Ja klopt zeker! Daarom snap ik ook niet dat de groep niet eerst er achteraan gaat naar dat verhuurbedrijf!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar wel apart toch? Al was die schade van Chris ook al snel een paar duizend euries.
Dit is toch geen screenshot-verzoekje he?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:21 schreef Arcee het volgende:
Faisel die Marit achtervolgde met z'n factuurtje.
Nou ja als het bovenhoofdse schade is was het iig niet het akkefietje met geschoven lading. Dus dan kan Faisel een punt hebben. Ik zou het toch wel uitzoeken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
Enfin, duidelijk is dus dat er behoorlijk wat schade gereden is aan die gehuurde bakwagen, door wie? Geen idee, kan net zo goed Roelie in haar eigen tijd zijn geweest die even een te laag tunneltje schampte. Wat dat betreft vind ik elk stel daar zo schijnheilig als wat en vind nu dat Faisel toch een punt had.
SVP niet, want dit leek dus echt een regie toestand.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit is toch geen screenshot-verzoekje he?
Alleen brengt Faisel het totaal verkeerd... dan moet ie beginnen over wie het gedaan heeft. Bovendien Roelie of die ander kan ook eerlijk zeggen dat hij/zij schade heeft gereden (wat jij eigenlijk ook zegt...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
Enfin, duidelijk is dus dat er behoorlijk wat schade gereden is aan die gehuurde bakwagen, door wie? Geen idee, kan net zo goed Roelie in haar eigen tijd zijn geweest die even een te laag tunneltje schampte. Wat dat betreft vind ik elk stel daar zo schijnheilig als wat en vind nu dat Faisel toch een punt had.
Ik ben gewoon nieuwsgierig en kies nu ik dat heb gelezen zijn kant. Ik ben niet zijn buitenvrouwquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja klopt zeker! Daarom snap ik ook niet dat de groep niet eerst er achteraan gaat naar dat verhuurbedrijf!
Maar jij zei zo erg van: 'Faisel en ik" dus ja....![]()
Ok, staat genoteerd! Is dat ook weer duidelijk!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig en kies nu ik dat heb gelezen zijn kant. Ik ben niet zijn buitenvrouw
Ja dit was echt raar ja... alsof de cameraman tegen Faisel had gezegd: "Rennen, Faisel, er achteraan! "quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
SVP niet, want dit leek dus echt een regie toestand.
Precies, en de cameraman maar rennen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja dit was echt raar ja... alsof de cameraman tegen Faisel had gezegd: "Rennen, Faisel, er achteraan! "
Nou ja Faisel leest die brief en weet dat ze schade hebben gereden, klaar. Maar ik moest ook even googelen wat bovenhoofds betekende. En dat komt niet overeen met hun schade ik neem aan dat Faisel die omschrijving ook niet kent.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Alleen brengt Faisel het totaal verkeerd... dan moet ie beginnen over wie het gedaan heeft. Bovendien Roelie of die ander kan ook eerlijk zeggen dat hij/zij schade heeft gereden (wat jij eigenlijk ook zegt...)
Precies! Ik wist dat ook niet en zou net als Faisel en Chris denken, oeh SHIT! Maar er zitten dus meer knieperds in het spel.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja Faisel leest die brief en weet dat ze schade hebben gereden, klaar. Maar ik moest ook even googelen wat bovenhoofds betekende. En dat komt niet overeen met hun schade ik neem aan dat Faisel die omschrijving ook niet kent.
Ja en ik hoop dat dit uit komt, en dan gaat iedereen het ontkennen. En dan gaat de rekening alsnog gedeeld worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies! Ik wist dat ook niet en zou net als Faisel en Chris denken, oeh SHIT! Maar er zitten dus meer knieperds in het spel.
Ik gok op Anouk of Roelie. Heidi zou het trouwens ook verzwijgen, onder het mom van, ben aangehouden, anyway, iedereen is daar verdacht.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat dit uit komt, en dan gaat iedereen het ontkennen. En dan gaat de rekening alsnog gedeeld worden.
Ik durf niet te gokken ze rijden er allemaal mee. Zou wel een interessant dingetje kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik gok op Anouk of Roelie. Heidi zou het trouwens ook verzwijgen, onder het mom van, ben aangehouden, anyway, iedereen is daar verdacht.
Nou nee ben ik niet met je eens, ze moeten alles zelf huren alles beslissen ze zelf. Daar is het programma niet verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:43 schreef Firuze60 het volgende:
Bovendien is die bakwagen gehuurd door het programma, niet door de deelnemers. Elke schade daaraan is dan verzekerd en wordt vergoed. Schandalig eigenlijk dat ze dit ook nog verhalen op de deelnemers.
Ok, maar waarom huurden ze dan niet de bakwagen van Faisel? Die had direct door dat het flauwekul was. Het gezamenlijk inhuren van die bakwagen was echt een initiatief van het programma.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ben ik niet met je eens, ze moeten alles zelf huren alles beslissen ze zelf. Daar is het programma niet verantwoordelijk voor.
Ook dat ja, als hij hem total-loss had gereden dat hij het zelf van zijn budget een nieuwe bus moeten halen? Daar komt het nu wel op neer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:43 schreef Firuze60 het volgende:
Bovendien is die bakwagen gehuurd door het programma, niet door de deelnemers. Elke schade daaraan is dan verzekerd en wordt vergoed. Schandalig eigenlijk dat ze dit ook nog verhalen op de deelnemers en ze tegen elkaar uitspelen voor de kijkcijfers.
Geen idee dat gehuurde ding van Faisel was denk ik snel weg (daar kon hij geen slaatje uit slaan) Waarom denk je dat het een initiatief was van het programma? Volgens mij moeten ze dat als groep huren, als iemand liever een bakfiets wilde had dat ook gekund, maar dan mag je niet gebruik maken van de bakwagen. En ook als je spullen huurt van de Praxis en je vernield het ding moet je daar ook voor betalen toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, maar waarom huurden ze dan niet de bakwagen van Faisel? Die had direct door dat het flauwekul was. Het gezamenlijk inhuren van die bakwagen was echt een initiatief van het programma.
Nee er zat een borg op die kwijt is en blijkbaar zit er een clausule in dat de schade meer is dan de borg. Dus 2500 euro.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:55 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ook dat ja, als hij hem total-loss had gereden dat hij het zelf van zijn budget een nieuwe bus moeten halen? Daar komt het nu wel op neer.
Tjah vaag, normaal kun je dat soort risico's afkopen. Iets wat je normaal gesproken ook doet als je voor langere tijd iets huurt, meestal is het niet eens veel duurder. Ook binnen 7 dagen betalenquote:Nee er zat een borg op die kwijt is en blijkbaar zit er een clausule in dat de schade meer is dan de borg. Dus 2500 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |