Enkele tracks klinken wel lekker moet ik zeggen (die eerst met name), ik schaam me bijna om het te zeggen want het is allemaal AI... Vooral gedurfd dat ze gewoon klakkeloos het Wu-Tang merk gebruiken voor zowel de titel als de afbeelding. Toen ik dat plaatje voor 't eerst zag dacht ik Ghostface te herkennen en ging ik op zoek naar Inspectah Deck - toen keek ik beter, ook gewoon AI lol.quote:
ben het met je eensquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Enkele tracks klinken wel lekker moet ik zeggen (die eerst met name), ik schaam me bijna om het te zeggen want het is allemaal AI... Vooral gedurfd dat ze gewoon klakkeloos het Wu-Tang merk gebruiken voor zowel de titel als de afbeelding. Toen ik dat plaatje voor 't eerst zag dacht ik Ghostface te herkennen en ging ik op zoek naar Inspectah Deck - toen keek ik beter, ook gewoon AI lol.
Mocht dit "album" populair worden zal DMCA wel aangetrapt worden
Wie komt er in Paradiso? Het linkje wat je deelt werkt niet trouwens, je linkt naar een specifiek bericht in je eigen inbox, dat kunnen anderen (gelukkig) niet zienquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben het met je eens
line up in paradiso dan zie je het live
https://mail.google.com/m(...)CdGddlMBfWCbxdkNLPTp
okay ik weet niet waar je op doelt maar ik geef je een nieuw linkjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wie komt er in Paradiso? Het linkje wat je deelt werkt niet trouwens, je linkt naar een specifiek bericht in je eigen inbox, dat kunnen anderen (gelukkig) niet zien
Ik zou wel willenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
Gaan er nog peeps naar Freddie Gibbs in de 013 op 30 maart??
Ja klopt ga alleen wel in mn eentjequote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zou wel willenmaar jij wel dus, veel plezier alvast
komt wel goed.
Ja, jammer is dat maar ze missen watquote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja klopt ga alleen wel in mn eentjegeen vd homies hebben iets met Freddie en dan willen ze niet mee ach ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |