Ikke, ikke, ikke partij dus?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Weg met de tropenkolder.
Ik wil weer normale zomers met een maximale temperatuur van 27 graden.
En weer echte winters. Waar kinderen sneeuwpoppen kunnen maken, kunnen schaatsen op bevroren vijvertjes, sneeuwbalgevechten, ijsvrij voor de scholen.
Duidelijke afgebakende seizoenen.
Nee dank je.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Weg met de tropenkolder.
Ik wil weer normale zomers met een maximale temperatuur van 27 graden.
En weer echte winters. Waar kinderen sneeuwpoppen kunnen maken, kunnen schaatsen op bevroren vijvertjes, sneeuwbalgevechten, ijsvrij voor de scholen.
Duidelijke afgebakende seizoenen.
Jan Roosquote:Op maandag 16 juni 2025 19:42 schreef Mikeytt het volgende:
Die heeft zich toch al gemeld? De Revolutionaire Partij van Jan Roos die uiteraard 0 zetels krijgt.
Voor zover ik heb begrepen wil Voor Ons Nederland expliciet geen politieke partij worden die aan verkiezingen deelneemt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:41 schreef Nober het volgende:
Actiegroep VON (Voor Ons Nederland) een optie?
Klaas Dijkhoff (VVD) met drie voormalig campagnestrategen van de VVD
Andere betrokkenen Asscher (PvdA, toen dat nog bestond), Marietje Schaake (D66) en farizeeër Segers (ChristenUnie)
Stichting VON wil ideeën ophalen uit de samenleving om Nederland vooruit te brengen en die vertalen in "concrete en uitvoerbare" plannen voor de politiek.
Eerder een adviesorgaan en de eigen portefeuille flink vullen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen wil Voor Ons Nederland expliciet geen politieke partij worden die aan verkiezingen deelneemt.
We zullen wel zien wat het wordt. Ik denk dat het ofwel gewoon uitdooft en niemand er meer interesse in heeft, ofwel het wordt gekaapt door lobby's en belangengroepen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:47 schreef Nober het volgende:
Eerder een adviesorgaan en de eigen portefeuille flink vullen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |