Ik doe vooral het noorden en jij het zuidenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit weekend Venlo en Leuth.
Weekend erna Maastricht en Gemert.
In Groningen is het vaak wel iets koeler toch? Alle kleine beetjes helpen
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar tegelijkertijd doe ik ook een stuk minder veiligheidsgedrag dan eerder: ik temperatuur niet meer 5x per uur als ik me niet lekker voel, meet niet meer elke keer als ik iets voel bloeddruk en saturatie, maak niet meer elke keer als ik iets voel een notitie in medische noodgevallen info op telefoon 'voor als er iets gebeurt als ik buiten ben zodat hulpdiensten weten wat het mss kan zijn', app niet meer elke keer als ik iets voel de buren 'zodat iemand ervan weet als er iets gebeurt'. En ik ben minder vaak echt zodanig in paniek dat ik hele nachten wakker lig van piekeren, en heb ook minder vaak dat ik echt huisarts of huisartsenpost nodig heb om te geloven dat er niks ernstigs is, dus eigen verstand of geruststelling van een vriendin of hier is nu vaker al 'genoeg'.
Dus in dat opzicht is er wel echt vooruitgang, met minder veiligheidsgedrag ben ik minder vaak echt 'helemaal de weg kwijt'. Ik denk alleen dus wel bij meer dingen dat ik er misschien wel dood aan kan gaan en word daar dan onrustig/angstig van. Dat is wel jammer, maar ergens ook logisch, denk ik. Want eerder had ik dan denk ik onbewust al veiligheidsgedrag ingezet waardoor ik pas écht angstig werd als dat niet meer werkte, en nu zonder of met veel minder veiligheidsgedrag merk ik het dus al eerder als ik ergens onrustig van wordt.
Sorry, lange post geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat er een tijd komt dat je weer helemaal jezelf voelt en ook een soort van "vrede" met je zelf
Vandaag was het een emotioneel beladen dag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Yinny op 17-06-2025 22:54:01 (Iets vergeten) ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:51 schreef Yinny het volgende:
@:vlindertje89 een hele dikke knuffel! Je bent al zo ver gekomen en heb al zo veel gedaan de afgelopen tijd wat uit angst een tijd geleden niet zou hebben gedaan!
Aangezien ik ook lappen tekst kwijt wil:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat er een tijd komt dat je weer helemaal jezelf voelt en ook een soort van "vrede" met je zelf
Vandaag was het een emotioneel beladen dag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Dank je wel voor het nemen van de moeite!quote:
Dat zei mijn psych 30 jaar geleden ook; een angststoornis komt vaker voor bij mensen met een hogere intelligentie. Snel, verbindingen (ook de verkeerde), 27 scenario's tegelijk en naast elkaar. Dat is dan tenminste nog iets, dacht ik toen.quote:
Gofter.quote:Vandaag was het een emotioneel beladen dag..
Jullie maken een aanbouw ter grootte van mijn huisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier was vandaag fijn. De vierde vakantiedag en Pieps laatste dinsdag. Ze doet het best ok. Ze ging net tot twee keer toe brokjes eten, dat was 2 weken geleden. Ze is geel door (waarschijnlijk) leververvetting en staat wat wankel op de pootjes maar heeft vandaag best veel levenslust.
Wij hebben vandaag ons vooral met mogelijke verbouwingsplannen beziggehouden. We gaan er toch echt werk van maken. We willen een aanbouw van 55 vierkante meter. Daar moet o.a. een nieuwe keuken in. En voor we het wisten waren we bezig in de Ikea keukenplanner.
Stel, je houdt van koken, kookt vaak samen en je bent een hamster, is 10 strekkende meter keuken overdreven als je ook een bijkeuken hebt? Nee toch?
Je moet toch ergens je pannen kwijtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier was vandaag fijn. De vierde vakantiedag en Pieps laatste dinsdag. Ze doet het best ok. Ze ging net tot twee keer toe brokjes eten, dat was 2 weken geleden. Ze is geel door (waarschijnlijk) leververvetting en staat wat wankel op de pootjes maar heeft vandaag best veel levenslust.
Wij hebben vandaag ons vooral met mogelijke verbouwingsplannen beziggehouden. We gaan er toch echt werk van maken. We willen een aanbouw van 55 vierkante meter. Daar moet o.a. een nieuwe keuken in. En voor we het wisten waren we bezig in de Ikea keukenplanner.
Stel, je houdt van koken, kookt vaak samen en je bent een hamster, is 10 strekkende meter keuken overdreven als je ook een bijkeuken hebt? Nee toch?
Mijn aanrechten doen 3x2,5m. Waarvan 2x op een blok, dus in theorie meer opties aan de zijkanten. Daar zit kraan en kookplaat in (niet dat je dit allemaal niet weet, maar toch).quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |