Kan me goed voorstellen dat je met je mobiele abonnement niks van storingen in het glasvezelnetwerk gemerkt hebt ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Odido-klant is dit nieuws voor me, ik heb van geen enkele van die 3 storingen iets gemerkt. Maar goed, mijn telefoon is ook eigenlijk vrijwel altijd met Wifi verbonden en die paar spaarzame keren dat ik bel is dat eigenlijk ook altijd via Wifi.
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je met je mobiele abonnement niks van storingen in het glasvezelnetwerk gemerkt hebt ja.
Ik wist dat het een paupernetwerk was en dit bewijst het maar weer eensquote:
Envelopje met enen en nullen per duif naar het datacentrum brengen, alwaar ze (de duif hopelijk niet) de server in gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
heerlijk hoe mensen zichzelf voor lul zetten. op internet plaatsen dat je geen internet hebt.![]()
Hontquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
En zie hierwaarom je nooit voor alles één provider moet nemen.
Heb hier alleen Odido op mijn telefoon, voor tv en glasvezel internet heb ik Delta.
Op mobiel eigenlijk nergens last van, kan gewoon bellen.
En ik maak toch vooral gebruik van WiFi.
Maar ook de afgelopen dagen als ik met de hond wandel, en dus wel van 4G/5G gebruik maak, kon ik gewoon internetten.
Boerenfoxjequote:
Ik ook niet, maar zit dan ook bij een anderquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
Gelukkig geen last gehad van de storingen tot dusver.
Op het internet klagen dat je niet genoeg internet hebt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:41 schreef Telefoonvork het volgende:
25 jaar geleden had niemand een probleem als er een dagje geen internet was. Nu is iedereen vergroeid met zijn smartphone en zit te kankeren om twitter als het internet het een keertje niet doet.
Als ik alle storingen moet geloven is het niet alleen Odido. Ik doe even een alu hoedje op, maar cyber aanval?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:34 schreef myShizzle het volgende:
Ziepe ducht....
https://allestoringen.nl/storing/odido
Zou zomaar kunnen ja.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:53 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Als ik alle storingen moet geloven is het niet alleen Odido. Ik doe even een alu hoedje op, maar cyber aanval?
Normaliter eigenlijk nooit problemen mee.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:58 schreef Aberkullie het volgende:
Odido werkt al niet naar behoren als er geen storing is. Gelukkig ben ik net overgestapt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |