abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2026 @ 15:14:32 #176
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220229865
Pakistan heeft Afghanistan aangevallen
pi_220231401
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:15 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
https://web.archive.org/w(...)20575/Blackjack.html
morse code laatste afbeelding: we're in the pipe (mbh gpt)

Bekijk deze YouTube-video

twitter

[ Bericht 34% gewijzigd door Alarmonoff op 01-03-2026 22:11:11 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_220234147
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Alarmonoff op 01-03-2026 22:28:05 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  maandag 2 maart 2026 @ 06:01:44 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220235339
Random Theorie..

De oranje pannenkoek gaat stuk voor stuk alle "oud" vijanden van de VS uitschakelen, venezuela Iran Cuba, Noord korea, Rusland, voor het eind van zijn termijn.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220235463
quote:
3s.gif Op maandag 2 maart 2026 06:01 schreef theguyver het volgende:
Random Theorie..

De oranje pannenkoek gaat stuk voor stuk alle "oud" vijanden van de VS uitschakelen, venezuela Iran Cuba, Noord korea, Rusland, voor het eind van zijn termijn.
De VS gaat puur voor werelddominantie, en moet gestopt worden, samen met Israel.
Hopelijk wachten anderen hun tik af.

En Iran heb je al doorstreept?
Het spel is nog niet gespeeld en het doel niet bereikt.

En Rusland ?
:')

En China vergeet je ff ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_220235632
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 22:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Bijna in staat om een nuke te maken, zoaks door Israel de afgelopen 30 jaar is beweerd.
Nu is de V.S dus ingeschakeld
Trump heeft zelf het JCPOA opgezegd
Iran zit al jaren onder controle
De IAEA controleer al jaren de installaties, maar hebben zichzelf buiten gewerkt door een vuil spel te spelen vorig jaar bij de aanval.
Khamenei was diegene die het verkrijgen van een atoombom tegenhield met een fatwa. Die hebben ze nu uitgeschakeld :')

Eigenlijk is het gewoon herhaling van "Iraq has WMD's"
Het volk heeft het eerder geslikt dus ...

Hopelijk zit Iran de aanvallen van de VS en Israel geduldig uit, tot hun voorraden op zijn, om dan keihard terug te slaan.
En regime change ??
Khamenei heeft gekozen voor het martelaarschap, iets belangrijks in hun cultuur. Instorten van de regering zit er niet direct meer in -denk ik-
En een geestelijke islam leider vermoorden tijdens de ramadan :R

En ondertussen valt Israel alweer Libanon aan ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_220235707
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:28 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het lijstje van Wesley Clark is nu wel afgerond toch?
https://www.facebook.com/(...)tid=rS40aB7S9Ucbxw6v
pi_220235843
quote:
Turkey is the new Iran,” said former Israeli Prime Minister Naftali Bennett during a conference in Jerusalem for heads of major American-Jewish organisations.
He added that Turkey is establishing a “hostile Sunni axis with nuclear Pakistan,” warning attendees of Turkey’s increasing influence in the region.

https://www.facebook.com/watch/?v=887240560966913
pi_220235848
  maandag 2 maart 2026 @ 09:04:27 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220235922
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 07:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De VS gaat puur voor werelddominantie, en moet gestopt worden, samen met Israel.
Hopelijk wachten anderen hun tik af.

En Iran heb je al doorstreept?
Het spel is nog niet gespeeld en het doel niet bereikt.

En Rusland ?

En China vergeet je ff ?
Ik had m door gestreept omdat het gaande is, China was ik inderdaad vergeten, schoot me pas te binnen toen ik onderweg naar werk was.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220236162
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik had m door gestreept omdat het gaande is, China was ik inderdaad vergeten, schoot me pas te binnen toen ik onderweg naar werk was.
En zie je nu in dat de "onderhandelingen" van de VS maar een shitshow waren ?
Zoals ik zei in het oekr topic ?
pi_220236884
quote:
Mysterieuze gokkers verdienen miljoenen door aanval op Iran en dood Khamenei te voorspellen

De cijfers zijn duizelingwekkend. In totaal werd 529 miljoen dollar, omgerekend zo’n 485 miljoen euro, ingezet op een reeks weddenschappen rond de timing van de Amerikaanse en Israëlische aanvallen. Wie geld had ingezet op ‘zaterdag’ als startdatum van de bombardementen, kon afgelopen weekend langs de digitale kassa passeren.

Nog eens 150 miljoen dollar ging om in weddenschappen over het lot van de Iraanse leider ayatollah Ali Khamenei, die bij de aanvallen om het leven kwam. Eén handelaar zou 750.000 dollar verdiend hebben aan zijn dood.

Blockchain-analysebedrijf Bubblemaps meldt dat zes specifieke accounts samen een winst van 1,2 miljoen dollar boekten. Opmerkelijk is dat die accounts pas werden gefinancierd in de uren vlak voor de aanvallen van zaterdag, alsof ze wisten wat er zou gebeuren.

https://www.hln.be/econom(...)oorspellen~a49e7d4f/
:+
pi_220236911
pi_220237368
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:+
En daar was het Epstein netwerk belangrijk voor.
Die minderjarigen waren gewoon honeypots om mensen chantabel te maken.
Corruptie en handel met voorkennis was de basis.
pi_220237381
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En daar was het Epstein netwerk belangrijk voor.
Die minderjarigen waren gewoon honeypots om mensen chantabel te maken.
Corruptie en handel met voorkennis was de basis.
Gerucht doet ook de ronde dat Trump gechanteerd wordt door israel tot deze waanzinnige acties.
pi_220237587
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Gerucht doet ook de ronde dat Trump gechanteerd wordt door israel tot deze waanzinnige acties.
Ja heel veel geruchten over van alles en nog wat.
Iran stond al jaren op het lijstje van de USA/Israel.
Maar geen enkele president durfde het aan na de vorige debacles.
Trump denkt niet maar doet gewoon, zo zie ik het.
  maandag 2 maart 2026 @ 12:09:37 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220237978
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En zie je nu in dat de "onderhandelingen" van de VS maar een shitshow waren ?
Zoals ik zei in het oekr topic ?
Kan, maar goed als je weer anderen hoort luistert Trump naar bevelen van Netanyahu.
Ze hadden namelijk een afspraak staan voor deze week,maar toen begon het bombardement op zaterdag, en na 2 dagen wil Iran weer bemiddelen.
Achter de schermen gebeurt van alles, dus het Kan inderdaad.. maar het is Gis werk.
pi_220239116
quote:
Oorlogsjournalist Robin Ramaekers: "Zeker drie golfstaten concreet van plan deel te nemen aan aanvallen op Iran"
“Er zouden zeker drie golfstaten concreet van plan zijn om deel te nemen aan de aanvallen op Iran", zegt VTM Nieuws-oorlogsjournalist Robin Ramaekers vanuit Oman. "Dan wordt het in de praktijk een grensoverschrijdend conflict in beide richtingen. Het is afwachten welke vormen dat zal aannemen, maar goed nieuws is het alleszins niet", klinkt het.
Onder druk van VS/Israel zeker ?
Kunnen ze het weer niet alleen af ?
pi_220239470
quote:
Amerikaanse defensieminister Hegseth: “Wij zijn de oorlog niet begonnen, maar we zullen hem wel beëindigen”

De Amerikaanse operatie tegen Iran, uitgevoerd op rechtstreeks bevel van president Donald Trump, was volgens minister van Defensie Pete Hegseth "de meest dodelijke, meest complexe en meest nauwkeurige luchtoperatie" ooit. Dat zei hij tijdens een persconferentie in het Pentagon. "Wij zijn de oorlog niet begonnen, maar we zullen hem wel beëindigen", voegde hij eraan toe.

Volgens Hegseth heeft Trump na 47 jaar Iraanse agressie een duidelijke grens getrokken. Iedereen die Amerikanen vermoordt of bedreigt, zal door de Verenigde Staten worden opgejaagd, "zonder twijfel of excuus", waarschuwde hij. Hegseth stelde daarnaast dat het "gezond verstand" is dat regimes als dat van Iran geen kernwapens mogen bezitten en dat Trump "het lef" had om dat af te dwingen.

olgens Hegseth streefden de Verenigde Staten naar een vreedzame oplossing, maar weigerde Iran om te onderhandelen. In plaats daarvan probeerde Teheran tijd te winnen om zijn rakettenarsenaal aan te vullen en nucleaire ambities opnieuw op te starten. Het doel was volgens hem om de VS onder druk te zetten en te dreigen met aanvallen op Amerikaanse troepen. "President Trump speelt dat soort spelletjes niet mee."

Volgens Hegseth was de Amerikaanse operatie in Iran niet bedoeld om een regimewissel te bewerkstelligen. "Maar het regime is wel veranderd, en de wereld is daardoor beter af", zei hij. Hij voegde eraan toe dat de operatie niet zal uitmonden in een "eindeloze oorlog". "Het doel is om Iraanse raketten en andere veiligheidsinfrastructuur te vernietigen."

https://www.hln.be/buitenland/oorlog-amerika-iran~ac88fede/
Welke emoji moet ik hier nu onderzetten ?
_O- ?
:') ?
:D ?
:+ ?
pi_220240003
The Ministry of War zal ntl nooit toegeven dat alles puur gedaan wordt om de energievoorziening van hun grootste vijand aan te pakken.
Benieuwd wanneer die een zet zullen doen.
pi_220240039
Samenvatting van de afgelopen 24 uur:

VS en Israël voeren massale luchtaanvallen uit op Iran voor derde dag — Doelen in Teheran, raketsites, nucleaire installaties, marinehoofdkwartier en leiderschap; meer dan 2.000 aanvallen gemeld, met B-2 bommenwerpers ingezet; Iran meldt 500+ doden (Rode Halve Maan).

Iran slaat terug met raket- en drone-aanvallen — Treffers in Israël (slachtoffers in Tel Aviv, Beit Shemesh, synagoge verwoest met 9 doden), Golfstaten (explosies in Dubai, Abu Dhabi, Doha, Sharjah), en VS-doelen; Iraans gesteunde milities sluiten zich aan.

Hezbollah treedt toe tot het conflict — Lanceert raketten en drones op noordelijk Israël (eerste grote schending van wapenstilstand sinds november 2024) als wraak voor dood ayatollah Ali Khamenei; Israël reageert met zware luchtaanvallen op Beiroet-zuidelijke voorsteden, zuid-Libanon en Bekaa-vallei, minstens 31 doden en tientallen gewonden.

Koeweit friendly fire-incident
— Koeweitse verdediging schiet per ongeluk 3 Amerikaanse gevechtsvliegtuigen neer; bemanningen veilig/hersteld; voegt chaos toe met Amerikaanse slachtoffers (minstens 3–4 VS-militairen gedood in totaal).

Iraanse proxies actief — Milities in Irak (o.a. Islamic Resistance in Iraq, Kataib Sayyid al Shuhada) lanceren drones/raketten op VS-bases (Erbil) en dreigen met meer; Houthis in Jemen beloven Rode Zee/Israël-aanvallen, maar geen grote nieuwe acties in laatste 24u.

Impact op Gaza — Israël sluit alle grensovergangen naar Gaza door focus op Iran; brandstof/voedseltekorten verergeren in enclave; vrees dat bredere oorlog afleidt van fragiele wapenstilstand oktober 2025 met Hamas.

Regionaal/internationaal — Explosies in Golfsteden (Dubai, Doha, Sharjah); vermoedelijke drone op Britse basis in Cyprus; Libanon veroordeelt Hezbollah-acties als "illegaal"; Trump waarschuwt voor langdurige operaties (mogelijk 4–5 weken), hint op onderhandelingen met nieuw Iraans leiderschap, maar Iran weigert onderhandelingen.

Overige opmerkingen — Geen grote nieuwe directe betrokkenheid van Turkije gemeld; risico op volledige regionale escalatie met milities in Irak/Syrië/Jemen.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_220240072
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Epstein was een satanist die kinderen aan baal offerde, Iran verbrandde hierom dat baal beeld en lange Frans had gelijk.

pi_220240528
quote:
NAVO-baas Mark Rutte is blij met aanval op Iran en ziet ook positieve gevolgen voor Oekraïne

NAVO-topman Mark Rutte is blij met de Amerikaans-Israëlische aanvallen op Iran. Hij wijst erop dat het Iraanse regime een groot gevaar vormt voor NAVO-landen en hun bondgenoten.
Natuurlijk, deze man leeft voor oorlog. Krijgt er wsl een commissie voor uitbetaald.
pi_220240728
quote:
Frankrijk gaat zijn kernwapenarsenaal vergroten. Het Navo-land heeft nu nog ongeveer 290 exemplaren, maar president Emmanuel Macron heeft opdracht gegeven dat aantal uit te breiden, zei hij maandag in een toespraak. Frankrijk wil verder de ‘beschermende werking’ van zijn kernwapenarsenaal delen met andere Europese landen.

Frankrijk praat met Nederland en zeven andere Europese landen over ‘vooruitgeschoven afschrikking’, zei president Emmanuel Macron in de toespraak. Macron noemt verder Duitsland, België, Denemarken, Polen, Zweden, het Verenigd Koninkrijk en Polen. Ze mogen volgens hem meedoen aan oefeningen met Franse kernwapens. Ook wil Frankrijk voor het eerst kernwapens onderbrengen in andere landen.

Het kabinet gaat op de uitnodiging van Frankrijk in. Dat schrijven de ministers Dilan Yesilgöz (Defensie, VVD) en Tom Berendsen (Buitenlandse Zaken, CDA) aan de Tweede Kamer. Het Franse aanbod 'biedt Nederland de kans om invulling te geven aan het versterken van de Europese dimensie van nucleaire afschrikking met NAVO-bondgenoten', schrijven de vorige week aangetreden ministers. Zij wijzen op de toegenomen geopolitieke dreigingen. Onder meer de oorlog in Oekraïne 'heeft de veiligheidssituatie in Europa fundamenteel verslechterd'.
https://www.ad.nl/buitenl(...)oefeningen~a9cdddc1/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220240749
quote:
Wat nou?
Geen happy smiley erbij?
Kernoorlog met Rusland geen heuglijk vooruitzicht meer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')