Ja. Toen ze het overnam: "Dat heeft Marit goed gedaan".quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
Oh geeft Heidi nou de schuld aan Marit dat het over budget is gegaan. Het lag aan de eerste week.
Ja. Maurits had geen officiele functie en Heidy had 500 moeten krijgen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:30 schreef KapiteinChris het volgende:
Waarom laat de productie dit toe? Ook die parasiet van een Maurits loopt er achteraan en pakt extra geld. Ik had gezegd als jullie er gezamenlijk niet uit komen, krijgt niemand iets.
Aan de ene kant denk ik ook: "Marit zeg nou niks" maar als zij niks zegt, zegt niemand iets van die slappe hap daar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Tjee… wat een aflevering weer. Ik kan die tronie van Naomi niet meer zien. Dennis zag er leuk uit. Marit blijft maar doorgaan. Heidy doet interessant.
Dat is zo. Maar helpt het nou? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:42 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik ook: "Marit zeg nou niks" maar als zij niks zegt, zegt niemand iets van die slappe hap daar.
Maar wel 1000 euro pakken, terwijl er 1000 was voor de (volgens Naomi) bonnetjes mevrouw. M.a.w. is er 500 extra afgegaan van het afgesproken bedrag. Eigenlijk 1500 euro omdat Maurits er ook zonder overleg bij is getrokken. Faisel had gelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:32 schreef V. het volgende:
[..]
Ja. Toen ze het overnam: "Dat heeft Marit goed gedaan".
Victor: " Van Marit mocht het nooit wat kosten, Heidy zegt: wat wil je hebben."
Maar het is Marits schuld
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wel 1000 euro pakken, terwijl er 1000 was voor de (volgens Naomi) bonnetjes mevrouw. M.a.w. is er 500 extra afgegaan van het afgesproken bedrag. Eigenlijk 1500 euro omdat Maurits er ook zonder overleg bij is getrokken. Faisel had gelijk
Irritatie-TV TM.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:30 schreef KapiteinChris het volgende:
Waarom laat de productie dit toe? Ook die parasiet van een Maurits loopt er achteraan en pakt extra geld. Ik had gezegd als jullie er gezamenlijk niet uit komen, krijgt niemand iets.
Het is natuurlijk niet toevallig dat er geen camera mee was met het shoppen van de dames. Mij maak je niet wijs dat je 5 uur weg bent voor waar ze mee terug kwamen. En ja spullen moesten ook terug, maar waarschijnlijk in een winkel waar ze ook een toilet houdertje en een tafel kunnen kopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar helpt het nou? Volgens mij niet.
Ja, dat er geen camera mee was is vreemd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet toevallig dat er geen camera mee was met het shoppen van de dames. Mij maak je niet wijs dat je 5 uur weg bent voor waar ze mee terug kwamen. En ja spullen moesten ook terug, maar waarschijnlijk in een winkel waar ze ook een toilet houdertje en een tafel kunnen kopen.
Ik zag het. Ik zat te tikken tijdens jou invoeren van postquote:
Gelet op de productie van het programma is er maar 1, hooguit 2 camera's aanwezig en dan kan je moeilijk een camera 5 uur lang missen om een wc-rol laten terugbrengen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat er geen camera mee was is vreemd.
Volgens mij ook. Nou dat is mooi afgekapt dan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:45 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Irritatie-TV TM.
En lijkt het er nou op dat er gigantisch is geknipt in die scene? De zelfbenoemde stylistes hadden toch ook ¤1.000 aan zichzelf toegewezen?
Oh ja, had idd verwacht dat er nog wel discussie over zou komen. En was gister in de cliffhanger van vandaag ook niet dat Marit in tranen was?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:45 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Irritatie-TV TM.
En lijkt het er nou op dat er gigantisch is geknipt in die scene? De zelfbenoemde stylistes hadden toch ook ¤1.000 aan zichzelf toegewezen?
Naomi kennende heeft ze veel prullaria gekocht voor zichzelf. Had de productie ook kunnen weten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:53 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Gelet op de productie van het programma is er maar 1, hooguit 2 camera's aanwezig en dan kan je moeilijk een camera 5 uur lang missen om een wc-rol laten terugbrengen.
Had ze ook, borden en meer spulletjes voor hunzelf.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Naomi kennende heeft ze veel prullaria gekocht voor zichzelf. Had de productie ook kunnen weten.
Wat voor deceptie moet dat worden als zij winnen…?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ze ook, borden en meer spulletjes voor hunzelf.
Ja, dat benoemde ik eerder al.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Naomi kennende heeft ze veel prullaria gekocht voor zichzelf. Had de productie ook kunnen weten.
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:03 schreef V. het volgende:
Maar was er nou al duidelijkheid of die vleesgeworden zuignap nou een camgirl was of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |