Nee.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:35 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Valt liegen over kanker onder lifestyle?
Heet je in het echt ook Donna?quote:
Waarom zou je over zoiets nou weer liegen?quote:
Ik zet nu in op Kelly.quote:
Jij heet toch ook niet superneger?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom zou je over zoiets nou weer liegen?
Hij heet gewoon Pietquote:
Hahaha. Nee mijn naam was ten tijde van mijn geboorte zelfs al een klein beetje ouderwetsch.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zet nu in op Kelly.
OF, het tegenovergestelde. Rozemarijn.
Wat fijn dat je LIF komt modereren, Cornelia.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Nee mijn naam was ten tijde van mijn geboorte zelfs al een klein beetje ouderwetsch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je LIF komt modereren, Cornelia.Hahaha. Zo heet de moeder van mijn bonuszoons wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wandel graag en probeer zo gezond mogelijk te leven. En ik vind mezelf er wel leuk uit zien qua mode ja. Ja.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:40 schreef Nober het volgende:
LIF Donvoor
LIF Dontijdens
LIF Donna
Welkom, ben je sportief, modebewust, gezond?
Wat is uw outfit of the day ik draag zelf een tuniekje van Brussels kant met kap van Mikado zijde wat heeft u precies voor een outfitquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik wandel graag en probeer zo gezond mogelijk te leven. En ik vind mezelf er wel leuk uit zien qua mode ja. Ja.
En dan word je hier mod?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik wandel graag en probeer zo gezond mogelijk te leven. En ik vind mezelf er wel leuk uit zien qua mode ja. Ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |