SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
ik had meerquote:
in the naaaameeee of loveeeee
in mijn hoofdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kloptquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ben nog steeds van mening dat...
Amy is gewoon een lieverd.
How can I make this topic about me?![]()
Correctquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ben nog steeds van mening dat...
Amy is gewoon een lieverd.
🐙![]()
ik had deze TT ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
irritantttt
en dan ook alleen maar STOPPP
in the name of love
en
STOP right nowThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dont stopquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
irritantttt
en dan ook alleen maar STOPPP
in the name of love
en
STOP right now
believingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat als je nooit genoeg krijgt?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh nee!!!!!!
De postbode is er maar de rode kleur van de auto is de verkeerde rode kleur. Is dit het einde van de wereld?I'm surrounded by morons!
Nu een kleine rondje en straks om 5 uur nog een klein rondje.
Of over 2 uurtjes even naar het bos fietsen met Meneer?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
jaI'm surrounded by morons!
welke diertjes?quote:
mijn nagels worden te lang, typt irritantHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geitjes, kippen, konijnen, schapen etcquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
welke diertjes?
mijn nagels worden te lang, typt irritant"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
aahquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geitjes, kippen, konijnen, schapen etc
kinderboerderij?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BææææI'm surrounded by morons!
ik pak op mijn wandeling de stad in vaak ook een omweggetje naar de kinderboerderijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als het wat koeler is, dan moet ik ook nog met Meneer naar de kinderboederijTrotste mama van Ambar
Lopend buffet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het wat koeler is, dan moet ik ook nog met Meneer naar de kinderboederij
🐙![]()
We gaan kijken aan de buitenkant, niets eten. We hebben eten thuis.quote:Trotste mama van Ambar
but mooooooooooomquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We gaan kijken aan de buitenkant, niets eten. We hebben eten thuis.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
Hij eet weinig andere dingen dan brokjes, snoepjes en een eitje.quote:Trotste mama van Ambar
* Fogel is vandaag druk bezig met volwassen dingen doen zoals met verzekering en bank bellen/mailen.
Goed he?
Ik vind het maar stom werk(maar het doel is dat ik hierna meer geld over heb om aan reizen te besteden, dus het moet maar)
je doet het voor een goed doel dusquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:32 schreef Fogel het volgende:
* Fogel is vandaag druk bezig met volwassen dingen doen zoals met verzekering en bank bellen/mailen.
Goed he?
Ik vind het maar stom werk(maar het doel is dat ik hierna meer geld over heb om aan reizen te besteden, dus het moet maar)
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zag laatst een filmpje: gezin in auto, stoppen bij een drive-in : "Mag ik een koffie frappuccino dit dat?".quote:
Het kind achterin: "Mag ik een koekje?" De moeder: "We hebben thuis koekjes lieverd". Het kind weer: "Wij hebben thuis koffie".
De ouders kijken elkaar aan "ze heeft een punt". Moeder hangt weer uit het raam: "Ik wil er graag koekjes bij"
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 18-06-2025 13:40:45 ]How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je doet het voor een goed doel dus
Bellen is echt ouderwets Fogel, tegenwoordig doe je alles online. (als de website het doet tenminste).quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:32 schreef Fogel het volgende:
Goed he?
zo was mijn vader ook, echt top als een volwassene soms wel mee wil denkenquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje: gezin in auto, stoppen bij een drive-in : "Mag ik een koffie frappuccino dit dat?".
Het kind achterin: "mag ik een koekje?" De moeder: "we hebben thuis koekjes lieverd". Het kind weer: "Wij hebben thuis koffie".
De ouders kijken elkaar aan "ze heeft een punt". Moeder hangt weer uit het raam: "Ik wil er graag koekjes bij"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met bellen krijg ik prijzen die niet op de prijslijst staanquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bellen is echt ouderwets Fogel, tegenwoordig doe je alles online. (als de website het doet tenminste).![]()
Mijn huidige hypotheek heb ik tegen de werknemersprijs bijvoorbeeld. Daar kan je geen schema voor vinden als je niet voor een bank werkt.I'm surrounded by morons!
yes, yes, you have two points.I'm surrounded by morons!
oh noesI'm surrounded by morons!
Voldoendequote:Op woensdag 18 juni 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb geen idee hoeveel iker heb nu
My points are the greatest, the best, no one has better points than meI'm surrounded by morons!
*splut*quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn hoofd is niet onschuldig genoeg voor deze![]()
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op woensdag 18 juni 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn hoofd is niet onschuldig genoeg voor deze![]()
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
Een kniesoor die daarop letquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
kleurtjes kloppen voor geen centimeter ook
..
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 18-06-2025 14:08:50 ]How can I make this topic about me?![]()
Zo heeI'm surrounded by morons!
oke, journal bijgewerkt
ik moet opstaan en iet snuttigs gaan doen maar uuuuuuughHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je ook een motivatieprobleempje? Same here.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke, journal bijgewerkt
ik moet opstaan en iet snuttigs gaan doen maar uuuuuuughHow can I make this topic about me?![]()
gaat beter dan gisteren, toen ben ik na de lunch in slaap gevallenquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je ook een motivatieprobleempje? Same here.
*Lust geen koffie*![]()
En toen schrok je wakker om 16 uur?quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gaat beter dan gisteren, toen ben ik na de lunch in slaap gevallen
3ish dus viel mee, poes was erbij komen liggenquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen schrok je wakker om 16 uur?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is het nuttig om een definitie te maken van nuttig?quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke, journal bijgewerkt
ik moet opstaan en iet snuttigs gaan doen maar uuuuuuughI'm surrounded by morons!
ik zit in kärnten hoorquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier is het stil. Ik hoor vooral grasmaaiers buiten.![]()
ik had op de planning staan brief van arbeidsdeskundige lezen, yoga,stofzuigen, en de afwasquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het nuttig om een definitie te maken van nuttig?
en misschien nog de was opvouwen maar ik denk dat dat een gevalletjeis weer
*Lust geen koffie*![]()
Oeh, afgelopen zaterdag hadden ze bieryoga in de Austmann brouwerij.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had op de planning staan brief van arbeidsdeskundige lezen, yoga,stofzuigen, en de afwas
en misschien nog de was opvouwen maar ik denk dat dat een gevalletjeis weer
Verontschuldiging, ik moest dat even vertalen maar ik weet nu ongeveer waar je woont.quote:How can I make this topic about me?![]()
en dan bel je mij nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, afgelopen zaterdag hadden ze bieryoga in de Austmann brouwerij.
*Lust geen koffie*![]()
Ik kwam er pas zaterdagmiddag achter.quote:
Volgende keer beter, ok?I'm surrounded by morons!
.
[ Bericht 97% gewijzigd door gebrokenglas op 18-06-2025 14:03:58 ]How can I make this topic about me?![]()
nou vooruit dan...quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kwam er pas zaterdagmiddag achter.
Volgende keer beter, ok?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die pakt ze nooit, met haar lange lijf...quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:12 schreef JellyBelly. het volgende:
Jeroen is nu op haar staart aan het jagen. Verveelt nooitHow can I make this topic about me?![]()
Ik zal jou eens pakken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die pakt ze nooit, met haar lange lijf...
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zou je denkenquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die pakt ze nooit, met haar lange lijf...![]()
![]()
Aankleden? Je was naakt puntjes aan het pakken?quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik was stofzuigen en aankleden![]()
bend it like beckhamquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:12 schreef JellyBelly. het volgende:
Jeroen is nu op haar staart aan het jagen. Verveelt nooitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat kan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Aankleden? Je was naakt puntjes aan het pakken?How can I make this topic about me?![]()
na het sporten is het meestal douchen en de binnen temperatuur is 23 graden dusquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Aankleden? Je was naakt puntjes aan het pakken?
maar zo yoga is toch wat minder handig zonder kleding heeft de ervaring geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Probeer je je dat te visualiseren?quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Aankleden? Je was naakt puntjes aan het pakken?How can I make this topic about me?![]()
Jij doet Yoga? Ik heb het een keer geprobeerd. Maar dan de relaxende variant, waarbij je vooral hoeft te liggen, met rustgevende muziek....quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
na het sporten is het meestal douchen en de binnen temperatuur is 23 graden dus
maar zo yoga is toch wat minder handig zonder kleding heeft de ervaring geleerdHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
na het sporten is het meestal douchen en de binnen temperatuur is 23 graden dus
maar zo yoga is toch wat minder handig zonder kleding heeft de ervaring geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoef ik niet te proberenquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probeer je je dat te visualiseren?![]()
![]()
ik doe voornamelijk krachttraining en dat heeft er nu toe geleid dat ik wat makkelijk blessures heb en wat stijf kan zijn en op een goede dag was ik al niet lenig dus dat is nu nog erger gewordenquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij doet Yoga? Ik heb het een keer geprobeerd. Maar dan de relaxende variant, waarbij je vooral hoeft te liggen, met rustgevende muziek....
dus het idee is dat dit het zou moeten uitbalanceren
in de praktijk vind ik dat het weinig doet, heb er dit jaar al zo'n 50 uur inzitten maar het is niet dat ik nu opeens mijn tenen kan aanrakenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ich bin euer Herbergsvater
und sage: Hey! Hey!
und s
https://lyricstranslate.c(...)rgsvater-lyrics.html![]()
Ik heb het even opgezocht, ik heb yin yoga gedaan een keer. Tsja. Wel gezellig hoor, maar ik was niet heel erg onder de indruk.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe voornamelijk krachttraining en dat heeft er nu toe geleid dat ik wat makkelijk blessures heb en wat stijf kan zijn en op een goede dag was ik al niet lenig dus dat is nu nog erger geworden
in de praktijk vind ik dat het weinig doet, heb er dit jaar al zo'n 50 uur inzitten maar het is niet dat ik nu opeens mijn tenen kan aanrakenHow can I make this topic about me?![]()
Ik ben op een goede dag ook stijf.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe voornamelijk krachttraining en dat heeft er nu toe geleid dat ik wat makkelijk blessures heb en wat stijf kan zijn en op een goede dag was ik al niet lenig dus dat is nu nog erger geworden
in de praktijk vind ik dat het weinig doet, heb er dit jaar al zo'n 50 uur inzitten maar het is niet dat ik nu opeens mijn tenen kan aanraken
Ik ga roken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke tijd om dat matje neer te gaan leggen
Houdt t allemaal een beetje in balans![]()
![]()
Het is pas middag man. Denk aan de kinderen!quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben op een goede dag ook stijf.
Sorry @Paul![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-06-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1215 / +22 / +17 / 2709 / 3255
2. loveislikeakiss / 803 / +38 / +20 / 2300 / 2755
3. StevenHyde / 605 / +5 / +0 / 463 / 566
4. RedShoe / 604 / +72 / +21 / 2249 / 2503
5. gebrokenglas / 531 / +49 / +10 / 1923 / 2250
6. mario390 / 458 / +14 / +19 / 973 / 1292
7. greysbones / 256 / +16 / +10 / 1438 / 1568
8. devzero / 232 / +3 / +0 / 471 / 591
9. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
10. hemarookworst / 209 / +10 / +1 / 470 / 613
11. Fogel / 186 / +12 / +6 / 297 / 392
12. Pinnenmutske / 172 / +1 / +4 / 360 / 472
13. ieniminimuis / 161 / +1 / +22 / 459 / 541
14. Bally-b / 156 / +2 / +0 / 313 / 356
15. maily / 155 / +12 / +2 / 792 / 915
16. JellyBelly. / 153 / +55 / +27 / 379 / 477
17. drakin / 150 / +4 / +6 / 665 / 742
18. marc0871 / 125 / +16 / +0 / 362 / 450
19. Shii / 119 / +2 / +4 / 236 / 304
20. MizzezAmy / 100 / +14 / +0 / 560 / 641SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik kan mijn hersens niet stil krijgen voor yin yogaquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, ik heb yin yoga gedaan een keer. Tsja. Wel gezellig hoor, maar ik was niet heel erg onder de indruk.
doe het wel eens, maar pffff
dud0r zat er een keer bij dus toen heb ik verbaal verteld wat ik dacht en lijstjes gemaakt en liedjes die in mijn hoofd kwamen gezongen en hij had echt zoiets van... dit zou zen moeten maken toch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
denk dat ik eerst moet poepen voor ik ga yoga-en...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Godverquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
denk dat ik eerst moet poepen voor ik ga yoga-en...![]()
![]()
![]()
maakt een cruciaal verschil jaquote:
anders is de downward facing dog opeens met staartHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou gewoon heel die zaal vol farten en giechelen eromquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maakt een cruciaal verschil ja
anders is de downward facing dog opeens met staart
Biut that’s just me![]()
![]()
Yup, that's just youquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:38 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon heel die zaal vol farten en giechelen erom
Biut that’s just me![]()
ohhh JellyBelly tochquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:38 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Biut that’s just me
Is de hele zaal stil en is iedereen bezig met stretchen en dubbelvouwen, en ga jij farten... OehHow can I make this topic about me?![]()
Soms af en toe en stukje stijf toch nu al welquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben op een goede dag ook stijf.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Wouterquote:
Gezellig, eet smakelijkquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:43 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb het wel weer gezien hoor.
Even boodschappen doen en daarna uit etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doch jeder ist gut informiert
Weil Rosi täglich inseriert
Und wenn dich deine Frau nicht liebt
Wie gut, dass es die Rosi gibt
Und draußen vor der großen Stadt
Stehen die Nutten sich die Füße platt
Skandal (Skandal) im Sperrbezirk
Skandal (Skandal) im Sperrbezirk
Skandal, Skandal um Rosie
Ja, Rosi hat ein Telefon
Auch ich hab ihre Nummer schon
Unter zwounddreißig sechzehn acht
Herrscht Konjunktur die ganze Nacht![]()
Ben je aan het kopieren en plakken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Brabant.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann dat zijn dat ze vor en film zo vele venten vinden de zo dom uitzien ?🐙![]()
Maar daar is het licht...quote:I'm surrounded by morons!
Alleen in Maaskantje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brabant zien ze zo uit zo vokuhila ?🐙![]()
Dit lijkt me de gevaarlijke kant op gaanquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brabant zien ze zo uit zo vokuhila ?
Ja ik zag het, niet mijn soort film eigenlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit lijkt me de gevaarlijke kant op gaan
🐙![]()
Ggz kijken we mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Stiekeme scheetjes? Ik noem dat een stille genieterquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:06 schreef JellyBelly. het volgende:
Stiekeme scheetjesIk ben echt de beste daarin.
Harde ook.![]()
![]()
Ik niet hoorquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:08 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Iedereen doet het. Alleen durf ik toe te geven dat ik er kampioen in ben
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt hèquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Stiekeme scheetjes? Ik noem dat een stille genieter![]()
![]()
Onderburen zijn iets rustiger momenteel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:09 schreef mario390 het volgende:
ik kann soms 10 sekunden furzen zonder break![]()
De leukste nu is als mijn Teckel helemaal flabbergasted onder de dekens vandaan wakker is gewordenquote:![]()
Op een goede #2 in de rij bij de supermarkt.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:09 schreef mario390 het volgende:
ik kann soms 10 sekunden scheeten zonder break![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:12 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
De leukste nu is als mijn Teckel helemaal flabbergasted onder de dekens vandaan wakker is geworden![]()
Op een goede #2 in de rij bij de supermarkt.![]()
olkie bolkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou Mario, dat hoef ik niet te weten hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kann de ton houdenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:21 schreef Dotteke het volgende:
Nou Mario, dat hoef ik niet te weten hoor![]()
![]()
Hou je bilspleten maar dichtquote:
![]()
A wat liefquote:
Was bij de kinderboerderij,had het eerst niet gezienquote:
Pas toen ik weer terug liep.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Altijd leuk dat jonge spulquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was bij de kinderboerderij,had het eerst niet gezien
Pas toen ik weer terug liep..
Hier is laatst aan de overkant een jong hertje gebeuren in het weiland van de dierenwijde
Mensen hebben dat geflimd. Mooi als je langsloopt en je ziet het gebeurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo wij hadden even buiten gezeten. De telefoon was ik vergeten. Dus ik heb mij vermaakt zonderTrotste mama van Ambar
Dat is ook heel mooi inderdaadquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd leuk dat jonge spul
Hier is laatst aan de overkant een jong hertje gebeuren in het weiland van de dierenwijde
Mensen hebben dat geflimd. Mooi als je langsloopt en je ziet het gebeuren
Ja en het is hier zo dichtbij, als er geen bomen en struiken hadden gestaan kon ik het vanuit mijn huiskamer zienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Nog even kijken of ik schuimrubber kan vindenTrotste mama van Ambar
......................quote:...............
is mijn eigen woonkamerquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:38 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Biut that’s just meoeh wat voor keuken is het vanavond?quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:43 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb het wel weer gezien hoor.
Even boodschappen doen en daarna uit etenoeh snackquote:waarvoor?quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even kijken of ik schuimrubber kan vindenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
eentje dan .quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kussentje in het fietskratjequote:Op woensdag 18 juni 2025 15:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is mijn eigen woonkamer
[..]
oeh wat voor keuken is het vanavond?
[..]
oeh snack
[..]
waarvoor?Trotste mama van Ambar
Is hij niet zwaar? Hij lijkt best groot op de foto"sWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
10 kgquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Is hij niet zwaar? Hij lijkt best groot op de foto"sTrotste mama van Ambar
o dat valt mee hij lijkt groter. maar dat is vaak op een fotoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vorige week was het nog 11quote:![]()
je geeft m wel eten toch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij is iets afgevallen, hij krijgt al meer etenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vorige week was het nog 11![]()
je geeft m wel eten toch?
Trotste mama van Ambar
Kwartiertje eerder vrij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
pompquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker vooral met dit weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hij is in de mand achter de computer gaan liggen
Precies het mooie plekje voor hem zodat hij toch dichtbij mij kan zijn ook straks tijdens het thuiswerkenTrotste mama van Ambar
Omdat dat lekker fout is?quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:57 schreef mario390 het volgende:
waarom rijden ze met manta bij New Kids??![]()
De Maybach was bij de garage.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:57 schreef mario390 het volgende:
waarom rijden ze met manta bij New Kids??🐙![]()
oh mario is aan het ontcijferen wat de diepere betekenis is achter new kids... help ons allenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet er namelijk 2 maken. 1tje voor de bodem en 1 tje voor de achterkant waar hij tegenaan zitquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk koudschuim? Wordt ook gebruikt voor matrassen en dergelijke.Trotste mama van Ambar
Gewoon uit één geheel halen. Je zou er een hoes van katoen omheen kunnen doen en dan dubbel.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet er namelijk 2 maken. 1tje voor de bodem en 1 tje voor de achterkant waar hij tegenaan zit![]()
Die hond is in het paradijs beland.I'm surrounded by morons!
ik denk dat als deze yogamat op is volgend jaar (poezen doen soms mee yoga, poezen hebben nagels) dat ik hem verknip voor iets voor de katten om op te liggen want ze liggen er wel graag opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Katoen? Gewoon outdoorstof hoor dat water en vuilafstotend is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon uit één geheel halen. Je zou er een hoes van katoen omheen kunnen doen en dan dubbel.
Met een stuk extra zodat in de winter ik het nog een beetje winddicht kan maken voor hem.Trotste mama van Ambar
Dot, haal je hand uit m’n broek!quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms af en toe en stukje stijf toch nu al wel
Waarom is die rooie rood?quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh mario is aan het ontcijferen wat de diepere betekenis is achter new kids... help ons allenI'm surrounded by morons!
ja is wel zo'n "hoe wil je terugkomen in een volgend leven?"quote:
nou als de hond van ieniminiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Twee blokken die precies in de krat passen, en dan de negatieve vorm van Ambar er uit snijden. Past precies.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon uit één geheel halen. Je zou er een hoes van katoen omheen kunnen doen en dan dubbel.🐙![]()
Wel heel veiligquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee blokken die precies in de krat passen, en dan de negatieve vorm van Ambar er uit snijden. Past precies.
Trotste mama van Ambar
Komt dit gifje bij een overheidsinstantie vandaan?quote:I'm surrounded by morons!
gok het wel jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt dit gifje bij een overheidsinstantie vandaan?
wel mooi loopjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
A lekker bakkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
even kijken of ik nog een mooie foto heb voor een eendje in te tekenen voor de social mediaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zo besteld. Voor nu met dit weer voldoet een handdoek prima, maar je wilt Meneer toch wat comfort geven
Trotste mama van Ambar
Vond ik altijd vreselijk dat maaskantjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Niet?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou ja misschien tochquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
to late had het al gezienquote:
Je zei niets bijzonders toch? Vond het wel humorquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien op een separaat account.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien op een separaat account.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ook dat, maar ik zag het wegfloepen terwijl ik het zat te lezenquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
O wacht jij kunt al mijn edits ook zien natuurlijk. Oei
Floept er weer iemand
Vind het wel meevallen vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij smelt nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mag je niet zwemmen, niet duiken?quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Mijn oren zullen lachen.How can I make this topic about me?![]()
Dan komen we er nooit achterquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eh, ja?
En die noem ik dan gebrokenglas2
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: