de snelweg suistquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
de liefde is genadeloos en scherp als glas
Hoeveel zijn het er?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee de stad staat in brand en ik hoor het alarm, ik tel de echos in het trappenhuis
Geen zwarte, die Nina wilde, die helaas al met Rocco was verloofd?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
woah de donald duck heeft een boze dino
Ik heb het niet zo op die shorts.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:55 schreef ToT het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/TV-IusY6tEM
Dit soort filmpjes blijven gewoon leuk!
nee een klassieke groenequote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen zwarte, die Nina wilde, die helaas al met Rocco was verloofd?
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:51 schreef maily het volgende:
@:mario390
Hallo boobies; dit weekend is het Nationale Toplessdag
Kwakzilla?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
woah de donald duck heeft een boze dino
Bolkquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
iedereen is gaan smikkelen gok ik
heb nu de neiging om donald duck te gaan kinkshamen...quote:
Notoire broekloos in het openbaar rondlopende exhibitionist Donald Duck?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb nu de neiging om donald duck te gaan kinkshamen...
Wel mee eens, maar voor zo heel af en toe is het wel een leuke afleiding hier in het topic om wat puntjes mee te scoren!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:57 schreef RedShoe het volgende:
Heel YouTube wordt verneukt door tiktok shorts
fair pointquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Notoire broekloos in het openbaar rondlopende exhibitionist Donald Duck?
Ooit een Italiaan heel trots gezien toen ik zei dat ik Sambuca wilde met 3 koffiebonen er in en dan in de hens steken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lekker
Maar ik heb nu een molinari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
Sappige piel etenIn Radio49 was er ook een user met die naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kwam ik eens tegen elders op het forumquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
In Radio49 was er ook een user met die naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |