doe eens even aardig tegen die jongenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:16 schreef Durmada het volgende:
Je bent op vakantie en je zit in een kroeg en je vraagt op fok of iemand met je wilt schaken? Soms bereiken fokkers nieuwe levels van triestheid, en het is jou gelukt, bravo.
Ik ben alleen op vakantie, ongepland na een breakup , bedankt voor je support vriendquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:16 schreef Durmada het volgende:
Je bent op vakantie en je zit in een kroeg en je vraagt op fok of iemand met je wilt schaken? Soms bereiken fokkers nieuwe levels van triestheid, en het is jou gelukt, bravo.
Triester kan niet iddquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:16 schreef Durmada het volgende:
Wel fcked op om nu dan Mat te willen gaan bro.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:21 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik ben alleen op vakantie, ongepland na een breakup , bedankt voor je support vriend
Ga lekker vrouwen versieren in die kroeg, niet schaken met fokkersquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:21 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik ben alleen op vakantie, ongepland na een breakup , bedankt voor je support vriend
Ik zit in een redelijk stille plek die vol zit met Russen , hier is niet veel west europees contact te leggenquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ga lekker vrouwen versieren in die kroeg, niet schaken met fokkers
Ik heb gegymt ,vierdaagse geoefend , mijn lijstje is wel beetje gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
is er niet wat leuks te ontdekken daar, ander wat zwemmen of wandelen of zo
En je komt hier vragen om een potje schaak? Weirdo.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:11 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik zit in een redelijk stille plek die vol zit met Russen , hier is niet veel west europees contact te leggen
Bohhhh een lekkere Russische dame als rebound, ik had het wel geweten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:11 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik zit in een redelijk stille plek die vol zit met Russen , hier is niet veel west europees contact te leggen
Nooit verdriet gehad? Dan ben je echt jong.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:16 schreef Durmada het volgende:
Ik ben 25. Maar als ik verdriet had, was FOK wel de laatste plek waar ik mijn heil zou zoeken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nooit verdriet gehad? Dan ben je echt jong.
Maar iets steunends zeggen is ook belangrijk. En dat miste ik in je reactie.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben 25. Maar als ik verdriet had, was FOK wel de laatste plek waar ik mijn heil zou zoeken.
Misschien wat weinig empathisch, akkoord. Excuses.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar iets steunends zeggen is ook belangrijk. En dat miste ik in je reactie.
russen zijn de vijandquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Misschien wat weinig empathisch, akkoord. Excuses.
Maar hem laten verdrinken in zelfmedelijden en op vakantie schaak laten spelen in een kroeg met wat kneuzen van het fok forum is ook niet de oplossing. Ga er lekker op uit, Russische dames op vakanties zijn vaak erg gewillig. Doe daar lekker wat mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |