Goeie!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:43 schreef Evangelion het volgende:
Het was toch uit?
Mariette222 in R&P / Vriend maakt het uit omdat ik clubje zocht op meet5
Fail
Flauwvallen is echt. Alleen je vriend bestaat niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:56 schreef Mariette222 het volgende:
Oké ja ik heb het er gewoon erg moeilijk mee sorry. En wat er gebeurd is ook van dat flauwvallen is allemaal gewoon echt waar. Ik zit niet te kicken op extra aandacht ofzo. Ik heb alleen erg veel verdriet.
Ja, Lennard53 had ook zoveel verdriet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:56 schreef Mariette222 het volgende:
Oké ja ik heb het er gewoon erg moeilijk mee sorry. En wat er gebeurd is ook van dat flauwvallen is allemaal gewoon echt waar. Ik zit niet te kicken op extra aandacht ofzo. Ik heb alleen erg veel verdriet.
Zou het kunnen dat hij je leed als drama ziet en het niet zo serieus neemt?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:34 schreef Mariette222 het volgende:
Hallo,
Ik heb iets waar ik een beetje mee zit. Afgelopen zaterdag ben ik (nooit eerder gebeurd) flauwgevallen bij mijn vriend thuis. Ik weet niet precies waardoor, ik was wel heel erg moe na mijn nachtdienst dus waarschijnlijk had het daarmee te maken.
Ik viel redelijk hard, mijn elleboog was flink geschaafd en ik had een zere heup.
Het gebeurde om twee uur in de middag en binnen 20 minuten ging mijn vriend alweer weg. Hij moest wat dingen opruimen op de voetbal. Dit had ook makkelijk een ander kunnen doen, had hij even een belletje moeten dan was dat gewoon door iemands anders gedaan.
De dag erna heeft hij ook de hele dag niet even een apje of belletje gedaan om te vragen hoe het ging. We bellen meestal rond half elf in de avond even voordat we gaan slapen en dat deed hij wel maar dat is eigenlijk standaard.
Het is mij gedurende de negen maanden dat wij iets hebben vaker opgevallen dat hij niet echt bezorgd om me is als er eens wat is. Toen ik een paar maanden terug enorme menstruatie pijn had en op de kamervloer lag van ellende bleef hij ook gewoon tv kijken. Is dit normaal?
Waarom reageert TS hier niet op?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:43 schreef Evangelion het volgende:
Het was toch uit?
Mariette222 in R&P / Vriend maakt het uit omdat ik clubje zocht op meet5
Fail
Lolquote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Flauwvallen is echt. Alleen je vriend bestaat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |