SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
zou idd in heel europa moeten werken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Moest het even opzoeken, maar blijkbaar werkt 112 hier ook, dan kom je bij de politie uit.
Foqueville PDquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Moest het even opzoeken, maar blijkbaar werkt 112 hier ook, dan kom je bij de politie uit.
Ja dacht omdat het niet Europa is dat het misschien niet werkte. Maar is dan inderdaad als extra naast de normale noodnummers hier.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou idd in heel europa moeten werken.
eventueel naast een nummer dat al gebruikt wordt, 999 in UK bijv is actief en 112 ook
zitten jullie niet meer in europa?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dacht omdat het niet Europa is dat het misschien niet werkte. Maar is dan inderdaad als extra naast de normale noodnummers hier.
Bedoelde uiteraard EU.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
zitten jullie niet meer in europa?
overgestapt naar azie?
daar is het niet tot beperktquote:
Whehe. Bij mij waren ze het hier dan weer juist vergeten. Iemand vroeg of ik misschien binnenkort jarig was toen ik het had over de taarten die ik aan het bakken was in de avond.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar m'n eigen verjaardag vergetenVolgens mij realiseerde ik het me pas toen ik de KSC opende en gefeliciteerd werd.
0611 werkt hier denk ik niet meer.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou idd in heel europa moeten werken.
eventueel naast een nummer dat al gebruikt wordt, 999 in UK bijv is actief en 112 ook
quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Bij mij waren ze het hier dan weer juist vergeten. Iemand vroeg of ik misschien binnenkort jarig was toen ik het had over de taarten die ik aan het bakken was in de avond.
klopt dat is hier gestopt toen we mobiele nummers kregen die ook met 0611 begonnen...quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
0611 werkt hier denk ik niet meer.
I know. Ik was er bij.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt dat is hier gestopt toen we mobiele nummers kregen die ook met 0611 begonnen...
toen zijn we in NL meteen naar 112 gegaan dat later de europese standaard gegaan zonder een ander nummer er naast
das met tucjes ook vaak zo...quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
hmm.. bus pringles paprika..
maar de chips zijn net de helft voorzien van paprikapoeder
De classic paprika? Gele bus is dat.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
hmm.. bus pringles paprika..
maar de chips zijn net de helft voorzien van paprikapoeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |