Bruin worden in de zon is zowat het ongezondste wat een mens kan doen. Risico zelfs slechter dan regelmatig roken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:06 schreef Marsenal het volgende:
Oh man, genieten. Lekker tantoe bruin worden weer en zo weinig mogelijk kleding aan. Niet alleen bij mij, maar ook bij alles wat borsten heeft.
Zit nu al met een halleve dikke
Warme douche juist. Ik douche normaal koud, maar op dit soort dagen warm. Anders stap je de koude douche uit en val je bijna flauw van de hitte...quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Regelmatig een koude douche, daar knap je van op.
Maar ik zie er wel spectaculair goed uit als ik m'n kist in ga.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bruin worden in de zon is zowat het ongezondste wat een mens kan doen. Risico zelfs slechter dan regelmatig roken.
... en voorgebakken!quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar ik zie er wel spectaculair goed uit als ik m'n kist in ga.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:06 schreef Marsenal het volgende:
Niet alleen bij mij, maar ook bij alles wat borsten heeft.
Warm? Dan wordt je lichaam nóg warmer.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Warme douche juist. Ik douche normaal koud, maar op dit soort dagen warm. Anders stap je de koude douche uit en val je bijna flauw van de hitte...
Koud douchen zorgt ervoor dat je minder warmte kwijtraakt door vernauwende bloedvaten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Warm? Dan wordt je lichaam nóg warmer.
En mensen met een gevoelige huid die na 10 minuten verbrand.quote:
Die moeten dan ook gewoon P20 zonnebrand kopen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En mensen met een gevoelige huid die na 10 minuten verbrand.
Afgelopen maandag nog mn huid verbrand... was nog geen 30 minuten buiten en had factor 50 gesmeerd!quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Die moeten dan ook gewoon P20 zonnebrand kopen.
Maar niet die van P20.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Afgelopen maandag nog mn huid verbrand... was nog geen 30 minuten buiten en had factor 50 gesmeerd!
Alle zonnebrand beschermt even goed.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Maar niet die van P20.
[ afbeelding ]
Dat eerste is echt niet waar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alle zonnebrand beschermt even goed.
En ik heb een gevoelige huid, dus gebruik (vaak) minerale zonnebrand. P20 gebruikt chemische filters.
Jawel. SPF wordt streng gereguleerd in de EU. Een SPF 30 is altijd even goed zolang je de juiste hoeveelheid gebruikt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat eerste is echt niet waar.
Hier, voor gevoelige huid.
[ afbeelding ]
Zou ik verplaatsen naar zondag als ik jou was. Gaat niet te doen zijn.quote:
Moet zondag werken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou ik verplaatsen naar zondag als ik jou was. Gaat niet te doen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |