Dat zeg ik, Gammaquote:
Ja volgens mij sowieso geen lamsvlees meer bij de AH. Als ik dat hier bij de slager wil halen kan ik gelijk een extra hypotheek afsluitenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die mis ik ook![]()
heb nu wel bij Lidl choriza chipolata's gevonden die zijn ook lekker, niet zo lekker als de lam maar oke
Kama-jaja-jippie-jippie-jeey!quote:
jumbo zelfde verhaalquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij sowieso geen lamsvlees meer bij de AH. Als ik dat hier bij de slager wil halen kan ik gelijk een extra hypotheek afsluiten
Steeds verrassend, altijd voordelig.quote:
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!quote:
Uhm ik leerde alles aan te pakken door mijn moederquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Noujah het hangt ook van je vader af want toen ik met mijn ex voor het eerst in haar huis ging klussen gaf ik haar de boor. Dat mocht ze nooit van haar pa.
Nog nooit iemand zo blij een gaatje zien boren
Safelite Repair, Safelite Replacequote:
0800 00 1066quote:
Sow.quote:
112, daar red je levens meequote:
wrijven helpt niet, Rennie welquote:
Of je moeder natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik leerde alles aan te pakken door mijn moeder
Je was te langzaamquote:
Maar je hebt toch een lage hypotheek, kan wel wat bijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij sowieso geen lamsvlees meer bij de AH. Als ik dat hier bij de slager wil halen kan ik gelijk een extra hypotheek afsluiten
Carglass repareertquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Carglass repareert
Carglass vervangt
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Carglass repareert
Carglass vervangt
quote:
Ze zien me al aankomen bij de Rabobank 'waarom wilt u uw hypotheek verhogen meneer? ja ik heb trek ik lamsworstjes'quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een lage hypotheek, kan wel wat bij
Ja uhh gewoon in het Nederlands jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik zie niets raarsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zien me al aankomen bij de Rabobank 'waarom wilt u uw hypotheek verhogen meneer? ja ik heb trek ik lamsworstjes'
Ik heb altijd ruzie met die dingen als ze heel dun zijn en breken. Ik zie het voordeel nog niet ten opzichte van een fles, vooral omdat ze tig keer zo duur zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
@:cherrylips
Die Hema shampoobars hebben vrijwel dezelfde ingrediënten als die van shampoobars.nl
En die gebruik ik al regelmatig. Maar de hema is veel goedkoper
quote:
Wel makkelijk meezeulen als je vaak op pad bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd ruzie met die dingen als ze heel dun zijn en breken. Ik zie het voordeel nog niet ten opzichte van een fles, vooral omdat ze tig keer zo duur zijn.
Ja je kunt de laatste beetjes oplossen in heet water en als gewone shampoo gebruikenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd ruzie met die dingen als ze heel dun zijn en breken. Ik zie het voordeel nog niet ten opzichte van een fles, vooral omdat ze tig keer zo duur zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel makkelijk meezeulen als je vaak op pad bent.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afgelopen week weer geen Donald Duck ontvangen. Had nog een beetje hoop dat je vandaag alsnog bezorgd zou worden, maar dat was niet zo.
alweer niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afgelopen week weer geen Donald Duck ontvangen. Had nog een beetje hoop dat ie vandaag alsnog bezorgd zou worden, maar dat was niet zo.
schandelijk.quote:
Ik heb er nu eentje, Angel Hair heet ie geloof ik, die is wel fijn. Maar die was in de sale. Die krengen kosten iets van 11 euro tegenwoordig? Haal ik 15 flessen van bij de DM.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet ook zeggen dat ik vooral van de shampoobars ben afgestapt sinds je voor Lush een tweede hypotheek nodig hebt. Het hele geen plastic, minder water nodig, dus beter voor het milieu sta ik achter, maar dan moet de rest van de productie óók minder belastend zijn en daar ben ik bij andere producenten gewoon nooit ingedoken.
Oh, en zeikerig haar, dat ook. Meeste shampoobars die ik tegenkwam zijn vrij heftig voor m'n broze haar.
doe ik hier ook welles hehehheequote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:47 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal was vandaag gaan zwemmen toch?
https://www.tubantia.nl/v(...)ijf-in-india-1520687
Wie is verantwoordelijk voor de bouwfout?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
De spin heeft inmiddels nog maar 1 verdieping. Door een bouwkundige fout is zijn boven verdieping naar beneden gekomen.
Hij zit nu op ooghoogte 👀
Ik ga Japans eten, bal.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
De spin heeft inmiddels nog maar 1 verdieping. Door een bouwkundige fout is zijn boven verdieping naar beneden gekomen.
Hij zit nu op ooghoogte 👀
ja de spin natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie is verantwoordelijk voor de bouwfout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |