De pre printquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan we het in beperkte oplage uitgeven?
Ga jij ze dan ook inbindenquote:
Ik heb kleine handen, sommige van die apparaten kan ik dan eigenlijk niet goed vasthoudenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe. Nee, te klein heb ik niet zo snel last van, maar de kracht in m'n handen wil nog wel eens ontbreken.
Ja ff naar de Copyshopquote:
Begrijpelijkquote:
Ja, dit. Ik heb van die zwakke klauwtjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe. Nee, te klein heb ik niet zo snel last van, maar de kracht in m'n handen wil nog wel eens ontbreken.
Is dat je nieuwe bandnaam?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik heb van die zwakke klauwtjes.
Oh niet eens handgebondenquote:
Cherry Lips & The Weak Claws.quote:
Heb jij ervaring met die shampoobars enzo van de Hema?quote:
Ja nee, te zwakke klauwtjesquote:
Heb ook nog een hele lading muesli en proteinerepen of hoe ze het ook allemaal willen noemen met 70/90% kortingquote:
Is toch gewoon een soort haken, alleen maak je de papiertjes nu aan elkaar vast ipv dat je het als patroon gebruiktquote:
Noujah het hangt ook van je vader af want toen ik met mijn ex voor het eerst in haar huis ging klussen gaf ik haar de boor. Dat mocht ze nooit van haar pa.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is echt een hele persoonlijke mening, maar ik ben altijd zo verbaasd als mensen niet kunnen klussen![]()
Hoe dan? Ik kreeg toen ik 16 was een verfkwast in de handen geduwd. Als jij je kamer geschilderd wil hebben dan doe je het lekker zelf. Paar jaar later: gaatje boren? Hier heb je de boormachine, ik hoor wel als je de muur eruit hebt gesloopt.
Was thuis eigenlijk doodnormaal, iedereen kon zo goed aan al wel iets en weinig klusjesmannen gezien in mijn leven.
Maar misschien is dat ook growing up poor.
*Steekt haaknaald door papier heenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch gewoon een soort haken, alleen maak je de papiertjes nu aan elkaar vast ipv dat je het als patroon gebruikt
Nee, die heb ik nog niet gehad.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met die shampoobars enzo van de Hema?
Ohquote:
Al besprokenquote:
Ze zit op jou te wachtenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:59 schreef rival het volgende:
we zijn alweer een stuk verder, heeft CL inmiddels een klushulp gevonden?
Wat heb je? Ik had lekker spiegeleitjes op broodjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |