SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ook, wilde ervaan maken "ToT kreunt lekker op zijn knietjes" Maar helaas.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook, wilde ervaan maken "ToT kreunt lekker op zijn knietjes" Maar helaas.![]()
![]()
Paste die tt wel dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook, wilde ervaan maken "ToT kreunt lekker op zijn knietjes" Maar helaas.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
FYI mocht je ooit met Etihad gaan vliegen Business Class... Neem de steak sandwich als snack. Die is zo fucking lekker. En gewoon wanneer je wil.
Ethiad heeft vaak goede deals vanaf Oslo, maar dan moet ik eerst weer daarheen vliegen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 @ 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
'm van achteren inparkeren vind ik absoluut niet sexy!![]()
Heb ik ooit gedaan (iemand bood me zijn ticket aan om naast zijn vriendin te kunnen zitten die economy zat), maar ik wist niks van die steak sandwich!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
FYI mocht je ooit met Etihad gaan vliegen Business Class... Neem de steak sandwich als snack. Die is zo fucking lekker. En gewoon wanneer je wil.![]()
![]()
Ja das dan wel ruk, maar niks slecht te zeggen over ze. Eten top, service top! En gewoon een heel diner kunnen bestellen wanneer jij er tijdens je vlucht zin in hebt. Wel echt serieus qua service gelijk aan Emirates. Alleen de vliegtuigen en interieur wat ouder momenteel. Maar voor mij geen dealbreaker als het 1500 euro scheelt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ethiad heeft vaak goede deals vanaf Oslo, maar dan moet ik eerst weer daarheen vliegen.Lach met een schone bips![]()
Serieus, er ligt een menu kaart naast je!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik ooit gedaan (iemand bood me zijn ticket aan om naast zijn vriendin te kunnen zitten die economy zat), maar ik wist niks van die steak sandwich!Lach met een schone bips![]()
Ik moet de midden-oosten maatschappijen ooit nog testen. Vlieg voornamelijk SAS en KLM.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja das dan wel ruk, maar niks slecht te zeggen over ze. Eten top, service top! En gewoon een heel diner kunnen bestellen wanneer jij er tijdens je vlucht zin in hebt. Wel echt serieus qua service gelijk aan Emirates. Alleen de vliegtuigen en interieur wat ouder momenteel. Maar voor mij geen dealbreaker als het 1500 euro scheelt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik lag vooral te slapen na een kloterige vlucht tot de tussenlanding!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus, er ligt een menu kaart naast je!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: