkig werk ik zelden op zaterdagenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je morgen nog werken met die bloedhitte?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, gelukkig werk ik zelden op zaterdagen
Oh, ik dacht magiequote:
vieren de thuiskomst van vlinderquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
Ik hoor allemaal vrachtwagens toeteren steeds
nee, dat kan alleen binnen disneylandquote:
hmm, ik ben het nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
Ik hoor allemaal vrachtwagens toeteren steeds
Ooohooohoooh it's magic!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat kan alleen binnen disneyland
[..]
hmm, ik ben het niet
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ooohooohoooh it's magic!
You knoooow
Never believe it's not sooooo
Stop haar dan maar snel in bedquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder zegt HOI en dat ze heul moe is
Hoi vlinderquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder zegt HOI en dat ze heul moe is
Nog goeie tips?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Gezellige docu over stalkers van beroemdheden op ID @:ama
Zat me ook al af te vragen waarom de gordijnen nog niet dicht waren.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is echt mooi. Half elf schemering. Beetje arctisch always on genot
25 juni is de meest late zonsondergang van het jaar, we hebben nog wat dagenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
snel weer over en snel weer gewoon om 18:00 donkerquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat je ze nog niet dicht had gedaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat me ook al af te vragen waarom de gordijnen nog niet dicht waren.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee hoor dat is eind oktober
Morgen duurt de dag gewoon 24 uur. Eind oktober wanneer de klok verzet wordt duurt de dag 25 uurquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen duurt de dag gewoon 24 uur. Eind oktober wanneer de klok verzet wordt duurt de dag 25 uur![]()
Ga maar met @Haags praten jij. Doomsday prophetsquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
snel weer over en snel weer gewoon om 18:00 donker
Ja dat wilde ik graag weten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sandra bullock doet haar deuren niet goed op slot, of bedoelde je dat niet?
Die zit inmiddels zo vol met pfas en botox dat ze en milieurisico is gewordenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sandra bullock doet haar deuren niet goed op slot, of bedoelde je dat niet?
Wordt een flinke marathon dan, tot zondagavond doorquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog maar even gamen tot het wat is afgekoeld.
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt een flinke marathon dan, tot zondagavond door
Hopelijk heb je een beetje leuke spelletjes danquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor.
Nu bezig met Stranded Alein Dawn. En ik kan ook nog Fifa spelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een beetje leuke spelletjes dan
Of gewoon Red Alert 2 onder het stof vandaan halenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu bezig met Stranded Alein Dawn. En ik kan ook nog Fifa spelen.
Oh ja, die heb ik ook nog wel ergens liggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon Red Alert 2 onder het stof vandaan halen
Wijs besluit van Kwiwi. Dat kunnen we niet hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2025 02:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja @:kwiwi vond dat een verstandig idee nadat ze verdachte activiteit had waargenomen
ik slaap al een week erg slechtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 06:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je bent er vroeg bij in het weekend
dat helpt helaas alleen voor een paar uurtjes, ik zou maar wat ijsjes gaan halen voor komende weekquote:
Sabotage door de Russen voorafgaand aan de NAVO top, vermoed ik. Maarschappij ontregelend dit.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
achtbaan in den haag
klinkt als een goed planquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:04 schreef Ama het volgende:
Als ik nou een beetje op tijd naar de winkel ga dan ben ik de hitte voor.
Verstandigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:04 schreef Ama het volgende:
Als ik nou een beetje op tijd naar de winkel ga dan ben ik de hitte voor.
De joden hatende partij van Nederland gaat helaas erg groot worden op 28 oktober.quote:
Volgende week woensdag de Dolce Gusto 1+1 bij de Jumboquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:21 schreef Haags het volgende:
[..]
De joden hatende partij van Nederland gaat helaas erg groot worden op 28 oktober.
Zo dat is nog eens goed nieuws.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week woensdag de Dolce Gusto 1+1 bij de Jumbo
Ja beetje jammer wel dat je als je online wilt bestellen dat maar 1 keer kan doen, dus je moet ook nog echt naar de winkelquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo dat is nog eens goed nieuws.
Dat wordt een keertje vreemdgaan van het blauw naar geel
Op naar het partijcongresquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:21 schreef Haags het volgende:
[..]
De joden hatende partij van Nederland gaat helaas erg groot worden op 28 oktober.
Ik heb een week vooral ‘s nachts gewerkt en slaap overdag te weinig bij. Heeft me nu wel ingehaaldquote:
Waar slaat dat op danquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje jammer wel dat je als je online wilt bestellen dat maar 1 keer kan doen, dus je moet ook nog echt naar de winkel![]()
[ afbeelding ]
Jumbo, je bent er ...quote:
Nou ja ik zie bijvoorbeeld nu dat bij pakken ijsthee in de aanbieding ook staat max 4 online. Ik denk dat ze willen voorkomen dat mensen 40 van die pakken in één keer bestellen, wat ik ook wel weer kan begrijpen.quote:
Ja maar stel dan een max van 6 in of zo. 1 is echt een beetje kansloos.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja ik zie bijvoorbeeld nu dat bij pakken ijsthee in de aanbieding ook staat max 4 online. Ik denk dat ze willen voorkomen dat mensen 40 van die pakken in één keer bestellen, wat ik ook wel weer kan begrijpen.
Eigenlijk krijg je er twee natuurlijk als het één + één is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar stel dan een max van 6 in of zo. 1 is echt een beetje kansloos.
Als ik dat bij de AH doe is dat geen probleemquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja ik zie bijvoorbeeld nu dat bij pakken ijsthee in de aanbieding ook staat max 4 online. Ik denk dat ze willen voorkomen dat mensen 40 van die pakken in één keer bestellen, wat ik ook wel weer kan begrijpen.
Jumbo zou daar wel geen zin in hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dat bij de AH doe is dat geen probleem
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Eigenlijk krijg je er twee natuurlijk als het één + één is.
Ja eens. Enorm onhandig.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
Als ik 24 dozen koffie bestel heb ik dat liever thuisbezorgd dan dat ik er mee moeten gaan lopen zeulen
Of ze willen gewoon geen geld verdienenquote:
Yepquote:
Enige wat ik wel chill zou vinden als ik niet met cola hoef te sjouwen maar ja ik vind alleen die van de Jumbo lekker qua huismerk.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
Als ik 24 dozen koffie bestel heb ik dat liever thuisbezorgd dan dat ik er mee moeten gaan lopen zeulen
Heerlie de peerlie in een zaaltje en een buitentemperatuur van 32 graden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yepmet wat oud PvdA’ers die van die debiele motie afwillen.
Begrijp de besluitvorming in dat soort partijen niet echt. Niemand die even kritisch op dat concept heeft durven zijn.
Je hoeft geen huismerk te kopenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige wat ik wel chill zou vinden als ik niet met cola hoef te sjouwen maar ja ik vind alleen die van de Jumbo lekker qua huismerk.
Wie gaat er met deze temperaturen een congres houdenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie in een zaaltje en een buitentemperatuur van 32 graden.
Cola Kaneel van de Jumbo is lekker. Jammer dat ze niet meer in het assortiment hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige wat ik wel chill zou vinden als ik niet met cola hoef te sjouwen maar ja ik vind alleen die van de Jumbo lekker qua huismerk.
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie gaat er met deze temperaturen een congres houden
Ik ben benieuwd hoe straks compleet mis gaat met het festival op de ring in Amsterdam.quote:
Die met kokos ben ik wel benieuwd naar, ik verwacht een soort malibu-colaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Cola Kaneel van de Jumbo is lekker. Jammer dat ze niet meer in het assortiment hebben
Ik snap ook werkelijk waar niet waarom ze dat feest op een snelweg houden. Doe het lekker in een park ergens bij het water of zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe straks compleet mis gaat met het festival op de ring in Amsterdam.
Gewoon op het asfalt BBQ-enquote:
Nee die gaan de weg blokkeren naar Den Haag komende dinsdag. Dat wordt huilen, heel erg hard huilen want nu gaat de politie ineens wel hard ingrijpen natuurlijk.quote:
Die wouden volgende week stennis schoppen bij de NAVO top in Den Haag?quote:
ik mag hopen dat ze dan afgevoerd worden met een zak over hun hoofd naar een onbekende locatie, onder het mom van terrorismebestrijdingquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die gaan de weg blokkeren naar Den Haag komende dinsdag. Dat wordt huilen, heel erg hard huilen want nu gaat de politie ineens wel hard ingrijpen natuurlijk.
sukkeltjesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wouden volgende week stennis schoppen bij de NAVO top in Den Haag?
Kaneel heb ik weer niks mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Cola Kaneel van de Jumbo is lekker. Jammer dat ze niet meer in het assortiment hebben
In baksel is het lekkerquote:
Is dat lekkerder dan coca cola of pepsi dan?quote:
Pepsi heeft mijn voorkeur maar dat koop ik alleen in de aanbieding. Jumbo huismerk staat op een goede tweede plek van mijn favoriete cola.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat lekkerder dan coca cola of pepsi dan?
Denk?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Gisteren al boodschappen gedaan en ik ben te lui om richting sportschool te gaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks even boodschappen doen en ik denk dat ik mij de rest van de dag opsluit in huis.
Zeg mij dat ik niet de enige ben die dit gaat doen.
Die blikjes zijn nu in de 1+1 bij de AHquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:10 schreef Ama het volgende:
Maar met smaakjes cola is Coca-Cola ook prima. Cola vanille van Coca Cola.
Verkeerde account Nattekatquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren al boodschappen gedaan en ik ben te lui om richting sportschool te gaan.![]()
Dus ik blijf opgesloten in huis. Misschien morgenochtend naar de sportschool (maar dat zal wel niet)
Dat is mij echt iets te ver fietsen nu.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die blikjes zijn nu in de 1+1 bij de AH
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Die is groot onder jongeren @:nattekat
Daar plukken we over een X aantal jaar de vruchten van.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Fijne zomer allen
Deze is om 4:21 van start gegaan.
Voor mij is ie al 3 weken bezigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Fijne zomer allen
Volgende week zondag mogen Stig en ik het harde werk doenquote:
Ik doe het ter plaatsequote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week zondag mogen Stig en ik het harde werk doen
We willen Live verslag met foto's en gifjes.quote:
Die kan prima op de bbq vanaaf.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn dat het hondje van de buren alweer aan het blaffen is.
Ik sla de zaterdag over.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week zondag mogen Stig en ik het harde werk doen
2006 was mijn eerste vakantie met mijn huidige vriendin samen. De tijd vliegtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
De laatste vakantie waarin ik gewoon thuis was en niks hoefde was... volgens mij aan het begin van corona want toen had ik geen werk.
En daarvoor 2006?
De k niet dat er veel vlees aan zit. Maar scheelt daarna wel in geblafquote:
je buur is @ieniminimuis ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn dat het hondje van de buren alweer aan het blaffen is.
Niet om 4:42?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Fijne zomer allen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
De laatste vakantie waarin ik gewoon thuis was en niks hoefde was... volgens mij aan het begin van corona want toen had ik geen werk.
En daarvoor 2006?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
2006 was mijn eerste vakantie met mijn huidige vriendin samen. De tijd vliegt
geen idee wat ik had in 2006, volgens mij was dat niks bijzonders..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2006 was de eerste keer naar Australië en daar voor het eerst in mijn leven mijn oom die daar woont zien.
Mijn opa....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
In 2006 ben ik voor het laatst in Oostenrijk geweest los van die ene keer overstappen.
Zit je al helemaal opgesloten en vast in je stadje?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn opa....
Nee laat maar @:wereldgozer
Toen als nattekitten?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
In 2006 ben ik voor het laatst in Oostenrijk geweest los van die ene keer overstappen.
Ze sluiten wel steeds meer wegen af. Maar volgens mij is het nu nog wel te doen. Vanaf morgenmiddag gaat het slot er pas echt goed op.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je al helemaal opgesloten en vast in je stadje?
XR protest?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Live verslag van ramptoerisme.
Heerlijk, een dagje geen wereldvreemde moraalridders op het internet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Live verslag van ramptoerisme.
Ripquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze sluiten wel steeds meer wegen af. Maar volgens mij is het nu nog wel te doen. Vanaf morgenmiddag gaat het slot er pas echt goed op.
Maat van me heeft komende week echt grote hinder met leveringen in centrum Den Haag.
quote:
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was jij toentertijd (die bruine)
Nu gefixed.quote:
Huidige pikorde tussen mij en jouquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom lig ik onder de tafel terwijl ik aangevallen word?
Ik heb @TheStigsDutchCousin vergaderdquote:
In je dromen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb @:thestigsdutchcousin vergaderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |