Dit begrijp ik dus niet. Je klaagt enorm als ik zit weer even ga posten, maar je bleef nu weer minuten lang stil. Je had allang weer een bolk kunnen plaatsen en punten pakken, want ik was even weg.quote:
We zijn hier trouwens van de Lindt chocolade. Merci is alleen voor als je iets goed te maken hebtquote:
Ik ken dat woord door dezequote:Op maandag 16 juni 2025 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die moest ik even door translate halen.
Lekker stampnummer.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ken dat woord door deze
Bekijk deze YouTube-video
@mario390 kenn jij deze?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ken dat woord door deze
Bekijk deze YouTube-video
Hier heb je wat goed te maken als je Merci geeft terwijl het Lindt zou kunnen zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We zijn hier trouwens van de Lindt chocolade. Mercy is alleen voor als je iets goed te maken hebt
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hier heb je wat goed te maken als je Merci geeft terwijl het Lindt zou kunnen zijn.
Nou, vooruit. Een beetjequote:Op maandag 16 juni 2025 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn 2 dozen Merci goed voor 1 doos Lindt? Compenseert dat?
kann nu niet ik heb 80er radio lopenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]je kan toch zien als je klikt?
Uitzettenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann nu niet ik heb 80er radio lopen
Ik liet net ook wat lopen op de wcquote:Op maandag 16 juni 2025 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann nu niet ik heb 80er radio lopen
Als het laagje met bonbons chocolaatjes in de doos bijna leeg is maar dat je weet dat er nog een laag onder zit.quote:
maaaanquote:Op maandag 16 juni 2025 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik liet net ook wat lopen op de wc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |