abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2026 @ 05:58:22 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220260933
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer we nu echt concreet mogen/kunnen zeggen dat we in WW3 zitten...
Denk als echt elk continent behalve antartica betrokken is.

Als ik een gok moet geven word WW3 deus vult 2 Islam vs Christendom!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220261088
How Iran can CRIPPLE the West in One Move - Prof. Jiang Xueqin

Bekijk deze YouTube-video

De gevolgen van het afsluiten van de Street of Hormus gaat veeeel verder dan enkel onze olie die duurder wordt.

- de GCC ( Gulf Cooperative Council (Bahrain, Kuwait, Oman, Qatar, Saudi Arabia, and the United Arab Emirates (UAE)) voeren olie uit langs daar maar importeren ook 80% van hun voeding langs daar
- tegenover de GCC liggen de bergen van Iran. Ideale plaats om raketten ed. te plaatsen gericht op de GCC
- hun olievelden zijn kwetsbaar, hun waterinstallaties zijn kwetsbaar, de VS bases zijn kwetsbaar enz
- Iran zijn shia's, zij geloven in martelaarschap. Hun religieuze leider is vermoord dus zij zijn bereid heel ver te gaan. GCC zijn moslims en houden van geld. Overgroot dele bevolking in GCC zijn buitenlanders die zullen vertrekken als de situatie blijft verslechteren.
- als je olie-inkomsten afsnijdt van de GCC gaat de globale stock market instorten, en dus ook de VS
- wat gaat de VS doen ? Boots on the ground ? Nukes ? Dan komt er een punt waarop Rusland en China zich zullen gaan moeien in het conflict.

Het is een conflict van orde 'The end of the world"
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_220263506
3 F15's neergehaald door eigen Patriots in Kuweit ?
Of propaganda ?

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_220263933
quote:
Israël wiegde Iran in slaap met ‘avondeten-truc’: daarna volgde dodelijke verrassingsaanval

Het moest eruitzien alsof er niets aan de hand was. Israëlische generaals die vrijdagavond naar huis gingen voor het sabbatsdiner, een leger in weekendmodus: precies het beeld dat Teheran moest zien. Terwijl de Iraanse leiders zich veilig waanden, effende een uitgekiende misleidingsoperatie het pad voor een dodelijke verrassingsaanval.

https://www.hln.be/buiten(...)ingsaanval~a3b4b862/
aah stoere verhalen
Vertaald komt het erop neer dat Iran in vertrouwen onderhandelde met de VS, en volgens Oman was er overeenkomst in zicht.
Om dan ineens aangevallen te worden door de VS (en Israel)
Toont gewoon aan hoe onbetrouwbaar de VS is.
Verder nog wat jongleren met leugens over wat nu wel of niet de aanleiding of zelfs het doel was.

Hun verrassingsaanval is voorlopig het enige waar ze mee kunnen pochen.
De rest begint faliekant te mislukken.
pi_220272241

Curse = shia landen, blessing = sunni landen?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_220273896
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 7 maart 2026 @ 00:38:54 #232
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220278783
twitter
pi_220281383
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Koekje van eigen deeg :P
Radar installaties, peperdure THAAD installaties enz enz
:D

[ Bericht 11% gewijzigd door UncleScorp op 07-03-2026 12:32:57 ]
pi_220283004
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[ x ]
Gaat Iran nou een proxy worden tussen de USA en China?
pi_220294160
pi_220294180
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Gaat Iran nou een proxy worden tussen de USA en China?
Proxy?
Ze maken allen deel uit van Brics, en uiteindelijk gaat het ook om hun gezamenlijke toekomst.
En als Iran stand kan houden zou dit wel es fataal voor de VS kunnen worden.
pi_220295219
quote:
Het is de bedoeling dat Oekraïense drone-experts 'volgende week' ter plaatse zijn in het Midden-Oosten, zegt president Zelensky.

Zij zullen daar onder meer de VS en Golfstaten trainen in het neerhalen van vijandelijke drones, iets waarin Oekraïne na meer dan vier jaar oorlog tegen Rusland noodgedwongen zich heeft bekwaamd. Rusland gebruikt in die strijd veel op de Iraanse Shahed geënte drones tegen Oekraïne.

Volgens Zelensky gaat het om een 'kans voor beide partijen'; Kyiv zit nog verlegen om Amerikaanse Patriots, moderne luchtverdediging die in staat stelt de Russische raket- en dronebarrages af te weren. Kyiv bezit al enkele van die systemen, maar kampt met een tekort aan raketten voor specifiek dat afweersysteem. Volgens Kyiv zouden de VS Oekraïne om hulp hebben gevraagd in het Midden-Oosten en heeft Oekraïne in reactie voorgesteld dronehulp te willen ruilen voor de zo gewilde Patriot-munitie.
https://www.ad.nl/buitenl(...)den-oosten~ac528ac3/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220297259
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

pi_220297757
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Oei
De papieren tijger en de miauwende kat hebben na 1 week al hulp van buitenaf nodig :?
pi_220297950
quote:
CNN-reporter over vlammenzee na Israëlische luchtaanvallen: “Het regent olie in Teheran”

Politicologe en Iran-kenner over de oorlog in Midden-Oosten die tweede week in gaat: “Teheran gaat letterlijk in rook op”
Goh doet me denken aan die eerdere bezorgde berichten tijdens de "protesten" over de vele burgerdoden in Iran.
VS en Israel doen ondertussen hun best om het getal van 32.000 doden nu waarheid te maken.
pi_220297956
quote:
Israëlische inlichtingendienst Mossad hackte jarenlang elke verkeerscamera in Teheran om Khamenei uit te schakelen
goh knap he zeg
Maar op 7 oktober zagen ze op eigen grondgebied toevallig ineens niets.
O-)
pi_220297966
Goed voorspelt wel, eea in dit topic.
Je hebt er niks aan maar goed.
Vakman pur sang
pi_220298683
quote:
Begin maart 2026 verschenen er berichten dat honderden Amerikaanse militairen klachten hebben ingediend omdat hun bevelhebbers de huidige oorlog met Iran omschrijven als onderdeel van een "goddelijk plan" om de terugkeer van Jezus te bespoedigen.

Volgens de Military Religious Freedom Foundation (MRFF), een waakhond die deze meldingen verzamelt, hebben meer dan 200 militairen uit alle takken van de strijdkrachten melding gemaakt van dit soort religieuze retoriek tijdens officiële briefings.

Belangrijkste punten uit de meldingen:

- Armageddon en Jezus: Militairen beweren dat commandanten de aanvallen op Iran presenteren als het begin van de bijbelse eindtijd (Armageddon).

- Trump als "Gezalfde": Ten minste één commandant zou tegen zijn manschappen hebben gezegd dat president Donald Trump door Jezus is "gezalfd" om "het signaalvuur in Iran aan te steken" en zo de weg vrij te maken voor de wederkomst van Christus.

- Briefings: De uitspraken zouden zijn gedaan tijdens officiële combat readiness briefings (briefings over gevechtsklaarheid), waarbij militairen werd verteld niet bang te zijn omdat de strijd "bijbels gesanctioneerd" is.
Bezorgdheid: De klachten komen niet alleen van atheïsten, maar ook van christelijke, joodse en islamitische militairen die vinden dat deze religieuze boodschappen de discipline en eenheid binnen de troepen ondermijnen.
:7
pi_220298689
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 23:54 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
aaah pure nostalgie O+
pi_220299136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 05:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Denk als echt elk continent behalve antartica betrokken is.

Als ik een gok moet geven word WW3 deus vult 2 Islam vs Christendom!
Gaat dan wel een lekker zooitje worden met de 5e colonne hier.
pi_220299613
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Goh doet me denken aan die eerdere bezorgde berichten tijdens de "protesten" over de vele burgerdoden in Iran.
VS en Israel doen ondertussen hun best om het getal van 32.000 doden nu waarheid te maken.
32k om humanitaire sympathie voor de oorlog te krijgen, en om te laten zien dat Israël niet de enige is die aan burgerdoden doet met de 72k in gaza.
Zelf zeiden ze 3000+ en de reden was dat er geschoten werd, doe dat in de vs en je krijgt hetzelfde effect. Er zouden wapens zijn uitgedeeld volgens israelische media.
Had ik dit al gepost?
https://thegrayzone.com/2(...)-monarchist-doctors/
https://thegrayzone.com/2(...)-govt-regime-change/
https://www.councilestate(...)is-now-admitting-the

Government change is iedereen wel voorstander van, maar dat moet je op natuurlijke wijze laten gebeuren, want zo'n hellhole is het daar niet, anders is het een ordinaire kruistocht. Ze zijn wel het eerste moslim regime dat proxy terroristen steunt.

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:7

Lukas 13:34-35 Jeruzalem, Jeruzalem! gij, die de profeten doodt, en stenigt, die tot u gezonden zijn, hoe menigmaal heb Ik uw kinderen willen bijeenvergaderen, gelijkerwijs een hen haar kiekens onder de vleugelen vergadert; en gijlieden hebt niet gewild? 35 Ziet, uw huis wordt ulieden woest gelaten. En voorwaar, Ik zeg u, dat gij Mij niet zult zien, totdat de tijd zal gekomen zijn, als gij zult zeggen: Gezegend is Hij, Die komt in den Naam des Heeren!

Precies het tegenovergestelde van wat ze proberen.

Iran wil de komst van de mehdi bespoedigen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Alarmonoff op 09-03-2026 12:40:59 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_220299814

Word war kick-off
pi_220299943
Niemand mag Iran, zelfs Rusland en China kijken met een schuin oogje van 'meh'. Dus Iran als start van WW3 acht ik heel onwaarschijnlijk.

Taiwan klinkt veel logischer. Dus China is nu aan zet. Of als Israël daadwerkelijk gaat klooien met Turkije.
pi_220300175
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:42 schreef Drxx het volgende:
Niemand mag Iran, zelfs Rusland en China kijken met een schuin oogje van 'meh'. Dus Iran als start van WW3 acht ik heel onwaarschijnlijk.

Taiwan klinkt veel logischer. Dus China is nu aan zet. Of als Israël daadwerkelijk gaat klooien met Turkije.
Mja Taiwan is belangrijk wat betreft chips ed., technologie.
Iran is belangrijk is belangrijk voor olie, energie, economie, geldmarkten (petrodollars), levenslijn voor energie China , lid van BRICS enz enz.
pi_220300183
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:15 schreef Alarmonoff het volgende:
Iran wil de komst van de mehdi bespoedigen.
Lol zo wacht elke religie op de terugkeer van hun profeet die dan oorlog gaat voeren tegen de ongelovigen
:')

Daarom geloof ik niet in aardse religies :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')