Ik denk niet dat 1 van de dames die in de bondgenoten een wipje maakte een Mario type isquote:
Ha nou je zag niet. Ja de hele sauna ging heen en weeer. Sorry was geen jacuzzzi maar een sauna 🤣🤣🤣🤣quote:
te oud?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 1 van de dames die in de bondgenoten een wipje maakte een Mario type is
Mario heeft vaak een bepaald typjequote:
Is lekkerquote:Op maandag 16 juni 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
deze meloen gekocht, ben benieuwd
[ afbeelding ]
Haha ownee is niet leuk. Is het een blauwe volgens je man?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens manlief drijft er hier 1 in de IJssel
Volgens mij heb ik die wel eens gehad, ik geloof dat die goed was!quote:Op maandag 16 juni 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
denk dat het meevalt en net naast de IJssel is geland 2 kleurenquote:Op maandag 16 juni 2025 21:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ownee is niet leuk. Is het een blauwe volgens je man?
Ken je die 'you cant park there mate' filmpjes?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
Ik
[..]
denk dat het meevalt en net naast de IJssel is geland 2 kleuren
Maar er drijven er hier meer( in de lucht)
quote:Op maandag 16 juni 2025 21:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ken je die 'you cant park there mate' filmpjes?
Doet me dit aan denken
oorr een euro bij de Lidl?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2025 21:47 schreef mario390 het volgende:
Im tiefen Erdbeertal, im schwarzen Haar
Da schlief ich manchen Sommer lang bei dir und schlief doch nie zu viel
Komm, komm, kkomm her. Ich weiß ein schönes Spiel im dunklen Taal, im Muschelgrund
Ah, ah, ah du, ah, ah du, du ach, ich bin so wild nach deinem Erdbeermund
Ah, ah, ah, ah, ah, ah, ooh, du
Was Koekie Spekkie?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:monsterkoekie weet het misschien wel
Ooooh hahaha ik las het zo.quote:
Hier lagen er vanmiddag ook niet veel meerquote:Op maandag 16 juni 2025 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee die was al leeggeroofd vanavond
Die lagen grotendeels in jouw mandje?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lagen er vanmiddag ook niet veel meer
Inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Poah wat lekker, klinkt als een trance track die begin 2000 is uitgebracht
Bekijk deze YouTube-video
Klinkt lekker, maar meer voor 20 jaar geleden en niet van dit jaarquote:Op maandag 16 juni 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Poah wat lekker, klinkt als een trance track die begin 2000 is uitgebracht
Bekijk deze YouTube-video
heb je onder een steen gelegen ofzoquote:Op maandag 16 juni 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Klinkt lekker, maar meer voor 20 jaar geleden en niet van dit jaar
Mjah, Niets mis met revival, maar dit is gewoon oude wijn trance in een nieuw zak trackquote:Op maandag 16 juni 2025 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je onder een steen gelegen ofzo
er is een hele revival gaande sinds +/- 2023 en een hele generatie jonge dj's en grote events die dit soort muziek draaien
om half 7 ben je sowiezo weer hierquote:Op maandag 16 juni 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel allemaal erg hetzelfde inderdaad.
Welkom onder mijn steenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel allemaal erg hetzelfde inderdaad.
Nouja, ik word altijd rond vijf uur, half zes wakker. Ja en dan kijk ik vaak even.quote:
Of de boiler room?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
ben blij dat die bigroom trance verdwenen is zo'n beetje
die is er toch nog steeds, maar draait wel harderquote:
GG heeft de smaak te pakken 🤣🤣🤣🤣quote:
Ik gok dat ik iets te veel berichten (van kree) door chatgpt gooiquote:De zin "nee weg you wecker" lijkt op het eerste gezicht onsamenhangend, maar er zijn een paar mogelijke interpretaties — vooral als het informeel of fonetisch getypt is (zoals vaak gebeurt in chatberichten of op fora zoals FOK!):
Mogelijke interpretatie:
"Nee, weg, jij wekker!"
Dit zou een informele of boze uitroep kunnen zijn, alsof iemand (Mario) net wakker wordt en zich ergert aan een wekker of iets/iemand die hem wakker maakt.
"Nee" – afwijzing of protest.
"weg" – opdracht om iets te verwijderen of te laten verdwijnen.
"you" – Engelstalige aanspreking, bedoeld als "jij".
"wecker" – Duits voor "wekker", maar hier misschien ook spottend bedoeld in het Nederlands.
Mogelijke betekenis:
Hij wil dat de wekker (of iemand die op een wekker lijkt) verdwijnt.
Het is een speelse of gefrustreerde manier om te zeggen: "Laat me met rust, stomme wekker!"
Of misschien noemt hij iemand spottend een "wekker", alsof die persoon hem wakker maakt of stoort.
Conclusie:
Mario bedoelt waarschijnlijk iets in de trant van: "Nee, ga weg jij stomme wekker!" – mogelijk in reactie op iemand of iets dat hem stoort of 'wakker maakt' (letterlijk of figuurlijk).
Laat me weten als je meer context hebt, dan kan ik het nog beter duiden.
Ik heb hem hier niet gezienquote:Op maandag 16 juni 2025 22:22 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hij is ookal 3 minuten niet online gezien
@kree is ook een tijdje zoek, maar niemand vraagt naar hemquote:Op maandag 16 juni 2025 22:22 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hij is ookal 3 minuten niet online gezien
Dat vind ik liefquote:
Ik mis hem wel..quote:Op maandag 16 juni 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree is ook een tijdje zoek, maar niemand vraagt naar hem
Klopt. Zo gaat dat nou eenmaal op een online forum.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze komen vanzelf online. En komen ze niet meer op FOK, dan komen ze niet meer. Daar verander je toch niets aan.
die heeft zaterdag nog gepostquote:Op maandag 16 juni 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree is ook een tijdje zoek, maar niemand vraagt naar hem
Zo vaak. Niet erg variërendquote:
Dat is alweer 2 dagen geleden! Mensen hier schijnen ongerust te worden over @aeque, terwijl die hier gisteren nog had gepost.quote:
Van Kree weten we dat hij vaak niet komt als hij werkt. Zodra hij vrij is meld hij zichquote:
Mensen?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 dagen geleden! Mensen hier schijnen ongerust te worden over @:aeque, terwijl die hier gisteren nog had gepost.
quote:Op maandag 16 juni 2025 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 dagen geleden! Mensen hier schijnen ongerust te worden over @:aeque, terwijl die hier gisteren nog had gepost.
laucuh johquote:
ik zou nog twee dagen wachtenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:48 schreef mario390 het volgende:
de 9te keer nu vandaag sternenhimmel morgen werd ik kategorie wisselen
Heb jij de hele dag muziek aanstaan?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:48 schreef mario390 het volgende:
de 9te keer nu vandaag sternenhimmel morgen werd ik kategorie wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |