Een groot deel zou zich werkelijk kapot moeten schamen, wat een vertoning.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:21 schreef Masberum het volgende:
03f heeft gelijk. Maar ik probeer gewoon niet meer op de kinderlijke reacties te reageren. Lukt aardig goed tot nu toe. Jammer dat er dan alsnog vol gespammed wordt maar ja, ik moet daar maar weer boven staan en het accepteren.
Dan reageer je niet. Het is echt zo simpel.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je bent een redelijk nieuwe user zie ik.
Duik eens in de volledige posthistorie van hem en dan snap je waarom de mensen op die manier reageren.
Elke topic komt op hetzelfde neer.
Klagen, jammeren, het is de schulden van iedereen behalve zichzelf, en de énige goede adviezen die er zijn (professionele hulp) negeert ie al jaren vakkundig.
En dan reageren users zoals ze reageren.
Sommige users zijn zelf ervaringsdeskundigen, anderen hebben ervaring met alcoholisten en verslaafden in hun eigen kring.
Om bloeddruktechnische redenenreageer ikzelf stukken minder.
Er is er maar één die zich kapot moet schamen...quote:Op maandag 7 juli 2025 23:23 schreef 03f het volgende:
[..]
Een groot deel zou zich werkelijk kapot moeten schamen, wat een vertoning.
Hallo Masberumquote:Op maandag 7 juli 2025 23:25 schreef 03f het volgende:
[..]
Dan reageer je niet. Het is echt zo simpel.
Het is in ieder geval geen excuus zo extreem hatelijk te doen.
Het is een discussie forum als iemand niet tegen weerwoord of boosheid kan want dat gebeurd in die topics grotendeels door de TS veroorzaakt moet je geen topic openen, bijna al zijn topics lopen uit de hand, aan wie zou dat nu liggen?quote:Op maandag 7 juli 2025 23:25 schreef 03f het volgende:
[..]
Dan reageer je niet. Het is echt zo simpel.
Het is in ieder geval geen excuus zo extreem hatelijk te doen.
quote:Op maandag 7 juli 2025 23:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is een discussie forum als iemand niet tegen weerwoord of boosheid kan want dat gebeurd in die topics grotendeels door de TS veroorzaakt moet je geen topic openen, bijna al zijn topics lopen uit de hand, aan wie zou dat nu liggen?
Het is werkelijk te ziek voor woorden wat je voorbij ziet komen en ook jou zie ik meedoen of het liken.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:43 schreef Friday12 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat hij zijn kinderen helemaal niet meer te zien krijgt. Veels te gevaarlijk zo iemand in hun leven. Ze moeten echt beschermd worden tegen TS
Noem je dat een weerwoord?quote:Op maandag 7 juli 2025 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit is echt wat voorgaat op zelfmoord en de kinderen ook meenemen zodat moeders ze ook niet meer heeft.
Ook mee eens. Maar dat trekken ze zichzelf niet aan en moderators maakt dat ook niet uit want die zijn ook wat verder weg van de realiteit naar mijn idee. Maar dit is de FOK! manier zoals me vaker is duidelijk gemaakt dus ja. We kunnen het benoemen maar als er niks mee wordt gedaan dan is dat nou eenmaal zo.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:23 schreef 03f het volgende:
[..]
Een groot deel zou zich werkelijk kapot moeten schamen, wat een vertoning.
Ik sta bij mijn bericht na de berichten van TS. Inderdaad te ziek voor woorden wat die man wil doenquote:Op maandag 7 juli 2025 23:30 schreef 03f het volgende:
[..]
[..]
Het is werkelijk te ziek voor woorden wat je voorbij ziet komen en ook jou zie ik meedoen of het liken.
Ik ben het daar mee eens, lees eerst het hele repertoire eens van die TS voordat je ons de les gaat lezen, wijsneusquote:Op maandag 7 juli 2025 23:30 schreef 03f het volgende:
[..]
[..]
Het is werkelijk te ziek voor woorden wat je voorbij ziet komen en ook jou zie ik meedoen of het liken.
Dit is nou eenmaal het gevoel dat ik bij TS en zijn kloon krijgquote:Op maandag 7 juli 2025 23:32 schreef 03f het volgende:
[..]
Noem je dat een weerwoord?
Weer een like van onze @:Cupfighter in ieder geval.
Vermakelijk welquote:Op maandag 7 juli 2025 23:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit is nou eenmaal het gevoel dat ik bij TS en zijn kloon krijg
Ik lees hier al geruime tijd mee.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben het daar mee eens, lees eerst het hele repertoire eens van die TS voordat je ons de les gaat lezen, wijsneus
Er zijn ook mensen die gelijksoortige situatie van de andere kant hebben meegemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:33 schreef 03f het volgende:
[..]
Ik lees hier al geruime tijd mee.
Ik mis alleen de drang om overal op te reageren maar dit gaat te ver allemaal.
Dat is jouw probleem dan, zet een TR en stop met zeiken hierquote:Op maandag 7 juli 2025 23:33 schreef 03f het volgende:
[..]
Ik lees hier al geruime tijd mee.
Ik mis alleen de drang om overal op te reageren maar dit gaat te ver allemaal.
De Fok!-policy naleven zou dit gewoon oplossen. Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 7 juli 2025 23:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ook mee eens. Maar dat trekken ze zichzelf niet aan en moderators maakt dat ook niet uit want die zijn ook wat verder weg van de realiteit naar mijn idee. Maar dit is de FOK! manier zoals me vaker is duidelijk gemaakt dus ja. We kunnen het benoemen maar als er niks mee wordt gedaan dan is dat nou eenmaal zo.
Dat is een denkfout die jij en veel anderen hier hebben, inclusief moderators en FA's ook logischerwijs. Je kan niet slechte reacties verantwoorden door maar te doen van 'maar hij of zij lokte dat uit'. Als de reactie van die persoon zo slecht was dan zouden moderators in moeten grijpen.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
niet tegen weerwoord of boosheid kan want dat gebeurd in die topics grotendeels door de TS veroorzaakt
Waarom is het dan bonje in bijna elk topic van je, ook buiten R&P zelfs, je lijkt Geert Wilders wel het ligt aan iedereen en ik word tegengewerktquote:Op maandag 7 juli 2025 23:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is een denkfout die jij en veel anderen hier hebben, inclusief moderators en FA's ook logischerwijs. Je kan niet slechte reacties verantwoorden door maar te doen van 'maar hij of zij lokte dat uit'. Als de reactie van die persoon zo slecht was dan zouden moderators in moeten grijpen.
Dat doen ze niet, want mijn reacties zijn in het algemeen heel gepast. Jullie reacties zijn heel extreem. Daarom hebben ze ook een dilemma. Moeten we de kant kiezen van 20 users die hier telkens zijn ondanks dat het onterecht is of gaan we 1 user extra hard aanpakken die in het algemeen gepast reageert.
Het antwoord in het algemeen is dat de ene user extra hard wordt aangepakt (en nee dat gaan ze niet toegeven want dat zou aangeven dat ze hun werk niet goed uitvoeren). Dus wees gerust, jullie kunnen blijven schelden, tieren en alles en het wordt wel getolereerd en ik ben diegene die zich elke keer moet blijven verdedigen. Dat is de FOK! manier
Dit heb ik ook al eerder uitgelegd. Jullie zijn hier de hele dag aanwezig en daarmee krijgen jullie een soort van rare verstandhouding met elkaar. Waardoor jullie op eenzelfde manier reageren, die in het echte leven nooit getolereerd zou worden. Het is gewoon de ene normale persoon tegen 20 personen die teveel gewend zijn aan het internet en hun anonimiteit om het zo maar te zeggen. Jullie hoeven aan niemand verantwoording af te leggen voor jullie gedrag hier. De moderators gaan met jullie mee omdat zij het zichzelf ook niet moeilijk willen maken want ze krijgen er ook niet voor betaald. Maar toch geloven zij ook dat ze goed bezig zijn. Als ze 3000 euro per maand betaald zouden krijgen om de policy na te leven zou het wel heel anders zijn, want dan zouden ze er ook eerder op afgerekend worden. Een normale baan om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarom is het dan bonje in bijna elk topic van je, ook buiten R&P zelfs, je lijkt Geert Wilders wel het ligt aan iedereen en ik word tegengewerkt
Je heb zelf niet eens door dat de dingen die je zegt bij anderen in het leven al gebeurd zijn. Of gelijksoortige situaties hebben gehad maar dan als uitgangpunt in de schoenen van jouw kinderen. Daarnaast gooi je jezelf altijd in de slachtoffer modus en waarom je zo zielig bent of gaat maar mensen lopen beledigen uit het niets omdat je niet wil antwoorden op de moeilijke vragen ( en nee ik ga niet 100 linkjes zoeken naar je oude topics er zijn genoeg voorbeelden). Maar werken aan jezelf doe je niet of het nou het niet willen of kunnen is dat week ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al eerder uitgelegd. Jullie zijn hier de hele dag aanwezig en daarmee krijgen jullie een soort van rare verstandhouding met elkaar. Waardoor jullie op eenzelfde manier reageren, die in het echte leven nooit getolereerd zou worden. Het is gewoon de ene normale persoon tegen 20 personen die teveel gewend zijn aan het internet en hun anonimiteit om het zo maar te zeggen. Jullie hoeven aan niemand verantwoording af te leggen voor jullie gedrag hier. De moderators gaan met jullie mee omdat zij het zichzelf ook niet moeilijk willen maken want ze krijgen er ook niet voor betaald. Maar toch geloven zij ook dat ze goed bezig zijn. Als ze 3000 euro per maand betaald zouden krijgen om de policy na te leven zou het wel heel anders zijn, want dan zouden ze er ook eerder op afgerekend worden. Een normale baan om het zo maar te zeggen.
En ja ik vind het wel ernstig dat er tegenover mij 20 mensen zitten die zo zuur in het leven zijn dat ze niet meer objectief kunnen kijken naar reacties.
Bekijk deze YouTube-video
Als je dit kijkt begrijp je wellicht wat ik bedoel.
100en goede avies(z)en. Ik neem aan dat je dronken bent of dyslectisch. Maar ik zie graag die honderden goede adviezen tegemoet. En je huillie huillie is precies wat ik aangeef als onvolwassen. Kinderlijk. Zijn er mensen die serieus en objectief kunnen reageren? Dat zou zeer gewaardeerd worden, dank je welquote:Op maandag 7 juli 2025 23:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je heb zelf niet eens door dat de dingen die je zegt bij anderen in het leven al gebeurd zijn. Of gelijksoortige situaties hebben gehad maar dan als uitgangpunt in de schoenen van jouw kinderen. Daarnaast gooi je jezelf altijd in de slachtoffer modus en waarom je zo zielig bent of gaat maar mensen lopen beledigen uit het niets omdat je niet wil antwoorden op de moeilijke vragen ( en nee ik ga niet 100 linkjes zoeken naar je oude topics er zijn genoeg voorbeelden). Maar werken aan jezelf doe je niet of het nou het niet willen of kunnen is dat week ik niet.
Je heb 100en goede adviesen gehad maar opent letterlijk elke keer hetzelfde zeik topic waarom jou ex zo slecht is en dergelijke. Nu wil je zelf haar het land uitzetten en wat dat doet voor de kinderen... tjah dat is maar een bijzaak he
En dan huilie huilie hier komen doen als mensen tegen je ingaan. Je zegt erg intelligent te zijn en dergelijke maar dat word niet echt gezien. Eerder wat hier voorbij komt is narcistisch gedrag met heel veel vermijdend gedrag.
Edit: En ja ik blijf bij mijn opmerking dat jouw kinderen en ex bescherming van jou nodig hebben.
Wel mooi dat je de rest overslaat en dat was mijn punt van het huilie huilie eigenlijk. Mooi dat je het weer war maakt.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
100en goede avies(z)en. Ik neem aan dat je dronken bent of dyslectisch. Maar ik zie graag die honderden goede adviezen tegemoet. En je huillie huillie is precies wat ik aangeef als onvolwassen. Kinderlijk. Zijn er mensen die serieus en objectief kunnen reageren? Dat zou zeer gewaardeerd worden, dank je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |