Was dat plan al niet eens meermaals geprobeerd?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:01 schreef Iceage het volgende:
Mijn mening is dat iedereen Masberum het beste totaal kan negeren en stel je ziet weer een beledigende post van hem (waar dan ook) zet een tr.
Het is belangrijk om te achterhalen wat de drijfveer is van iemand om zich te gedragen zoals hij of zij doet. Daarmee komt het gesprek op tafel over waarom iemand vervelend gedrag vertoont. Het toegeven waarom iemand zich zo gedraagt zoals hij doet is echter niet eenvoudig voor degene die het gedrag laat zien. Vaak gaat dit gepaard met een verlies aan ego, schaamte of andere negatieve gevoelens. Als je verwacht dat iemand verandert, dan verlang je eigenlijk dat die persoon stopt met datgene wat voor hem of haar belangrijk was.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Was dat plan al niet eens meermaals geprobeerd?
Volgens mij is Fok! nogal een belangerijk onderdeel in zijn leven momenteel.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is belangrijk om te achterhalen wat de drijfveer is van iemand om zich te gedragen zoals hij of zij doet. Daarmee komt het gesprek op tafel over waarom iemand vervelend gedrag vertoont. Het toegeven waarom iemand zich zo gedraagt zoals hij doet is echter niet eenvoudig voor degene die het gedrag laat zien. Vaak gaat dit gepaard met een verlies aan ego, schaamte of andere negatieve gevoelens. Als je verwacht dat iemand verandert, dan verlang je eigenlijk dat die persoon stopt met datgene wat voor hem of haar belangrijk was.
https://www.degedragscoach.nl/blog/kan-iemand-echt-veranderen
Doel je hiermee op Masberum zelf of op reaguurders (op Masberum)?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is belangrijk om te achterhalen wat de drijfveer is van iemand om zich te gedragen zoals hij of zij doet. Daarmee komt het gesprek op tafel over waarom iemand vervelend gedrag vertoont. Het toegeven waarom iemand zich zo gedraagt zoals hij doet is echter niet eenvoudig voor degene die het gedrag laat zien. Vaak gaat dit gepaard met een verlies aan ego, schaamte of andere negatieve gevoelens. Als je verwacht dat iemand verandert, dan verlang je eigenlijk dat die persoon stopt met datgene wat voor hem of haar belangrijk was.
https://www.degedragscoach.nl/blog/kan-iemand-echt-veranderen
Doe niet zo gek. We vinden het fan-tas-tischquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
Eens
Herhaling van alles wat er al gezegd is
Niemand wordt hier blij van
En de mods hier al helemaal niet ( kan ik me voorstellen )
Jeueueujjjjjquote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:02 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. We vinden het fan-tas-tisch
Hear hearquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:01 schreef Iceage het volgende:
Mijn mening is dat iedereen Masberum het beste totaal kan negeren en stel je ziet weer een beledigende post van hem (waar dan ook) zet een tr.
Ik vind dat hij nu weer veel te veel aandacht krijgt.
quote:
Nee, hier is een strikte moderatie van toepassing!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Jeueueujjjjj![]()
Mag er dan nou ein-de-lijk eens genachtbaggerd worden hier in FB?![]()
![]()
Ja ik zie hetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:14 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee, hier is een strikte moderatie van toepassing!
Slaap maar eens lekker uit, word wakker, neem een bak sterke koffie en dannnnnnnnnnn ......quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:18 schreef Armani XL het volgende:
Slaap lekker, het is weer mooi geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Er was he-le-maal niks mis met jouw 'Sterkte', jij kent de problematiek van CF. Jij wel!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel jammer dat dit soort discussies zo heftig en op de man gaan. Het maakt mij gewoon nerveus om te posten, terwijl... waar gaat het helemaal over? Niks ergs.
Vanuit mij waren er geen kwade bedoelingen (en beweer niet dat anderen die wel hebben) en ook niet de bedoeling om volledig offtopic te gaan. Wilde gewoon vriendelijk en hartelijk zijn en oprecht, misschien niet objectief... alleen emoties zijn niet per definitie slecht.
Jij bent een lieverd. Jij deed helemaal niks verkeerd . Het is gewoon heel jammer dat je je liet uitlokken en daardoor nu zelfs twijfelt om in je eigen topic te posten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel jammer dat dit soort discussies zo heftig en op de man gaan. Het maakt mij gewoon nerveus om te posten, terwijl... waar gaat het helemaal over? Niks ergs.
Vanuit mij waren er geen kwade bedoelingen (en beweer niet dat anderen die wel hebben) en ook niet de bedoeling om volledig offtopic te gaan. Wilde gewoon vriendelijk en hartelijk zijn en oprecht, misschien niet objectief... alleen emoties zijn niet per definitie slecht.
Amenquote:Op zondag 22 juni 2025 00:05 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jij bent een lieverd. Jij deed helemaal niks verkeerd . Het is gewoon heel jammer dat je je liet uitlokken en daardoor nu zelfs twijfelt om in je eigen topic te posten.
Juist nu met alles wat er om je heen gebeurd en juist nu je steun en empathie verdient ipv botte aanvallen.
Alle Sterkte. Maak pot thee en probeer te ontspannen en probeer een goede nachtrust te pakken.
Dikke virtuele knuffel!!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve Child. Gewoon blijven posten, jij doet nog geen vlieg kwaad.quote:
Je hebt totaal niks fouts gedaan, je hebt gereageerd vanuit je hart en dan waardeer ik enorm, blijf posten waar je wiltquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zoals iedereen hier zegt, je doet niets verkeerdquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |