abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2025 @ 21:44:30 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217988543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heb Russische vrienden en hoop lef, haar account is zo naar de filistijnen. :D
_O-
  donderdag 19 juni 2025 @ 21:44:55 #77
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217988546
Klopt, maar Marit gaat dit niet winnen.
Ga erboven staan.
Je hebt je antwoord van Heidy dat "natuurlijk iedereen mee gaat werken met die ondervloer"

Maar dan toch weer dooremmeren tegen Roelie, die ook in principe zegt: wat win je ermee?
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 19 juni 2025 @ 21:47:50 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217988564
Wedden dat Naomi en Anouk 5 uur gaan ‘winkelen’ op die dag?
  donderdag 19 juni 2025 @ 21:50:58 #79
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217988584
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Wedden dat Naomi en Anouk 5 uur gaan ‘winkelen’ op die dag?
Lekker laten. Anderen zullen dat heus ook wel zien en daar wat van vinden.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217988633
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:50 schreef V. het volgende:

[..]
Lekker laten. Anderen zullen dat heus ook wel zien en daar wat van vinden.
Die hun smoel dicht houden :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217988652
De scene met Mark die de elektra dozen aan het bijsnijden is, is echt hilarisch!
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:01:42 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217988660
Ik heb genoten.

Wat zal ik het missen als het is afgelopen. Geen gebabbel over de uitzending meer.
pi_217988722
Dit vond ik ook even heel leuk. Victor zat met het probleem van de keuken verkeerd om getekend en geplaatst, legt het uit aan Mark, die kijkt heel wazig en snapt er geen hol van en zegt.. jajaja _O-
pi_217988806
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
Dit vond ik ook even heel leuk. Victor zat met het probleem van de keuken verkeerd om getekend en geplaatst, legt het uit aan Mark, die kijkt heel wazig en snapt er geen hol van en zegt.. jajaja _O-
Maar wiens fout was het nou? Ik snap er niks van.
Nou morgen maar weer de popcorn erbij. :Y)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217988831
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Wiens fout dat was? Duidelijk Ray dus.

En oja, weer een tenenkrommend reklame filmpje bij de Praxis met het kutstel.
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:16:38 #86
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217988832
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze kregen de ‘nieuwe tekeningen’ en daar werd de plek van de keuken duidelijk. Maar in heb niet begrepen wie de fout heeft gemaakt.
pi_217988861
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ze kregen de ‘nieuwe tekeningen’ en daar werd de plek van de keuken duidelijk. Maar in heb niet begrepen wie de fout heeft gemaakt.
Vaag gedoe al over de levering van de keuken door Ray.
pi_217988879
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik ook niet, of iemand had de tekening op zijn kop gehouden. Ray was ook niet aanwezig vandaag
pi_217988925
Let als kijkertjes eens op die buitentrap richting het appartement van M&R, die trap is kennelijk het enige bereik via de ruimte van M&R naar die twee appartementen van N&V en H&M.
pi_217988934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Let als kijkertjes eens op die buitentrap richting het appartement van M&R, die trap is kennelijk het enige bereik via de ruimte van M&R naar die twee appartementen van N&V en H&M.
Nee er is nog een trap maar die is wat lastig (niet te doen) met grote spullen.
pi_217988949
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee er is nog een trap maar die is wat lastig (niet te doen) met grote spullen.
Dat is alleen maar gezegd, hoor, niet gezien.
pi_217988972
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is alleen maar gezegd, hoor, niet gezien.
Jawel, die hadden ze zelfs even veranderd zodat het wat makkelijker begaanbaar was. Maar dat mocht niet ivm veiligheid.
pi_217989063
Vreemd dat Heidy tegen Mark een heel ander verhaal vertelt over haar gesprek met M&R dan de werkelijkheid. Ze weet toch wel dat het gefilmd is?

Eerst maakt ze een planning die niet klopt (A&N vergeten en zeggen "die vloer dat redden jullie niet alleen") maar degene die daar vragen over stelt die zeurt en verdoet tijd!?.
Dat lijkt me niet reëel.

Ze geeft de meiden gelijk over de reactie van Naomie. "Maar ik ga bewust niet op de app reageren dat werkt niet". Prima argument. Maar dan zegt ze tegen Mark "ja ik heb gezegd daar ga ik niet tussen zitten dat is tussen jullie, we zijn geen kleine kinderen".
Dat is niet wat je tegen de meiden zei!

Op het eind zegt ze "goed dat jullie gekomen zijn".

Tegen Mark "ja het duurde wel lang en wat een gezeur, ga eens aan het werk*.

Dit is toch raar? Ze weet toch dat het gefilmd wordt? Iedereen ziet toch dat ze een heel ander verhaal tegen Mark vertelt!? En waarom!? Omdat het lekker valt bij Mark om op Marit te zeuren.

Valt me erg tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door koemleit op 19-06-2025 22:51:32 ]
pi_217989075
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Jawel, die hadden ze zelfs even veranderd zodat het wat makkelijker begaanbaar was. Maar dat mocht niet ivm veiligheid.
Oja, dat, er stond ineens een hek voor, maar dan nog. Ik neem zowel de zusjes als de bouwers van de eerste verdieping niks meer kwalijk, wel de verantwoordelijke aannemer en architect. Ray is een lul.
pi_217989132
Mark:" Ga nou eens wat doen!"

_O- _O- _O- Je ziet die man niks doen, nou ok dan, opruimen en sorteren en stekkers testen kan ie als de beste.
pi_217989136
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:40 schreef koemleit het volgende:
Vreemd dat Heidy tegen Mark een heel ander verhaal vertelt over haar gesprek met M&R dan de werkelijkheid. Ze weet toch wel dat het gefilmd is?

Eerst maakt ze een planning die niet klopt (A&N vergeten en zeggen "die vloer dat redden jullie niet alleen") maar degene die daar vragen over stelt die zeurt en verdoet tijd!?.
Dat lijkt me reëel.

Ze geeft de meiden gelijk over de reactie van Naomie. "Maar ik ga bewust niet op de app reageren dat werkt niet". Prima argument. Maar dan zegt ze tegen Mark "ja ik heb gezegd daar ga ik niet tussen zitten dat is tussen jullie, we zijn geen kleine kinderen".
Dat is niet wat je tegen de meiden zei.

Op het eind zegt ze "goed dat jullie gekomen zijn".

Regen Mark "ja het duurde wel lang en wat een gezeur, ga eens aan het werk*.

Dit is toch raar? Ze weet toch dat het gefilmd wordt? Iedereen ziet toch dat ze een heel ander verhaal tegen Mark vertelt!? En waarom!? Omdat het lekker valt bij Mark om op Marit te zeuren.

Valt me erg tegen.
Ja dat is wat raar, en zij heeft de planning gemaakt samen met Vic (en Naomi die er waarschijnlijk bij zat) En haar planning natuurlijk de hele dag druk en niet aanwezig om een wc rolhouder en een tandenborstel glaasje te kopen samen met Anoek. :P
pi_217989141
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:44 schreef V. het volgende:
Klopt, maar Marit gaat dit niet winnen.
Ga erboven staan.
Je hebt je antwoord van Heidy dat "natuurlijk iedereen mee gaat werken met die ondervloer"

Maar dan toch weer dooremmeren tegen Roelie, die ook in principe zegt: wat win je ermee?
Totaal niet mee eens.

Als Wildred niet op het schema had gestaan, had ze dezelfde vraag gesteld.
Maar bij Naomi dan maar niet doen? Om de vrede te bewaren? Dan krijgen de lui met de grote bek vaak hun zin, en moedig je zo'n gedrag aan. Naomi gewoon behandelen zoals je een ander ook zou behandelen.

Maar jezelf "inhouden" omdat Naomi er boos van zou kunnen worden? Geen haar op mn hoofd.
pi_217989168
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:49 schreef koemleit het volgende:

[..]
Totaal niet mee eens.

Als Wildred niet op het schema had gestaan, had ze dezelfde vraag gesteld.
Maar bij Naomi dan maar niet doen? Om de vrede te bewaren? Dan krijgen de lui met de grote bek vaak hun zin, en moedig je zo'n gedrag aan. Naomi gewoon behandelen zoals je een ander ook zou behandelen.

Maar jezelf "inhouden" omdat Naomi er boos van zou kunnen worden? Geen haar op mn hoofd.
Ze hadden dus ook gelijk met het taart gebeuren, dan heeft ze Roelie nodig
pi_217989183
Wat mij opvalt, waarom zijn er merken van bouwmaterialen geblurd in de uitzendingen, wilden ze niet sponsoren?
pi_217989198
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
Wat mij opvalt, waarom zijn er merken van bouwmaterialen geblurd in de uitzendingen, wilden ze niet sponsoren?
Komt allemaal uit de opslag van Victor :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')