SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup, ik kom rond van minder dan iemand met een uitkering, niet voldoende werk als zzper/eigen bedrijf heet dat.
Maar nooit problemen gekregen en aardig kunnen doen wat ik wil.
Komt vanaf deze maand wel verandering in dus nu wordt het uitzoeken waar ik al dat geld moet dumpen.
Ahhh, wat jammer nou. Maar wat fijn voor jou!quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, je kunt het de meeste mensen inderdaad niet kwalijk nemen dat ze dat doen.
Vriend van mij die 100k+ per jaar verdiende vond ik het wel beetje overdreven van dat hij nog steeds in zijn sociale huurwoning bleef zitten.
Ik zou dan allang een koophuis hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, je kunt het de meeste mensen inderdaad niet kwalijk nemen dat ze dat doen.
Vriend van mij die 100k+ per jaar verdiende vond ik het wel beetje overdreven van dat hij nog steeds in zijn sociale huurwoning bleef zitten.
Ik ben wel helemaal happy met mijn mooie werkquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ahhh, wat jammer nou. Maar wat fijn voor jou!
[..]je hebt altijd mensen die moeten overdrijven. Dat ie dat zelf ook niet wil joh
Ja leuk, alles zelf verbouwen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou dan allang een koophuis hebben.
Hij woonde in een prima huis hier in Eindhoven en wilde uit de stad verhuizen bij het juiste huis. Dat heeft hij uiteindelijk zelf laten bouwen, maar heeft wel flink wat jaren geduurd.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ahhh, wat jammer nou. Maar wat fijn voor jou!
[..]je hebt altijd mensen die moeten overdrijven. Dat ie dat zelf ook niet wil joh
Maar dat geld heb je niet, want dat gaat naar je hypotheek.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met zo veel geld zou ik het laten doen
die van leevs, ik vind die heerlijkquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag wat wafels liggen, met veel proteïne. Gemaakt met linzen, kikkererwten of nog wat. Met een smaakje.
Heb rozemarijn, en een met paprika meegenomen. Smaak is toch wel apart, moet ik denk ik even aan wennen.
Met 100k kan je een hypotheek van een half miljoen krijgen, dat heb ik niet eens nodig alleen. Er blijft echt meer dan genoeg over.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat geld heb je niet, want dat gaat naar je hypotheek.
En nu een heel fijn huis!quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook heel erg geluk gehad met mijn laatste 2 woningen
Eerst al die sociale huurwoning in Hoorn. Ik had lange inschrijftijd omdat de woningbouwverenigingen in de regio sinds ik me had ingeschreven bij mijn ouders in het dorp waren samengegaan. En het was een woning voor een paar jaar, want nieuwbouwplannen.
3 slaapkamers in mijn eentje, dat mocht want nieuwbouwplannen, lagere huur want nieuwbouwplannen etc.
Heb er 4,5 jaar gewoond ipv de te verwachten 2 jaar. En omdat de woning nog steeds stond en ik die dus leeg achterliet, had ik voorrang bij het kopen van een andere sociale huurwoning.
En daardoor was de prijs daarvan een stuk lager dan de marktprijs.
En ik kreeg nog 6k verhuisvergoeding ook
Zonder al die gelukjes had ik nooit die stap kunnen zetten naar koop
Moest even kijken, Leev met een blaadje erachter. Is dat een 's?quote:
Die heeft flink kunnen sparenquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij woonde in een prima huis hier in Eindhoven en wilde uit de stad verhuizen bij het juiste huis. Dat heeft hij uiteindelijk zelf laten bouwen, maar heeft wel flink wat jaren geduurd.
Mijn buren betalen tegen de 300 euro per maand aan huurdie wonen er al 40 jaar en die willen niet weg. Is wel een stel dat in aanmerking komt voor sociale huur.
Jaaaaquote:
Bij mij was het ook geluk, de woningbouw zat destijds in een financiële crisis en elke huurwoning waar de huurders uitgingen werd te koop gezet om geld binnen te krijgen. Ze hadden zelfs een publieke lijst met alle woningen in de gemeente die te koop kwamen zodra de huurders er uit zouden gaan (hebben ze wel gezeik mee gehadquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook heel erg geluk gehad met mijn laatste 2 woningen
Eerst al die sociale huurwoning in Hoorn. Ik had lange inschrijftijd omdat de woningbouwverenigingen in de regio sinds ik me had ingeschreven bij mijn ouders in het dorp waren samengegaan. En het was een woning voor een paar jaar, want nieuwbouwplannen.
3 slaapkamers in mijn eentje, dat mocht want nieuwbouwplannen, lagere huur want nieuwbouwplannen etc.
Heb er 4,5 jaar gewoond ipv de te verwachten 2 jaar. En omdat de woning nog steeds stond en ik die dus leeg achterliet, had ik voorrang bij het kopen van een andere sociale huurwoning.
En daardoor was de prijs daarvan een stuk lager dan de marktprijs.
En ik kreeg nog 6k verhuisvergoeding ook
Zonder al die gelukjes had ik nooit die stap kunnen zetten naar koop
M'n tante woont ook al ruim 30 jaar in dezelfde huurwoning, en alles wordt gerepareerd enzo. Die ziet ook geen reden om daar weg te gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die heeft flink kunnen sparen
En wow, dat is echt zoooo laag. Ben hier in Den Haag als huishoudelijk hulp ook wel eens bij van die huizen geweest maar mensen hun hele leven woonde en zulke huur betaalde. Het lijkt me ergens ook wel lekker als je daar genoegen mee kunt hebben, maar minder werken doen we toch niet zo heel snel
Weet ik niet, ik vond 'dat is leev' apart klinkenquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest even kijken, Leev met een blaadje erachter. Is dat een 's?
Klonk wel als een gezond snackje.
Zal na het avondeten er nog een proberen.
Welke vind je het meest lekker?
Als ze daar prima woont, dan begrijpelijk wel. Ik twijfel heeeeel af en toe om ook 2 dagen te gaan werken hier de rest van mn leven te vertoeven maar nahquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tante woont ook al ruim 30 jaar in dezelfde huurwoning, en alles wordt gerepareerd enzo. Die ziet ook geen reden om daar weg te gaan.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was het ook geluk, de woningbouw zat destijds in een financiële crisis en elke huurwoning waar de huurders uitgingen werd te koop gezet om geld binnen te krijgen. Ze hadden zelfs een publieke lijst met alle woningen in de gemeente die te koop kwamen zodra de huurders er uit zouden gaan (hebben ze wel gezeik mee gehad. Had het destijds gekocht als goedkope starterswoning voor een paar jaartjes, alleen gaan de huizenprijzen inmiddels nergens meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |