abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217978168
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM die het boek ‘taal is zeg maar helemaal mijn ding’ leest 😂
Ik hoop dat ze er wat van opsteekt.
Ik verwacht dat de strekking volledig langs haar heen gaat
pi_217978233
Misschien is een cursus chatgpt, met alle mogelijkheden keurig netjes gestempeld, een beter idee.
pi_217978246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:36 schreef Bo-KataN het volgende:
Misschien is een cursus chatgpt, met alle mogelijkheden keurig netjes gestempeld, een beter idee.
Wel chat geepeetee he! (volgens dbm)
pi_217978352
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:13 schreef Juulia het volgende:

[..]
Taal is ook niet helemaal Rens z’n ding. Allemensen, wat schrijft die jongen beroerd.
Echt he?
En dan de uitspraken die hij doet. Maar dat is vast Geerts-humor :wtf:
pi_217978536
Arme Zayn, hij is sinds gisteren ziek en niet lekker. Maar hup weer naar dat strandje waar hij ligt te slapen. Hij slaapt altijd slecht volgens moeder nou wat doe je dan op het strand met een ziek
Kind. En dan die tweeling in dat best wel diepe water,moeder filmt vanaf de kant. En , misschien zie ik het verkeerd, maar ik zie geen zwemvlwugeltjes om zwemvesten. Doodeng dit.
pi_217978571
Die Judith, had de fam laatst niet geholpen met haar tuin? Het onkruid groeit weer aardig. En ze heeft geen muur vanndectennisvlub meer nodig , ze heeft haar eigen tennispaal
pi_217978602
Ach Debbie, dan maak je reclame voor Zeeman maar moet er ook weer vermeldt worden dat je longcovid hebt. Waarom???
pi_217978651
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:20 schreef Lipisu het volgende:
Ach Debbie, dan maak je reclame voor Zeeman maar moet er ook weer vermeldt worden dat je longcovid hebt. Waarom???
Ik zie nooit (meer) #ambassadeur of #ad staan, maar het lijkt me bijzonder dat ze de content geheel vrijwillig maakt omdat ze het zo’n fantastische winkel vindt en het hem zo gunt.

Zal ook wel door de brainfog komen hè?
pi_217978728
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zoals ik het begrijp waren ze dicht en kon ze het terrein niet op om tegen een muur te spelen 🤔🤷 Dus hek eromheen ofzo
Vind ik niet raar op zich
Hij speelde tegen een muurtje van de tennisclub en dat mocht niet. Dat stond er. Natuurlijk hadden ze het thuis kunnen doen. Maar het is ook niet gek dat je het in de buurt van een tennisclub doet. Ik blijf erbij, als je in de toekomst (want het gaat niet om nu) nieuwe aanwas wil dan ga je niet zo om met potentiële leden.
pi_217978730
Dbm hoop drama voor een motje, pak de stofzuiger. Het is wel echt komkommertijd bij de influencers
pi_217978743
Dbm hoop drama voor een motje, pak de stofzuiger. Het is wel echt komkommertijd bij de influencers
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hij speelde tegen een muurtje van de tennisclub en dat mocht niet. Dat stond er. Natuurlijk hadden ze het thuis kunnen doen. Maar het is ook niet gek dat je het in de buurt van een tennisclub doet. Ik blijf erbij, als je in de toekomst (want het gaat niet om nu) nieuwe aanwas wil dan ga je niet zo om met potentiële leden.
ja maar zo zegt Judith het, nou is zij niet iemand die een verhaal van 2 kanten bekijkt hè.
Ligt nooit aan haar.
pi_217978754
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:13 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Bij Debbie wel, wij hebben het dan " een beetje warm"
Ze heeft sinds oktober 37,6. Dan is het geen verhoging maar gewoon haar basale temperatuur. Gewoon dus voor haar.
pi_217978866
Debbie die zegt dat haar mindset haar overeind houdt...
Leeft zij in een parallel universum misschien?
pi_217978879
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:48 schreef Donna het volgende:

[..]
Zo is het hier ook. Volgens mij snapt Sanneke gewoon niet hoe het werkt of zit ze her en der te jokken. Of beide.
Ik denk oprecht dat ze het niet snapt en ze is ook niet bereid om het anders te gaan zien. Ik heb Peppie meermaals haar op de achtergrond proberen te overtuigen van iets en dan gaat het er gewoon niet in bij haar.
pi_217978924
De dagen zijn lang bij Sanneke, ja duhh als je de hele dag op de bank ligt.
pi_217979001
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 14:09 schreef Jannetje91 het volgende:
Cora Heemskerk kwam voorbij in een voorgesteld bericht. Tekst bij een foto: "Voor het eerst met de jongens naar het krijspaleis. En ze vonden het waanzinnie!"

"Waanzinnie".. die kan een clubje oprichten hoor met DBM samen.
Of Michelle Bollen
pi_217979021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het kind wilde zelf heel graag een fotoshoot doen, aldus moeder.
pi_217979078
Wat heeft AM nu voor bandje om? Waarom doet ze hem niet af? Ze is toch geen puber meer..
pi_217979110
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 18:19 schreef Snaky het volgende:

[..]
Het kind wilde zelf heel graag een fotoshoot doen, aldus moeder.
Maar hij kan niet genoeg praten om te zeggen hoe hij zich voelt na het overgeven bij de fotograaf.
pi_217979152
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 18:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wat heeft AM nu voor bandje om? Waarom doet ze hem niet af? Ze is toch geen puber meer..
Die heeft ze al een tijdje om. Gekregen van dat bedrijf wat de regenkleding voor IJsland (niet met Mirjam) gaat sponsoren en waar Guus verplicht het regenboogbandje moest kiezen.
pi_217979193
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:20 schreef Lipisu het volgende:
Maar dit is toch geen reclame voor zeeman? 🤔 Dit is weer een "kijk even naar mij" berichtje en ergens achter alle hashtags staat dan waar haar rokbroekje vandaan komt.. Maar dat valt niet onder reclame eigenlijk 😂🤣 ten minste... Ik zou hier niet mee aan moeten komen 🤔
pi_217979208
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 18:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar hij kan niet genoeg praten om te zeggen hoe hij zich voelt na het overgeven bij de fotograaf.
Ja die vond ik ook raar... Hij praat te weinig om aan te geven dat hij ziek is maar kan wel vertellen dat hij een fotoshoot wilt doen 🤔
pi_217979233
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:11 schreef Lipisu het volgende:
Arme Zayn, hij is sinds gisteren ziek en niet lekker. Maar hup weer naar dat strandje waar hij ligt te slapen. Hij slaapt altijd slecht volgens moeder nou wat doe je dan op het strand met een ziek
Kind. En dan die tweeling in dat best wel diepe water,moeder filmt vanaf de kant. En , misschien zie ik het verkeerd, maar ik zie geen zwemvlwugeltjes om zwemvesten. Doodeng dit.
Het jongste mannetje ook een stuk bij mama weg, als hij snel kan kruipen is hij zo weg. Doodeng, maar ik vind zwemles al doodeng dus vind water zo eng. (Vond het vroeger zo stom dat mijn moeder zwemles eng vond en mijn vader meestuurde, ik snap haar nu 😂😂)
pi_217979236
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 18:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja die vond ik ook raar... Hij praat te weinig om aan te geven dat hij ziek is maar kan wel vertellen dat hij een fotoshoot wilt doen 🤔
Ja dat zag ik ook toen dacht ik ook hij kan zo weinig praten en nu zou hij dat vertellen..
pi_217979335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk oprecht dat ze het niet snapt en ze is ook niet bereid om het anders te gaan zien. Ik heb Peppie meermaals haar op de achtergrond proberen te overtuigen van iets en dan gaat het er gewoon niet in bij haar.
Volgens mij gaat het mentaal ook gewoon niet goed met Sanneke, dat benoemt ze zelf ook wel eens. Ik herken wel dat het heel lastig kan zijn om met je baby de deur uit te gaan, ookal zou dat veel beter zijn. En ook dat ze dat hele verhuizen niet overziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')