abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217975126
Welkom in het R&P Feedback topic! Hier kun je terecht voor (constructieve) feedback en vragen.
Voordat je post, zie graag R&P / Welkom op R&P - Onze huisregels.

Note: Slow chat, off topic posts en geflame worden zonder waarschuwing verwijderd.

pi_217975155
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:34 schreef r_one het volgende:

[..]
Is dat een 'ja' of een 'nee'?
:D
pi_217975169
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:29 schreef r_one het volgende:

[..]
Je hebt ook kennis genomen van de (troll)post in kwestie?
De enkele -gespoilerde- constatering dat er op dat moment (hoogstwaarschijnlijk, gezien de inhoud van die post) sprake is van alcoholconsumptie, is niks mis mee. Daar is niks diffamerend of afschrikwekkend aan maar gewoon realistisch.

@Roesjesjager
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217975200
Mijn laatste post voordat topic vol was @Roesjesjager

In dit geval heb ik het gemeld in FB omdat het maar doorgaat. Bij een TR wordt er meestal geveegd en merkt verder niemand wat. De post die ik melde was beledigend naar mods en users toe.
pi_217975214
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:57 schreef Iceage het volgende:
Mijn laatste post voordat topic vol was @:roesjesjager

In dit geval heb ik het gemeld in FB omdat het maar doorgaat. Bij een TR wordt er meestal geveegd en merkt verder niemand wat. De post die ik melde was beledigend naar mods en users toe.
En totaal ongepast in het topic in kwestie en richting de TS in kwestie.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217975246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:59 schreef r_one het volgende:

[..]
En totaal ongepast in het topic in kwestie en richting de TS in kwestie.
Inderdaad. Het topic gaat over onzekerheid en dan krijgt de TS zo'n beledigend bericht in haar topic als verwijt.
pi_217975275
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:05 schreef Iceage het volgende:

[..]
Inderdaad. Het topic ging over onzekerheid en dan krijgt de TS zo'n beledigend bericht in haar topic als verwijt.
Plus .... de TS is evengoed een nieuwe user. En dan gaat iemand zich beklagen over de afschrikwekkende werking op nieuwe users 8)7

Het is te hopen dat de TS de beledigende post niet gelezen heeft, voor vegen. En zo wel, dan kan de wetenschap dat die gepost is in een vlaag van verstandsverbijstering haar alleen maar wat geruststellen.
.
pi_217975475
ik zie net dat dit FB topic dat ik als nieuw deel opende niet sticky is.
pi_217975515
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:40 schreef Iceage het volgende:
Wel gereekst (vorige FB's waren ook niet sticky).
.
pi_217975560
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:57 schreef Iceage het volgende:
Mijn laatste post voordat topic vol was @:roesjesjager

En dat is prima, alleen daar zou het dan ook moeten stoppen mijn inziens. Jij hebt het hier gemeld, waar ik geen probleem mee heb.

Maar daar zou de kous dan ook mee af moeten zijn, naar mijn mening. Om dan nog door te gaan bakkeleien over wat de persoon zei en of hij onder invloed was, vind ik niet meer relevant. De moderatie misschien wel, maar goed ik heb mijn standpunt wel gemaakt en vraag gewoon aan de mods, of er ook niet wat harder kan worden opgetreden tegen dat hele: 'oh iemand trollt dus nu mag ik hem/haar ook onbeperkt trollen' en daarbij de hele sfeer te verzieken.

Ik vind het gewoon jammer dat een user dingen zegt die niet kunnen en beledigend zijn, maar ik vind het ook jammer als users hem juist gaan opzoeken of juist gaan reageren daarop. Dan wordt het echt niet leuker erop.
pi_217975571
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:54 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
En dat is prima, alleen daar zou het dan ook moeten stoppen mijn inziens. Jij hebt het hier gemeld, waar ik geen probleem mee heb.

Maar daar zou de kous dan ook mee af moeten zijn, naar mijn mening. Om dan nog door te gaan bakkeleien over wat de persoon zei en of hij onder invloed was, vind ik niet meer relevant. De moderatie misschien wel, maar goed ik heb mijn standpunt wel gemaakt en vraag gewoon aan de mods, of er ook niet wat harder kan worden opgetreden tegen dat hele: 'oh iemand trollt dus nu mag ik hem/haar ook onbeperkt trollen' en daarbij de hele sfeer te verzieken.

Ik vind het gewoon jammer dat een user dingen zegt die niet kunnen en beledigend zijn, maar ik vind het ook jammer als users hem juist gaan opzoeken of juist gaan reageren daarop. Dan wordt het echt niet leuker erop.
#7 (en #3) :{w

(ga toch heen, met je 'onbeperkt terugtrollen' en 'de hele sfeer verzieken' |:( )

[ Bericht 2% gewijzigd door r_one op 18-06-2025 10:05:39 ]
.
  Moderator woensdag 18 juni 2025 @ 10:01:10 #12
1025 crew  Armani XL
pi_217975586
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:40 schreef Iceage het volgende:
Nu wel als het goed is.
  Moderator woensdag 18 juni 2025 @ 10:05:06 #13
1025 crew  Armani XL
pi_217975617
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:54 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]

Het is altijd al een probleem geweest dat in plaats van een TR te zetten, mensen erbovenop springen en daardoor een topic ook een hele andere wending gaat krijgen of gewoon compleet ontspoort. Tegen de tijd dat wij het zien is zo'n topic dan niet meer te redden.

Zet gewoon een TR en het belangrijkste: 'Don't feed the trolls'. Wij zijn ook niet 24/7 online.
pi_217975628
quote:
3s.gif Op woensdag 18 juni 2025 10:05 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Het is altijd al een probleem geweest dat in plaats van een TR te zetten, mensen erbovenop springen en daardoor een topic ook een hele andere wending gaat krijgen of gewoon compleet ontspoort. Tegen de tijd dat wij het zien is zo'n topic dan niet meer te redden.

Zet gewoon een TR en het belangrijkste: 'Don't feed the trolls'. Wij zijn ook niet 24/7 online.
Volgens mij sprong er NIEMAND bovenop in het topic :N

Bewust niet
.
  Moderator woensdag 18 juni 2025 @ 10:13:58 #15
1025 crew  Armani XL
pi_217975666
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 10:07 schreef r_one het volgende:

[..]

Bewust niet
Geen idee maat, ik heb het hele 'incident' niet gezien.
pi_217975675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 10:07 schreef r_one het volgende:

[..]

Bewust niet
Klopt, Gelukkig alleen intelligente users online die het allemaal negeerden. ^p^
pi_217975685
Dit topic is nog beter dan het NWS-FB topic soms _O- _O-
pi_217976117
quote:
3s.gif Op woensdag 18 juni 2025 10:13 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Geen idee maat, ik heb het hele 'incident' niet gezien.
Da's een duidelijke 'nee' ^O^
.
pi_217981356
R&P / Ik heb mijn vriendin aan de kant gezet vanwege haar slaapsto

Mijn post wat dat betreft is verwijderd terwijl ik al aangaf dat dat topic flauwekul was en mensen dat over een x aantal posts wel zouden inzien. Flippingcoin gaf hetzelfde later aan (ik rapporteerde hem voor de lol), zijn post werd ook verwijderd terwijl hij ook overduidelijk gelijk had.

Ik vraag me af, nog afgezien van mijn eigen topics en hoe slecht jullie daarop reageerden. Maar waarom worden mensen gecensureerd die gelijk hebben? Want daar komt het op neer, ook in dit geval weer. Ik bleek weer gelijk te hebben maar dat werd niet getolereerd.. en dan later blijkt wat ik zei te kloppen maar geen 'sorry je had gelijk' of wat dan ook.

En ik ben serieus, want dit is elke keer het geval met jullie. Jullie handelen is zo discutabel gewoon. En de mensen die hier de hele dag aanwezig zijn zijn het met jullie eens en gaan het voor jullie opnemen omdat ze hier de hele dag zijn.. waar is de objectiviteit gebleven?

En ook als ArmaniXL een foute inschatting maakt weer, (coolguy ook veel eerder maar die is nu pas weer terug), waarom gaan andere mods dan niet nadenken over de personen die zijn reacties liken? Het is telkens dezelfde groep, iceage, geenvrienden, maily etc. Zij kunnen niet meer objectief kijken naar reacties, alleen maar naar de personen. Als een moderator iets sluit en ze vinden het fijn dan gaan ze liken. Ze denken niet na of het terecht is of niet. De mod ziet die likes en hoeft vervolgens ook niet meer na te denken (denkt hijzelf) want hij krijgt immers bijstand genoeg.

Het is gewoon zo erg kliekjesgedrag hier zonder hersenen.
pi_217981439
Veel terechte reacties van mij worden verder ook verwijderd, ik denk omdat jullie escalatie willen voorkomen en omdat het voor jullie moeilijk is om binnen de kaders gepast te reageren. Maar als jullie het moderatorschap serieus nemen kunnen jullie toch niet die route nemen elke keer? De gemakkelijkste weg voor jullie maar onrechtvaardig voor mensen zoals mij die netjes aangeven dat het gewoon niet klopt wat jullie doen

En ja hierna volgen de 'slachtofferrol' reacties die jullie laten staan (of die ontbreken omdat ik het nu meld). Het is gewoon oneerlijk hoe jullie omgaan met mijn reacties o.a. Jullie houden juist de reacties van trolls en mensen die geen fatsoen hebben staande in aardig wat gevallen omdat jullie mij niet mogen en omdat jullie niet echt willen modereren wat betreft de mensen die slecht reageren tegen mij
pi_217981458
@Masberum.
Weet je zelf nog wel wat je poste en in welk topic ? de melding ging over een ander topic dan wat je hier noemt.
Het was een erg beledigende post van je.
pi_217981482
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:28 schreef Iceage het volgende:
@:Masberum.
Weet je zelf nog wel wat je poste en in welk topic ? de melding ging over een ander topic dan wat je hier noemt.
Het was een erg beledigende post van je.
Ik vrees dat hij zijn eigen reacties anders inschat en zijn post (net als ál zijn posts) kwalificeert als "terechte reactie". Ook die ronduit beledigende richting Bloemetje0101

Bespaar jezelf dus de moeite .....
.
  Moderator woensdag 18 juni 2025 @ 23:38:38 #23
1025 crew  Armani XL
pi_217981491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:24 schreef Masberum het volgende:
Veel terechte reacties van mij worden verder ook verwijderd, ik denk omdat jullie escalatie willen voorkomen en omdat het voor jullie moeilijk is om binnen de kaders gepast te reageren. Maar als jullie het moderatorschap serieus nemen kunnen jullie toch niet die route nemen elke keer? De gemakkelijkste weg voor jullie maar onrechtvaardig voor mensen zoals mij die netjes aangeven dat het gewoon niet klopt wat jullie doen

En ja hierna volgen de 'slachtofferrol' reacties die jullie laten staan (of die ontbreken omdat ik het nu meld). Het is gewoon oneerlijk hoe jullie omgaan met mijn reacties o.a. Jullie houden juist de reacties van trolls en mensen die geen fatsoen hebben staande in aardig wat gevallen omdat jullie mij niet mogen en omdat jullie niet echt willen modereren wat betreft de mensen die slecht reageren tegen mij
Valt wel mee hoor, ik note en verwijder ook berichten van mensen die ik (wel) mag.
Je bent geen uitzondering.
pi_217981495
quote:
3s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:38 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Valt wel mee hoor, ik note en verwijder ook berichten van mensen die ik (wel) mag.
Ik kan dat beamen :Y
quote:
Je bent geen uitzondering.
En dat dan weer niet :N

Qua postgedrag
.
pi_217981503
Oke dan wil ik graag formeel dat een FA kijkt (maar niet Yvonne, zij heeft me al buitensporig gestraft en DM activiteit afgepakt alleen vanwege haar eigen ervaring, zij is niet objectief) bij deze naar mijn en de reacties van de rest in de laatste maand. Ook de verwijderde reacties etc. Hoe luchtig jullie overal mee omgaan mag wel weer een keer goed nagekeken worden naar mijn idee. Ik hoop dat het ingewilligd wordt. Ook als ik 'verlies', is dat beter dan dat ik maar telkens op deze manier moet toekijken hoe anderen uitschelden en beledigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')