Dat zeg ik, Gammaquote:
Ja volgens mij sowieso geen lamsvlees meer bij de AH. Als ik dat hier bij de slager wil halen kan ik gelijk een extra hypotheek afsluitenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die mis ik ook![]()
heb nu wel bij Lidl choriza chipolata's gevonden die zijn ook lekker, niet zo lekker als de lam maar oke
Kama-jaja-jippie-jippie-jeey!quote:
jumbo zelfde verhaalquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij sowieso geen lamsvlees meer bij de AH. Als ik dat hier bij de slager wil halen kan ik gelijk een extra hypotheek afsluiten
Steeds verrassend, altijd voordelig.quote:
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!quote:
Uhm ik leerde alles aan te pakken door mijn moederquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Noujah het hangt ook van je vader af want toen ik met mijn ex voor het eerst in haar huis ging klussen gaf ik haar de boor. Dat mocht ze nooit van haar pa.
Nog nooit iemand zo blij een gaatje zien boren
Safelite Repair, Safelite Replacequote:
0800 00 1066quote:
Sow.quote:
112, daar red je levens meequote:
wrijven helpt niet, Rennie welquote:
Of je moeder natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik leerde alles aan te pakken door mijn moeder
Je was te langzaamquote:
Maar je hebt toch een lage hypotheek, kan wel wat bijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij sowieso geen lamsvlees meer bij de AH. Als ik dat hier bij de slager wil halen kan ik gelijk een extra hypotheek afsluiten
Carglass repareertquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Carglass repareert
Carglass vervangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |