abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217964016
Voorspel hier welke nieuwe partijen zich gaan melden.

Zoals:
Prohamas partij
Partij Stikstofvrij
De rode lijnpartij
Open grenzenpartij
Eigen volk eerstpartij
Wij stappen naar de rechterpartij
Ambtenarendwarsligpartij
Wegaanzehalenfront

Game on! :Y)
  maandag 16 juni 2025 @ 19:42:25 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217964026
Die heeft zich toch al gemeld? De Revolutionaire Partij van Jan Roos die uiteraard 0 zetels krijgt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217964035
rood vooruit
pi_217964070
Weg met de tropenkolder.
Ik wil weer normale zomers met een maximale temperatuur van 27 graden.
En weer echte winters. Waar kinderen sneeuwpoppen kunnen maken, kunnen schaatsen op bevroren vijvertjes, sneeuwbalgevechten, ijsvrij voor de scholen.
Duidelijke afgebakende seizoenen.
pi_217964093
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 19:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Weg met de tropenkolder.
En weer echte winters. Waar kinderen sneeuwpoppen kunnen maken, kunnen schaatsen op bevroren vijvertjes, sneeuwbalgevechten, ijsvrij voor de scholen.
Ikke, ikke, ikke partij dus?

11 juni 2025
Vrees voor stilvallen golfstroom: strenge winter straks mogelijk 15 graden kouder

https://www.rtl.nl/nieuws(...)stoot-broeikasgassen
  maandag 16 juni 2025 @ 19:52:35 #6
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217964124
Misschien moeten de mensen weer voor hun portemonnee kiezen.
En niet op een partij met valse beloftes die niet echt zit te wachten op een werkelijke oplossing van een nauwelijks bestaand probleem.
Bedrijven schreeuwen om mensen die de fabrieken moeten vullen, maar krijgen geen gehoor van de politieke partijen die buitenlanders geen werkvergunning gunnen.
Stel je voor, ze doen dat wel, dan is hun bestaan overbodig.
pi_217964132
Oh, je moet een voorspelling doen. Een politieke voorspelling nog wel.

Geen idee. Want het is me de afgelopen jaren heel erg duidelijk geworden dat mensen die zich vrijwillig op een politieke carriére storten, dat ze dat voornamelijk doen om de pegels. Knokken in de wandelgangen, krijsen voor de microfoon, fluisteren in de achterkamertjes en verder vooral heel veel schijt hebben aan de kiezer.
pi_217964368
Partij voor de Politici, de kiezer doet er toch niet meer toe na de verkiezingsdag.
  maandag 16 juni 2025 @ 20:37:58 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217964467
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 19:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Weg met de tropenkolder.
Nee dank je.
Hete zomers en milde winters, liefst zonder sneeuw/vorst.

Dromen van sneeuwpoppen terwijl je elke ochtend in de kut vrieskou je autoramen vrij moet maken, in huis weer moet stoken om je een beetje aangenaam te voelen, en niet te vergeten die heerlijke bruine zwarte sneeuwdrek langs de wegen vanwege al dat zout dat ze strooien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217965875
Oh, in dit topic gaat het er dus om een nieuwe partij te voorspellen.
Ik dacht eerst dat er bedoeld werd dat er een nieuwe partij is met de naam Voorspel.
Daar zullen ongetwijfeld een heleboel vrouwen op stemmen.
pi_217965955
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 19:42 schreef Mikeytt het volgende:
Die heeft zich toch al gemeld? De Revolutionaire Partij van Jan Roos die uiteraard 0 zetels krijgt.
Jan Roos :') :')
pi_217977105
Actiegroep VON (Voor Ons Nederland) een optie?

Klaas Dijkhoff (VVD) met drie voormalig campagnestrategen van de VVD

Andere betrokkenen Asscher (PvdA, toen dat nog bestond), Marietje Schaake (D66) en farizeeër Segers (ChristenUnie)

Stichting VON wil ideeën ophalen uit de samenleving om Nederland vooruit te brengen en die vertalen in "concrete en uitvoerbare" plannen voor de politiek.
pi_217977137
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 13:41 schreef Nober het volgende:
Actiegroep VON (Voor Ons Nederland) een optie?

Klaas Dijkhoff (VVD) met drie voormalig campagnestrategen van de VVD

Andere betrokkenen Asscher (PvdA, toen dat nog bestond), Marietje Schaake (D66) en farizeeër Segers (ChristenUnie)

Stichting VON wil ideeën ophalen uit de samenleving om Nederland vooruit te brengen en die vertalen in "concrete en uitvoerbare" plannen voor de politiek.
Voor zover ik heb begrepen wil Voor Ons Nederland expliciet geen politieke partij worden die aan verkiezingen deelneemt.
pi_217977150
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 13:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Voor zover ik heb begrepen wil Voor Ons Nederland expliciet geen politieke partij worden die aan verkiezingen deelneemt.
Eerder een adviesorgaan en de eigen portefeuille flink vullen?
pi_217977160
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 13:47 schreef Nober het volgende:
Eerder een adviesorgaan en de eigen portefeuille flink vullen?
We zullen wel zien wat het wordt. Ik denk dat het ofwel gewoon uitdooft en niemand er meer interesse in heeft, ofwel het wordt gekaapt door lobby's en belangengroepen.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')