Echt??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:26 schreef Puzzie het volgende:
Gewoon citroen toch? Kon/kan je bij de Lidl ook kopen
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:01 schreef _Arual_ het volgende:
Ik eet er nu een.
Een vriendin van me kreeg een hartverzakking toen ik het stokje opat.
Het heeft een wat meer romige consistentie dan de meeste waterijsjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Is dit waterijs? Want dat vreet ik het niet, is gewoon bevroren ranja op een stokje.
Zoals Split? Dat is het enige waterijs wat ik nog wel oké vind.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het heeft een wat meer romige consistentie dan de meeste waterijsjes.
Die smaakten 20 jaar geleden wel beter.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zoals Split? Dat is het enige waterijs wat ik nog wel oké vind.
Denk dat ik het minstens 10 jaar niet meer gehad heb.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die smaakten 20 jaar geleden wel beter.
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Echt??
Ook met zo'n stokje gemaakt van drop?
Soort kruising tussen waterijs, sorbet en roomijs.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Is dit waterijs? Want dat vreet ik het niet, is gewoon bevroren ranja op een stokje.
Afgekoeld zit er meer smaak aan de drop.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:34 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind die drop alleen wat vlak, daar kan nog wel iets meer mee. Verder inderdaad lekker ijsje.
Vind de Lidl raketjes ook erg lekker.
Dat stokje drop is wel part of the experience van zo'n Liuk. Niet de beste drop, maar toch een soort beloningquote:
Dat taaie is toch juist chill?? Ik kauw er altijd heel lang op zoals bij zoethoutquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:44 schreef borbit het volgende:
Het ijs is wel lekker, maar dat stokje vind ik echt smakeloos en taai.
Ah toevallig. Ik eet je vriendin nu. Boooooh.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:01 schreef _Arual_ het volgende:
Ik eet er nu een.
Een vriendin van me kreeg een hartverzakking toen ik het stokje opat.
Bah niet mijn dingquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat stokje drop is wel part of the experience van zo'n Liuk. Niet de beste drop, maar toch een soort beloning
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |