-nee-quote:Op zondag 29 juni 2025 23:46 schreef Armani XL het volgende:
Het is mooi met je. Ik ga lekker slapen.
Als je nou gewoon eens begrijpend leest. Armani was het juist volkomen met je eens en nam het voor je op..quote:Op zondag 29 juni 2025 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen als ik geen verantwoordelijkheid voor wat dan ook zou nemen
Hoezo "voor wat dan ook" (geen verantwoordelijkheid)? Hij verdedigt jouw post, meermaals, maar verwacht hier geen kielhalen van mensen (doen we met jou ook niet).quote:Op zondag 29 juni 2025 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen als ik geen verantwoordelijkheid voor wat dan ook zou nemen
Heet? Nu nog, om middernacht?quote:
En wat voegt deze rant toe (behalve olie)?quote:
Confrontering / nader denkenquote:Op maandag 30 juni 2025 02:45 schreef r_one het volgende:
[..]
En wat voegt deze rant toe (behalve olie)?
Escaleren.quote:
Ga slapen. Je raaskalt.quote:
En hier raakt de confrontatie tot een plofquote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 03:28 schreef Helenattenek het volgende:
Maargoed de benaalde zal tijdens deze hoorzitting bij de admins zelf nog Niet tot inzicht gekomen zijn
Over en sluiten.quote:
Omdat je meteen om je heen begint te slaan en er van alles bij gaat halen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:12 schreef Masberum het volgende:
Hoezo wordt mijn reactie hier verwijderd?
R&P / Veel aan hoofd - Deel 4
Ik was me niet bewust van mijn PM blokkade. Er wordt gezegd dat ik dat wel was. Ik zeg dat de ander liegt. Mijn reactie wordt verwijderd. Waarom?
Ow. Dus als ik een dm ban heb heb ik ook een pm ban. Oke. Dan weet ik dat nu. Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:15 schreef StateOfMind het volgende:
Je hebt zelf vaak genoeg gezegd (recentelijk nog toen je met Kree topics vol lulde 's nachts) dat je een dm (en dus ook een pm) ban hebt.
Dus dat weet je donders goed...
Ja. Hoort wel zo te zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow. Dus als ik een dm ban heb heb ik ook een pm ban. Oke. Dan weet ik dat nu. Is dat echt zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |