abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217973912
Enfin, duidelijk is dus dat er behoorlijk wat schade gereden is aan die gehuurde bakwagen, door wie? Geen idee, kan net zo goed Roelie in haar eigen tijd zijn geweest die even een te laag tunneltje schampte. Wat dat betreft vind ik elk stel daar zo schijnheilig als wat en vind nu dat Faisel toch een punt had.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:20:16 #152
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217973913
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wij begrijpen elkaar, he Soury _O- O+ :D
^O^ :s) _O-
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 juni 2025 @ 23:21:13 #153
862 Arcee
Look closer
pi_217973918
Faisel die Marit achtervolgde met z'n factuurtje.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:21:41 #154
124676 RobertoCarlos
pi_217973922
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee gelukkig niet, maar wel apart toch? Al was die schade van Chris ook al snel een paar duizend euries.
Ja klopt zeker! Daarom snap ik ook niet dat de groep niet eerst er achteraan gaat naar dat verhuurbedrijf!
Maar jij zei zo erg van: 'Faisel en ik" dus ja.... ;) :*
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:22:17 #155
124676 RobertoCarlos
pi_217973924
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:21 schreef Arcee het volgende:
Faisel die Marit achtervolgde met z'n factuurtje.
Dit is toch geen screenshot-verzoekje he? ;)
pi_217973932
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
Enfin, duidelijk is dus dat er behoorlijk wat schade gereden is aan die gehuurde bakwagen, door wie? Geen idee, kan net zo goed Roelie in haar eigen tijd zijn geweest die even een te laag tunneltje schampte. Wat dat betreft vind ik elk stel daar zo schijnheilig als wat en vind nu dat Faisel toch een punt had.
Nou ja als het bovenhoofdse schade is was het iig niet het akkefietje met geschoven lading. Dus dan kan Faisel een punt hebben. Ik zou het toch wel uitzoeken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217973934
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dit is toch geen screenshot-verzoekje he? ;)
SVP niet, want dit leek dus echt een regie toestand.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:24:03 #158
124676 RobertoCarlos
pi_217973935
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
Alleen brengt Faisel het totaal verkeerd... dan moet ie beginnen over wie het gedaan heeft. Bovendien Roelie of die ander kan ook eerlijk zeggen dat hij/zij schade heeft gereden (wat jij eigenlijk ook zegt... :) )
pi_217973937
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja klopt zeker! Daarom snap ik ook niet dat de groep niet eerst er achteraan gaat naar dat verhuurbedrijf!
Maar jij zei zo erg van: 'Faisel en ik" dus ja.... ;) :*
Ik ben gewoon nieuwsgierig en kies nu ik dat heb gelezen zijn kant. Ik ben niet zijn buitenvrouw :{w
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:24:59 #160
124676 RobertoCarlos
pi_217973941
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig en kies nu ik dat heb gelezen zijn kant. Ik ben niet zijn buitenvrouw :{w
Ok, staat genoteerd! Is dat ook weer duidelijk! :Y :s)

Ben het met je eens he!
  dinsdag 17 juni 2025 @ 23:25:53 #161
124676 RobertoCarlos
pi_217973944
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
SVP niet, want dit leek dus echt een regie toestand.
Ja dit was echt raar ja... alsof de cameraman tegen Faisel had gezegd: "Rennen, Faisel, er achteraan! " :P

Anyway morgen verder :W
pi_217973950
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:25 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja dit was echt raar ja... alsof de cameraman tegen Faisel had gezegd: "Rennen, Faisel, er achteraan! " :P
Precies, en de cameraman maar rennen. :D
pi_217973959
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Alleen brengt Faisel het totaal verkeerd... dan moet ie beginnen over wie het gedaan heeft. Bovendien Roelie of die ander kan ook eerlijk zeggen dat hij/zij schade heeft gereden (wat jij eigenlijk ook zegt... :) )
Nou ja Faisel leest die brief en weet dat ze schade hebben gereden, klaar. Maar ik moest ook even googelen wat bovenhoofds betekende. En dat komt niet overeen met hun schade ik neem aan dat Faisel die omschrijving ook niet kent.
pi_217973970
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja Faisel leest die brief en weet dat ze schade hebben gereden, klaar. Maar ik moest ook even googelen wat bovenhoofds betekende. En dat komt niet overeen met hun schade ik neem aan dat Faisel die omschrijving ook niet kent.
Precies! Ik wist dat ook niet en zou net als Faisel en Chris denken, oeh SHIT! Maar er zitten dus meer knieperds in het spel.
pi_217973989
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Precies! Ik wist dat ook niet en zou net als Faisel en Chris denken, oeh SHIT! Maar er zitten dus meer knieperds in het spel.
Ja en ik hoop dat dit uit komt, en dan gaat iedereen het ontkennen. En dan gaat de rekening alsnog gedeeld worden.
pi_217974006
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja en ik hoop dat dit uit komt, en dan gaat iedereen het ontkennen. En dan gaat de rekening alsnog gedeeld worden.
Ik gok op Anouk of Roelie. Heidi zou het trouwens ook verzwijgen, onder het mom van, ben aangehouden, anyway, iedereen is daar verdacht.
pi_217974035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik gok op Anouk of Roelie. Heidi zou het trouwens ook verzwijgen, onder het mom van, ben aangehouden, anyway, iedereen is daar verdacht.
Ik durf niet te gokken ze rijden er allemaal mee. Zou wel een interessant dingetje kunnen worden. :P
En met dit soort dingen mis ik de sturing van een Dennis die zou hier iets mee moeten doen. Het is echt los zand dit programma.
pi_217974042
Bovendien is die bakwagen gehuurd door het programma, niet door de deelnemers. Elke schade daaraan is dan verzekerd en wordt vergoed. Schandalig eigenlijk dat ze dit ook nog verhalen op de deelnemers en ze tegen elkaar uitspelen voor de kijkcijfers.
pi_217974062
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:43 schreef Firuze60 het volgende:
Bovendien is die bakwagen gehuurd door het programma, niet door de deelnemers. Elke schade daaraan is dan verzekerd en wordt vergoed. Schandalig eigenlijk dat ze dit ook nog verhalen op de deelnemers.
Nou nee ben ik niet met je eens, ze moeten alles zelf huren alles beslissen ze zelf. Daar is het programma niet verantwoordelijk voor.
pi_217974080
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou nee ben ik niet met je eens, ze moeten alles zelf huren alles beslissen ze zelf. Daar is het programma niet verantwoordelijk voor.
Ok, maar waarom huurden ze dan niet de bakwagen van Faisel? Die had direct door dat het flauwekul was. Het gezamenlijk inhuren van die bakwagen was echt een initiatief van het programma.
pi_217974092
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:43 schreef Firuze60 het volgende:
Bovendien is die bakwagen gehuurd door het programma, niet door de deelnemers. Elke schade daaraan is dan verzekerd en wordt vergoed. Schandalig eigenlijk dat ze dit ook nog verhalen op de deelnemers en ze tegen elkaar uitspelen voor de kijkcijfers.
Ook dat ja, als hij hem total-loss had gereden dat hij het zelf van zijn budget een nieuwe bus moeten halen? Daar komt het nu wel op neer.
pi_217974093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ok, maar waarom huurden ze dan niet de bakwagen van Faisel? Die had direct door dat het flauwekul was. Het gezamenlijk inhuren van die bakwagen was echt een initiatief van het programma.
Geen idee dat gehuurde ding van Faisel was denk ik snel weg (daar kon hij geen slaatje uit slaan) Waarom denk je dat het een initiatief was van het programma? Volgens mij moeten ze dat als groep huren, als iemand liever een bakfiets wilde had dat ook gekund, maar dan mag je niet gebruik maken van de bakwagen. En ook als je spullen huurt van de Praxis en je vernield het ding moet je daar ook voor betalen toch?
pi_217974099
En ja, mijn boosheid of frustratie richt zich meer op de programmamakers en hun knieperigheid, zet een paar idioten voor de camera en laat ze met elkaar een beetje sollen, huh...wat? Moet het een klusprogramma worden? Nou, wij maken er een soap van. We zoeken de meest domme aannemer uit de buurt op die als een soort Rambo rondloopt met een zwijgende pipo achter zich aan, we pakken de burgemeester in en hoppa, bijna een gratis programma.
pi_217974100
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:55 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ook dat ja, als hij hem total-loss had gereden dat hij het zelf van zijn budget een nieuwe bus moeten halen? Daar komt het nu wel op neer.
Nee er zat een borg op die kwijt is en blijkbaar zit er een clausule in dat de schade meer is dan de borg. Dus 2500 euro.
pi_217974114
Op dinsdag 17 juni 2025 23:58 schreef Soury het volgende:

quote:
Nee er zat een borg op die kwijt is en blijkbaar zit er een clausule in dat de schade meer is dan de borg. Dus 2500 euro.
Tjah vaag, normaal kun je dat soort risico's afkopen. Iets wat je normaal gesproken ook doet als je voor langere tijd iets huurt, meestal is het niet eens veel duurder. Ook binnen 7 dagen betalen _O- .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')