Dat is geen kantklossen pipoquote:Op zondag 29 juni 2025 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Okee okee, ik zet de PlayStation wel aan
Topicbans bestaan (nog) niet op FOK..quote:Op zondag 29 juni 2025 23:15 schreef Iceage het volgende:
Mods zien jullie ook een mogelijkheid om Masberum geen toegang meer te geven om in het topic van COTS te reageren? Hij lokt alleen maar uit en maakt haar overstuur.
Jammer.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:17 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Topicbans bestaan (nog) niet op FOK..
Waarom meld je hem niet dat wat ik zeg juist compleet positief voor ChildrenOfTheStar is?quote:Op zondag 29 juni 2025 23:17 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Topicbans bestaan (nog) niet op FOK..
Dat is dan ook exact de reden waarom je opmerking in dat topic er nog gewoon staat.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom meld je hem niet dat wat ik zeg juist compleet positief voor ChildrenOfTheStar is?
Rustaghh, had die opmerking allang gelezen en was gewoon prima.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:23 schreef Masberum het volgende:
En aangezien jullie beide het niet lijken te beseffen (ik weet niet of Armani XL) er serieus naar gekeken heeft. Ik heb het dus over die persoon die dat tegen haar zei. Dat hij lomp en onrealistisch is omdat hij doet alsof de begravenis klaar is en het daarmee voorbij is.. Ik weet niet of dit nou met opzet raar wordt gelezen en gemeldt of dat jullie echt gewoon geen gevoel hebben voor context (ik zei het ook niet dubbelzinnig ofzo, het was weer vrij duidelijk, maar toch ben ik weer de sjaak vanwege jullie, interpretatie)
Zeg dat dan in plaats vanquote:Op zondag 29 juni 2025 23:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat is dan ook exact de reden waarom je opmerking in dat topic er nog gewoon staat.
Zoals ik het las vind hij haar lomp en onrealistisch. (interrupeer ik daarop dan mogelijk verkeerd?)quote:Op zondag 29 juni 2025 23:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat is dan ook exact de reden waarom je opmerking in dat topic er nog gewoon staat.
Volgens mij wel. Ik las het als dat hij haar kennissen lomp vindt en waar hij gewoon gelijk in heeft.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:27 schreef Iceage het volgende:
[..]
Zoals ik het las vind hij haar lomp en onrealistisch. (interrupeer ik dan mogelijk verkeerd?)
Ja maar wees gerust, je komt ermee weg weer hoor. En geen moderator heeft blijkbaar de ballen om gewoon te melden dat ik gelijk heb. In plaats daarvan wordt ingegaan op een topicban die niet mogelijk is. Lekker gedeflecteerd, niet hoeven te zeggen dat ik gelijk heb, lekker!quote:Op zondag 29 juni 2025 23:27 schreef Iceage het volgende:
[..]
Zoals ik het las vind hij haar lomp en onrealistisch. (interrupeer ik dan mogelijk verkeerd?)
Vriend, ik weet niet waarom je deze confrontatie meteen aan het opzoeken bent, maar ik mod gewoon zoals ik het juist vindt en geef gewoon antwoord op een vraag.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:27 schreef Masberum het volgende:
Neem het gewoon een keer voor me op als je weet dat ik gelijk heb in plaats van zo te reageren
Op zondag 29 juni 2025 23:15 schreef Iceage het volgende:quote:Op zondag 29 juni 2025 23:32 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Vriend, ik weet niet waarom je deze confrontatie meteen aan het opzoeken bent, maar ik mod gewoon zoals ik het juist vindt en geef gewoon antwoord op een vraag.
Want ik hoor je ook niet over je eigen topic waarin ik ook net twee opmerkingen genote en verwijderd heb omdat het tegen de policy ingaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |