abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218439992
Zelf maar eens The Crust van m'n wishlist aangeschaft. Is nog early access en ik zie hier en daar wat negatieve reviews over crashes en bugs, maar ik moet zeggen dat ik daar zelf nog weinig van gemerkt heb. Heel af en toe resources die niet een net gebouwde storage in willen lopen, maar dat is simpelweg een kwestie van een stukje belt herbouwen.
Zeker de moeite waard voor de liefhebbers van factory games wat mij betreft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Games donderdag 7 augustus 2025 @ 17:18:10 #272
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_218444121
In de categorie backlog-games doorlopen. Ghost of Tsushima gisteren uitgespeeld op de Steam Deck. Moet zeggen dat de ervaring/performance verrassend goed was op zo'n handheld. Daarnaast Emo-coaster van een spel, had ik veel eerder aan moeten beginnen. Pareltje. Multi-player-gedeelte is enige wat niet werkt op de Steam Deck, maar dat boeide me niet echt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 7 augustus 2025 @ 17:43:43 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218444323
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:17 schreef Utopica het volgende:

[..]
Neeeeeeee!! Is dit echt? Maar er zitten echt teveel verhaallijnen, opties enzo in. Heel vet!

En ja.. ik vrees dat ik nu ook het virus te pakken heb 😂

Yup Eric Barone echt een baas. Zoveel gratis updates ook. Heeft later wel een aantal mensen aangenomen, maar in de eerste instantie heeft hij alles zelf gemaakt, de muziek, de gameplay, de art alles _O_

Have fun, fantastisch spel
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_218444446
alleen zo jammer dat je geen vrijheid hebt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:14:32 #275
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218447608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:59 schreef over_hedge het volgende:
alleen zo jammer dat je geen vrijheid hebt
:'( :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 augustus 2025 @ 07:11:59 #276
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218448383
Heretic + Hexen Remaster *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218448445
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat is wel heel nostalgisch. Nu nog een goede remake van de originele Shadow Warrior. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 augustus 2025 @ 07:50:24 #278
Brabo Bastard
pi_218448462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:46 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat is wel heel nostalgisch. Nu nog een goede remake van de originele Shadow Warrior. :P
Daar is wel een goede remaster van met alle expansions en zo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218448634
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
ik zag dat ik hem had.. puur omdat ik, back in the day de ID super pack heb gekocht
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 augustus 2025 @ 08:31:23 #280
Brabo Bastard
pi_218448643
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:29 schreef mschol het volgende:

[..]
ik zag dat ik hem had.. puur omdat ik, back in the day de ID super pack heb gekocht
Heb je hem gratis gekregen, tof :D
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:01:56 #281
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218448786
What can change the nature of a man?
pi_218448802
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heb je hem gratis gekregen, tof :D
naja ik zag een Heretic + Hexen die in 2025 gereleased was en die heb ik zeker weten nooit gekocht, dus de oude zal wel geupgrade zijn
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 augustus 2025 @ 08:24:09 #283
Brabo Bastard
pi_218481757
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 13 augustus 2025 @ 22:15:05 #284
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_218498420
Baldurs Gate 3 eindelijk eens uitgespeeld *O*
Na 223,1 uur en talloze nieuwe runs om nieuwe dingen uit te proberen nu toch maar eens doorgepakt en de credits gezien. In deze run lang niet alle quests gedaan en zeker in Act 3 is er nog genoeg te doen, daar ben ik redelijk vlot doorheen gevlogen in net geen 38 uur (dankzij een paar mods :@ )
  woensdag 13 augustus 2025 @ 22:17:48 #285
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218498439
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:15 schreef Mano_ het volgende:
Baldurs Gate 3 eindelijk eens uitgespeeld *O*
Na 223,1 uur en talloze nieuwe runs om nieuwe dingen uit te proberen nu toch maar eens doorgepakt en de credits gezien. In deze run lang niet alle quests gedaan en zeker in Act 3 is er nog genoeg te doen, daar ben ik redelijk vlot doorheen gevlogen in net geen 38 uur (dankzij een paar mods :@ )
Ik ben daar ooit eens hoopvol aan begonnen maar ik vond de gameplay zo'n stroperig micromanagement dat me de lol van het spelen wel verging. Wordt het beter/leuker of blijft het zo traaaag?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 augustus 2025 @ 22:24:21 #286
Brabo Bastard
pi_218498495
Ik zit weer in Crusader Kings 3. Moet weer veel opnieuw leren :')
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 13 augustus 2025 @ 23:08:33 #287
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_218498885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:17 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik ben daar ooit eens hoopvol aan begonnen maar ik vond de gameplay zo'n stroperig micromanagement dat me de lol van het spelen wel verging. Wordt het beter/leuker of blijft het zo traaaag?
Naarmate het level van je party stijgt neemt ook het aantal mogelijkheden en dus 'micromanagement' toe. Dus als dat je ding niet is wordt het niet 'beter/leuker'.
Ik vind dat juist de kracht van het spel, maar ik speel dan ook D&D sinds de brugklas :P Juist de tijd nemen om de situatie van het gevecht te lezen en toffe manieren om de vijanden uit te schakelen uitproberen.
pi_218502387
Wat hebben jullie gedaan! Op kantoor zit ik de tijd af te wachten om mn stomme tuintje in Stardew Valley te kunnen onderhouden en de missies te gaan doen :o
pi_218518186
Even een heel andere vraag maar ik denk dat ik hier meer succes ga hebben ipv een nieuw topic enzo.

Ik ben op zoek naar een stel degelijke speakers, voornamelijk voor het gamen. Ik heb momenteel een setje (geloof ik) 5.1 surround sound van logitech van letterlijk 20 jaar oud en die begint nu toch echt wel kuren te vertonen. Destijds was hij nog best prijzig, ik meen een eurootje of 400. Wel heel veel plezier (en na 20 jaar rendement :+ ) uitgehaald.

Ik ben verder totaal niet thuis in audio en van mij hoeft het ook niet zo duur. Ik wil gewoon lekker iets voor gamen en af en toe spotify oid. Het liefst een klein beetje compact maar toch met goed geluid. Als het met minder boxen kan dan 5 zou dat fijn zijn.

Wat gebruiken jullie?

En ja, ik heb een goede headset voor als het serieus wordt. Maar als ik met de baby op schoot civilization aan het spelen ben dan hoef ik niet zo'n ding op mijn hoofd.

En nee, ik ben dus geen audiofiel. Ik wil het liefst gewoon een lekker plug en play kant en klaar setje. Geen gekloot met losse boxen en andere randapparatuur.
Conscience do cost.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:53:33 #290
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_218518897
quote:
8s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:46 schreef ems. het volgende:
Even een heel andere vraag maar ik denk dat ik hier meer succes ga hebben ipv een nieuw topic enzo.

Ik ben op zoek naar een stel degelijke speakers, voornamelijk voor het gamen. Ik heb momenteel een setje (geloof ik) 5.1 surround sound van logitech van letterlijk 20 jaar oud en die begint nu toch echt wel kuren te vertonen. Destijds was hij nog best prijzig, ik meen een eurootje of 400. Wel heel veel plezier (en na 20 jaar rendement :+ ) uitgehaald.

Ik ben verder totaal niet thuis in audio en van mij hoeft het ook niet zo duur. Ik wil gewoon lekker iets voor gamen en af en toe spotify oid. Het liefst een klein beetje compact maar toch met goed geluid. Als het met minder boxen kan dan 5 zou dat fijn zijn.

Wat gebruiken jullie?

En ja, ik heb een goede headset voor als het serieus wordt. Maar als ik met de baby op schoot civilization aan het spelen ben dan hoef ik niet zo'n ding op mijn hoofd.

En nee, ik ben dus geen audiofiel. Ik wil het liefst gewoon een lekker plug en play kant en klaar setje. Geen gekloot met losse boxen en andere randapparatuur.
Ik heb een paar weken terug mijn Logitech 2.1-setje vervangen door de Edifier R1280T.
Er is een variant met Bluetooth, maar die heb ik bewust niet gekozen. Geen behoefte aan. Er is een nieuwere serie die deze vervangt en zou marginaal beter moeten zijn, maar ik vind deze erg goed klinken, ook op lagere volumes.
Als je echt bonkende bassen wil zal je wellicht de subwoofer missen, maar het laag is van deze set verrassend goed imo.

Fijn geluid, simpel. zien er prima uit en een zacht prijsje. Aanrader, al kan ik nog niets zeggen over de levensduur.
pi_218519116
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:53 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik heb een paar weken terug mijn Logitech 2.1-setje vervangen door de Edifier R1280T.
Er is een variant met Bluetooth, maar die heb ik bewust niet gekozen. Geen behoefte aan. Er is een nieuwere serie die deze vervangt en zou marginaal beter moeten zijn, maar ik vind deze erg goed klinken, ook op lagere volumes.
Als je echt bonkende bassen wil zal je wellicht de subwoofer missen, maar het laag is van deze set verrassend goed imo.

Fijn geluid, simpel. zien er prima uit en een zacht prijsje. Aanrader, al kan ik nog niets zeggen over de levensduur.
Bijna exact hetzelfde gedaan, alleen was het bij mij een oude uitgeklede 5.1-set van, Logitech, Z-640. Setje op Marktplaats gekocht en het valt me 100 % mee én het ziet er mooier uit. De bediening is even wennen na 22 jaar een middenspeaker met volumeknop gehad te hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door NoCigar op 17-08-2025 00:14:02 ]
anonieme razernist
pi_218519348
quote:
8s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:46 schreef ems. het volgende:

Wat gebruiken jullie?

ik heb nog steeds een logitech 5.1 die toendertijd 400 euro was ofzo, prima voor mij
pi_218523065
quote:
Vooral de muziek is geremastered. Wel grappig, ik kan me vooral de soundttrack herinneren. Een soort Laibach dacht ik toen.
anonieme razernist
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 23:08:44 #295
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_218576241
Ik speel nu Project X: Light Years. Het is een hele toffe SHMUP, gebaseerd op de Amiga klassieker uit de jaren 90.

Het spel is in 2024 als Kickstarter gelanceerd en sinds vorige week is het spel uit. Het development team is heel klein, (1 persoon, eigenlijk ;)) maar de kwaliteit is super. Een aantal van de originele developers vanuit Team 17 steunen het spel of hebben mee geholpen. De developer staat in nauw contact met de gebruikers, bugs en features worden opgespoord, opgelost en toegevoegd.

Sinds de Kickstarter is het erg leuk om het spel steeds completer te zien worden, zelfs nu het volledig is uitgebracht hebben de spelers nog invloed. DLC en console versies staan in de toekomst op de planning, dus het is zeker geen spel dat na release snel vergeten zal worden.

Er is een demo beschikbaar, dus als je het wil proberen dan kan dat :)

https://store.steampowered.com/app/3080530/Project_X_Light_Years/
pi_218607854
geen idee wat de beste plek was dus maar hier en in het gratis games topic

Militsioner heeft een playtest die tot 10 september duurt
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 augustus 2025 @ 20:19:10 #297
Brabo Bastard
pi_218607895
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 20:16 schreef mschol het volgende:
geen idee wat de beste plek was dus maar hier en in het gratis games topic

Militsioner heeft een playtest die tot 10 september duurt
Ziet er wel grappig uit.
"Omae wa mou shindeiru."
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2025 @ 22:52:07 #298
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_218609221
Bekijk deze YouTube-video

Ook al in het Nintendo-topic gepost, maar Sega heeft komend weekend een Open network test voor hun aankomende kartracer Sonic Racing Crossworlds, waarschijnlijk even om hun cross platform multiplayer infrastructuur te testen.

Van 29 augustus t/m 1 september. Als het goed is moet je de test game gewoon in de Steamstore kunne vinden.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 19:12:43 #299
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218624158
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:08 schreef Thornado het volgende:
Ik speel nu Project X: Light Years. Het is een hele toffe SHMUP, gebaseerd op de Amiga klassieker uit de jaren 90.

Het spel is in 2024 als Kickstarter gelanceerd en sinds vorige week is het spel uit. Het development team is heel klein, (1 persoon, eigenlijk ;)) maar de kwaliteit is super. Een aantal van de originele developers vanuit Team 17 steunen het spel of hebben mee geholpen. De developer staat in nauw contact met de gebruikers, bugs en features worden opgespoord, opgelost en toegevoegd.

Sinds de Kickstarter is het erg leuk om het spel steeds completer te zien worden, zelfs nu het volledig is uitgebracht hebben de spelers nog invloed. DLC en console versies staan in de toekomst op de planning, dus het is zeker geen spel dat na release snel vergeten zal worden.

Er is een demo beschikbaar, dus als je het wil proberen dan kan dat :)

https://store.steampowered.com/app/3080530/Project_X_Light_Years/
Demo gedownloaded, mooi gemaakt, maar ik vind hem niet echt 22 euro waard. Wmb daarvoor net te eentonig. Misschien in een mooie sale.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218626411
ik zou friend requests graag zien met een reden die je kan/moet opgeven.. hoef ik niet te gaan vragen waarom iemand mij een friend request toestuurt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')