SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jawel joh! Dan nemen ze gewoon Schoof weer als minister president. Die regelt dat wel even.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat houdt het nog geen dag vol
Karwei? Kwantum? VidaXL? Amazon?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:33 schreef Crack_ het volgende:
Waar kun je zo'n balkonprivacy-ding vindenik had dat wel verwacht bij de action, maar helaas
quote:Gevoelstemperatuur zondag mogelijk 37 graden, Rode Kruis waarschuwt: ‘Gebruik je verstand’
Haha verwachten dat Nederlanders verstand hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, het wordt hier ook heel aangenaam:
[..]
ja wat een geluk hebben julliequote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, het wordt hier ook heel aangenaam:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel joh! Dan nemen ze gewoon Schoof weer als minister president. Die regelt dat wel even.
"Linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes."quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
GL-PVDA-PVDD coalitie en half FOK! zien schuimbekken
jaquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n soort privacydoek om je balkon spannen? Heb ik ook jaren mee gewacht maar ik vind het nu wel prettiger.
Wacht ik weet niet of je wel een balkon hebt eigenlijk
jaaa, en i seee. Zo even heen!quote:
gewoon van alles één partij maken, is er ook geen keuze-stress meerquote:
Ik word er kurkdroog van.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
"Linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes."
~Hans Teeuwen.
TR gezetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Verwend verzakend blauw kutvolk allemaal
Ik wil het NU hebbenquote:
Een partij die ALLE belangen van ALLE Nederlanders behartigt?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
je mag van alles vinden en denken maar laat andere mensen met rusthoe moeilijk is het, ja heel moeilijk
[..]
[..]
jaaa, en i seee. Zo even heen!
[..]
gewoon van alles één partij maken, is er ook geen keuze-stress meer
Je kunt het altijd hopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha verwachten dat Nederlanders verstand hebben
quote:
Nou nee, gewoon één partij die niks voor elkaar krijgtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een partij die ALLE belangen van ALLE Nederlanders behartigt?
We hebben teveel partijen. Echt, daar mag wel een keer de bezem doorheen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon één partij die niks voor elkaar krijgt
wat we nu ook hebben maar dan zonder gedoe
Hans Teeuwen. Die is al heel lang niet grappig meer .quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
"Linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes."
~Hans Teeuwen.
Ja gewoon kopieën van al die stuurloze planloze kutpartijen maar dat ze dan ook nogeens gewoon stil zijn. Dat we er op z'n minst geen last van hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon één partij die niks voor elkaar krijgt
wat we nu ook hebben maar dan zonder gedoe
Och, sommige stukjes zijn wel goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hans Teeuwen. Die is al heel lang niet grappig meer .
Eens. GL en PvdA zijn in dat opzicht goed bezig. Nu de rest nog.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben teveel partijen. Echt, daar mag wel een keer de bezem doorheen.
precies, kom laten we een partij beginnenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon kopieën van al die stuurloze planloze kutpartijen maar dat ze dan ook nogeens gewoon stil zijn. Dat we er op z'n minst geen last van hebbenDat zou al een verbetering zijn
Ja kiesdrempel. Ik roep het al jaren. Maar ja grondwet ditdat. En om die aan te passen heb je geloof ik 2/3 meerderheid in beide kamers nodig en dat gaat natuurlijk nevernooit lukkenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben teveel partijen. Echt, daar mag wel een keer de bezem doorheen.
PVVDquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. GL en PvdA zijn in dat opzicht goed bezig. Nu de rest nog.
Precies datquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kiesdrempel. Ik roep het al jaren. Maar ja grondwet ditdat. En om die aan te passen heb je geloof ik 2/3 meerderheid in beide kamers nodig en dat gaat natuurlijk nevernooit lukken
Dat is wel heel matig.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
je mag van alles vinden en denken maar laat andere mensen met rusthoe moeilijk is het, ja heel moeilijk
Of dat je alleen kan kiezen uit hele saaie mensen.quote:[..]
https://haagsgemeentearch(...)gezeik-iedereen-rijkquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies, kom laten we een partij beginnen
waren het lichtgetintiers?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
[..]
jaaa, en i seee. Zo even heen!
[..]
In klederdracht?quote:
gelukquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel heel matig.Waarschijnlijk komen ze iets tekort.
[..]
Of dat je alleen kan kiezen uit hele saaie mensen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://haagsgemeentearch(...)gezeik-iedereen-rijk![]()
[ afbeelding ]
hoe zou dat relevant zijnquote:
Dat soort mensen klagen doorgaans heel snel.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geluk
[..]money for nothing, chicks for free
[..]
hoe zou dat relevant zijn
quote:
.... lol de ironiequote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat soort mensen klagen doorgaans heel snel.
Roepen ook vaak HOER naar vrouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat soort mensen klagen doorgaans heel snel.
Mja ik weetquote:
we kunnen wel doen alsof?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik dacht echt even dat we de eersten waren die met dit idee kwamen
En als je iets terug zegt komen ze met een groep je in elkaar slaan.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als je iets terug zegt komen ze met een groep je in elkaar slaan.
Moet jij gekeurd worden?quote:
Oh ja dan vallen we zeker niet uit de toon in de polletiekquote:
"Flitspartij: we doen dingen zo snel dat het lijkt alsof we niets doen!"quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dan vallen we zeker niet uit de toon in de polletiek
En we gaan weer ten onder aan interne schandalen voordat iemand het in de gaten heeft!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Flitspartij: we doen dingen zo snel dat het lijkt alsof we niets doen!"
Mentaal hèquote:
Ik rij een hele oude auto volgens mij was dat toen nog geen optie. Heb ze nog niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:50 schreef STING het volgende:
[..]
Wel zo nu en dan je richtingaanwijzers gebruiken he
Ik houd niet van rauwe vis.quote:
De winkel waar ik meestal koopt, heeft ze nu voor 160 staan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan toch geen magic via steam spelen
[..]
Do it! Just do it!
wel gewoon msrp betalen he. games island had ze gewoon voor msrp staan bijvoorbeeld.
Ik denk dat ik dit spelletje wel door hebquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dan vallen we zeker niet uit de toon in de polletiek
Idemquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh het gaat over je autodacht over jou
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan ook gewoon dictator worden. Alles opgelost.
Ja prima. Kies maar wel ff een ander landje uit danquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Grapefruit? Of gewoon een grote sinaasappel?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik word hier heel blij van, het eet ook echt heerliepeerlie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die krijgen gewoon hun geld terug en elke VVD'er gaat daarvoor betalen.quote:
een grapefruitquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Grapefruit? Of gewoon een grote sinaasappel?
We lopen jou zo onder de voetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, ik eet die dingen niet. Te bitter. Maar goed, die zijn roder dan ik me herinner.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een grapefruit
een grapefruit????
hahahaha reccie, wat zeg je nou
Zou betalen voor de streaming.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
GL-PVDA-PVDD coalitie en half FOK! zien schuimbekken
Hmm, valt me nog mee. Je kunt ook gewoon al die dossiers oplossen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die krijgen gewoon hun geld terug en elke VVD'er gaat daarvoor betalen.
Ja, die is wel heel mooi.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:04 schreef Crack_ het volgende:
Het is een doodsimpele (want die zijn bijzonder genoeg) handsinaasappelook geen groot formaatje maar kan vertekend zijn door het bordje
Ik word gewoon heel blij van deze snijtechniek![]()
En daarna dat.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, valt me nog mee. Je kunt ook gewoon al die dossiers oplossen.
Sinaasappelsashimi.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik word hier heel blij van, het eet ook echt heerliepeerlie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee gewoon begonnen op het normale tijdstip van 8 uurquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beginnen jullie ook eerder vanwege de warmte?
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:17 schreef Crack_ het volgende:
Muahahahaaaaaaaa
Ik sta op offline in teams want, ja gewoon
Het voelt altijd zo fantastisch als iemand je dan random onverwachts belt en je neemt meteen opzo van, ik ben ready en ik ben aan het werk. En als het dan je manager is, dan is dat extra fantastisch
en ik was nu de snappel aan het eten, dat voelt dan als een extra 'ik ben ready, en aan het werk én ik eet fruit'
net echt volwassen
Ik vind ze wel lekker maar niet zo'n héél ding, dat is zo grootquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik eet die dingen niet. Te bitter. Maar goed, die zijn roder dan ik me herinner.
let op: is rauw!quote:
Dat heb ik ook meegemaakt bij een kantoor in Den Bosch. Kon wel de parkeergarage in maar niet het pand zelf, daar ging het slot pas om 7 uur openquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou overigens moeite hebben met eerder beginnen. Mijn pasje van de fietsenkelder werkt pas vanaf 7 uur.. en ik ga mijn fiets niet ergens op de afdeling neerzetten.
Ik heb het overigens over de fiets kelder van waar ik woon, niet van het werk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meegemaakt bij een kantoor in Den Bosch. Kon wel de parkeergarage in maar niet het pand zelf, daar ging het slot pas om 7 uur open
Ohwquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het overigens over de fiets kelder van waar ik woon, niet van het werk.
Was daar in de eerste post niet duidelijk over.. sorry
Als ik straks verhuisd ben heb ik dat probleem niet meer..quote:
Bij die ene is zijn vacht al weggebrandquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je zou er zo bij gaan liggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |