abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217973231
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar Naomi heeft toch een rijbewijs? Ze is 27 of zo? En ze weet zo goed hoe alles moet?
Of moest de Victator daarom mee?

Dat mens kan echt niks alleen! :+
Naomi heeft geen rijbewijs omdat ze te klein is (zei ze) :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217973240
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:09 schreef Soury het volgende:

[..]
haha, tegelijk gereageerd.
pi_217973249
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Ray heeft dat geregeld die zei ook duidelijk dat de keukenboer een aantal dagen in de agenda had voor levering, ze hadden daar dus op voorbereid moeten zijn. Wat Ray denk ik niet gemeld had.
Vind ik dan weer dikke onzin van Ray dus. Dat ik het zelfs opneem voor die knakker Victor, zeg! :o
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:12:22 #104
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217973252
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:00 schreef __Fokker__ het volgende:
Aan de andere kant wel weer:

Geen enkel bewijs om welke schade het gaat, of waaruit het schadebedrag precies bestaat (mooi rond bedrag blijkbaar). Alles in die brief wordt meteen voor waarheid aangenomen, zag ook een beetje uit als leuk bedacht door de regie...
De bakwagen hebben ze nog, je hoort Naomi er nog over. Sinds wanneer krijg je een tussentijdste controle als je iets huur? En als ze nu een andere hebben, waarom wordt zo'n ding niet voor de duur van het programma gehuurd.

Weer lekker vaag.
Vind ik ook. Ieder normaal mens belt direct even met het verhuurbedrijf om te vragen waar dit precies over gaat en waarom ze zo laat met die afrekening komen..

En ook nog een vraag: als ze een andere bakwagen hebben dan is er bij het terugbrengen van de 1e een rondje ronde bakwagen gedaan en dan hebben ze gezamenlijk de schade genoteerd. Dus die persoon die de eventuele 1e bakwagen heeft teruggebracht wist dat er een schade-afrekening zou komen...

Niemand in Het Blok heeft het hier over... :?

Ik zal zo meteen hier wel ff de brief plaatsen, dan kunnen we precies zien wat daar nou echt concreet instond...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217973264
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind ik dan weer dikke onzin van Ray dus. Dat ik het zelfs opneem voor die knakker Victor, zeg! :o
Ik had ook gehoopt dat het Victor of Maurits hun schuld was :@
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:14:14 #106
124676 RobertoCarlos
pi_217973270
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Ray heeft dat geregeld die zei ook duidelijk dat de keukenboer een aantal dagen in de agenda had voor levering, ze hadden daar dus op voorbereid moeten zijn. Wat Ray denk ik niet gemeld had.
Ook dan had de Victator als organiserend voorman (of zijn linkerhand Mau) beter contact moeten houden met Ray....
pi_217973288
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:12 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Vind ik ook. Ieder normaal mens belt direct even met het verhuurbedrijf om te vragen waar dit precies over gaat en waarom ze zo laat met die afrekening komen..

En ook nog een vraag: als ze een andere bakwagen hebben dan is er bij het terugbrengen van de 1e een rondje ronde bakwagen gedaan en dan hebben ze gezamenlijk de schade genoteerd. Dus die persoon die de eventuele 1e bakwagen heeft teruggebracht wist dat er een schade-afrekening zou komen...

Niemand in Het Blok heeft het hier over... :?

Ik zal zo meteen hier wel ff de brief plaatsen, dan kunnen we precies zien wat daar nou echt concreet instond...
Het is toch logisch dat die schade gemeld is (al dan niet door het programma) ik weet ook niet of het ernstig genoeg was dat het direct hersteld moest worden, zo zag het er niet uit maar ik heb daar geen verstand van.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:19:19 #108
124676 RobertoCarlos
pi_217973319
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat zou wel sneu voor kleine mensen zijn als dat zo was....
ChatGPT zegt dat er nog wel mogelijkheden zijn om met die handicap (want dat is het) om te gaan en toch te rijden..

Trouwens, bedenk ik nu: ik zag pas een bekende Vlaamse comedian, die toevallig ook lilliputter is, William Boeve, ook autorijden in een rapportage.. Dus ik geloof het niet zo....
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:20:19 #109
124676 RobertoCarlos
pi_217973326
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
haha, tegelijk gereageerd.
Jullie gaan toch niet straks ook over elkaar rug zitten wrijven he? ;)
pi_217973337
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat zou wel sneu voor kleine mensen zijn als dat zo was....
ChatGPT zegt dat er nog wel mogelijkheden zijn om met die handicap (want dat is het) om te gaan en toch te rijden..

Trouwens, bedenk ik nu: ik zag pas een bekende Vlaamse comedian, die toevallig ook lilliputter is, William Boeve, ook autorijden in een rapportage.. Dus ik geloof het niet zo....
Mensen zonder benen rijden ook in een auto
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:21:31 #111
124676 RobertoCarlos
pi_217973338
quote:

[..]
Je gaat gewoon slecht op onrecht, zo is het meer :s)
pi_217973343
Edith wordt steeds erger, gooi gewoon het vuil uit de stofzuiger weg, heb je geen dure stofzuigerzakken nodig, scheelt toch weer geld. JA MUTS, dan is wel de stofzuiger naar zijn moer.
pi_217973354
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
Edith wordt steeds erger, gooi gewoon het vuil uit de stofzuiger weg, heb je geen dure stofzuigerzakken nodig, scheelt toch weer geld. JA MUTS, dan is wel de stofzuiger naar zijn moer.
Bij een bouwstofzuiger kan dat gewoon... :P
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:24:03 #114
124676 RobertoCarlos
pi_217973363
Maar toch.... om voor dat beetje geld tijd en energie kwijt te raken aan die kleine gedoe... :P
pi_217973398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:23 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Bij een bouwstofzuiger kan dat gewoon... :P
Geen idee dat dat zo is, haha. Waarom zegt ze dan niet:"IK gooi gewoon die stofzuiger leeg." Doet ze ook eens wat.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:31:58 #116
124676 RobertoCarlos
pi_217973429
Als je een stofzuiger met zak hebt, en wilt echt besparen en zo, dan kun je beter de stof uit de stofzuigerzak in een vuilniszak oid overdoen. En dan de lege stofzuigerzak voor de 2e keer gebruiken.

Graag Gedaan!
pi_217973440
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als je een stofzuiger met zak hebt, en wilt echt besparen en zo, dan kun je beter de stof uit de stofzuigerzak in een vuilniszak oid overdoen. En dan de lege stofzuigerzak voor de 2e keer gebruiken.

Graag Gedaan!
Ik heb vaak zo'n zak leeggeplukt omdat ik ze niet in huis had
pi_217973458
In tegenstelling tot die van gisteren was deze aflevering prima te doen.

...Is het erg om dat bericht over de vader van Meeloper als karma te bestempelen? })
(ik gun Papa Meeloper het beste, zonder dollen. Die man kan er ook weinig aan doen dat zijn zoontje zo'n ontzettende lamlul is.)

Kletskous die de schadeclaim voor de bakwagen door zes wil delen o|O "Het staat niet op Faisel zijn naam! Ik woon niet op Brugstraat 13!" Dude, ben je 57 of 7? Allemachtig :') Het is duidelijk dat Chris(topher) de goede opvoeding heeft gekregen van zijn moeder, want die jongen is tenminste verstandig door meteen te beseffen dat ze zelf volledig moeten opdraaien voor de kosten. Niet dat dat Kletskous ervan weerhoudt om toch geld te bietsen bij een intussen agressieve Marit ("Is dit het moment om dit met mij te delen denk je?", love it) of de weeë Knabbel en Babbel. En dan ook nog eens in slaap durven vallen tijdens het overleg over het gezamenlijke appartement :|W

Piertje is toch al een betere voorman én rechterhand dan Broer Konijn en Meeloper tezamen :D Het is ook wel duidelijk dat deze rol haar lekker ligt. Heeft ze toch nog een beetje macht en invloed, waar zij en Moffel in de eerste week stiekem naar hengelden. Knabbel en Babbel zijn er ook nog steeds en Marit is veel te streng voor haarzelf ;(

"Ik vind er geen fuck aan zonder jullie, boehoehoe!", aldus Barbie Botox tegen Meeloper en Aanhangsel. Ah ja, ze was immers gewend aan de gratis echoput en levende head knockers die als makke lammetjes achter haar opgespoten reet aan liepen. "Ik wil met jou in de bakwagen zitten!!" WTF mens, ga je eens gedragen naar je leeftijd. Als je zo ver kan tellen tenminste.

Oh, en hoorde ik het zelfbenoemde Koningskoppel nou tussen neus en lippen door zeggen dat ze hebben geregeld dat er een timmerman aan de slag gaat in het appartement van Meeloper en Aanhangsel zodat dat niet stilvalt? Mag dat wel zomaar? :wtf:
Met de dubieuze standaarden van de productie tot nu toe zou het mij niks verbazen, maar toch...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:38:05 #119
124676 RobertoCarlos
pi_217973470
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb vaak zo'n zak leeggeplukt omdat ik ze niet in huis had
Teleurstellend dit. Ik maar denken dat ik ook eens een Instagram Pro-tip had... Ik ga even in mijn slachtoffer-rol zitten... ;)
pi_217973481
Nog niet helemaal de uitzending uitgekeken, maar is vijf stukadoors voor zo'n kleine ruimte niet wat overdreven om in te huren? Doen ze dan elk vier vierkante meter ofso?
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:39:36 #121
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217973490
quote:

[..]
Nououou, wat ik opvallend vond, was dat die keukenchauffer Victor leek te begroeten met "Hee Vic".

Zou het niet stiekem gewoon iemand van Konijn Keukens zijn of zo?
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:40:22 #122
124676 RobertoCarlos
pi_217973498
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
Nog niet helemaal de uitzending uitgekeken, maar is vijf stukadoors voor zo'n kleine ruimte niet wat overdreven om in te huren? Doen ze dan elk vier vierkante meter ofso?
Vroeg ik me ook al af... en het kan niet gaan om laag op laag want het moet natuurlijk eerst drogen...
Wil de Victator zijn Hooligan-vriendjes matsen???
pi_217973506
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
Waarschijnlijk had Broer Konijn nog ergens vijf stukadoors onder redial staan :') Typisch een gevalletje van tonen dat ie een grote wortel heeft.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217973542
Chris tegen Faisel: "Je keek toch gewoon even naar je binnenkant?"

Chris O+
  dinsdag 17 juni 2025 @ 22:46:35 #125
124676 RobertoCarlos
pi_217973548
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
quote:
Piertje is toch al een betere voorman én rechterhand dan Broer Konijn en Meeloper tezamen :D Het is ook wel duidelijk dat deze rol haar lekker ligt. Heeft ze toch nog een beetje macht en invloed, waar zij en Moffel in de eerste week stiekem naar hengelden.
Ok, dat is waar... (je zag in het begin toen ze het 'samen' deden dat Mau eigenlijk alleen maar vragen stelde aan de Victator en dan deed alsof ze aan het overleggen waren), maar ik vond Piertje ook niet echt sterk. Ze was eigenlijk gewoon in paniek.... zag je hoe ze naar de Victator rende toen de bakwagen ook maar 1 seconde voor de poort stond? Dat was pure paniek...

Die lamlul van de Klussenier had dat trouwens ook wel eens komen melden bij iemand van Het Blok dat alle klusjesmannen afgehaakt hadden. Nou moet Piertje er per ongeluk achter komen! Dat is trouwens nog dezelfde klusjesman die ineens van H&M overliep naar NaoVic met een schijnheilige smoes... :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')