90% van de smaken in ijssalons zijn er enkel voor de show. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die Tiramisu, tutti-frutti, banaan of donut smaak neemt.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:32 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Welke 100 smaken zijn er dan. Ik kan geen keuze maken
IJs.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:27 schreef Mikeytt het volgende:
Snap dat echt niet. Kom je in een ijssalon met 100 smaken ijs, en dan kies je voor chocolade![]()
Ijs is werkelijk de slechtst mogelijke manier om chocolade te serveren...
Snap sowierszo niet waarom je een smaak anders dan yoghurt, citroen, meloen, vanille of pistache zou kiezen
Bron?quote:Op maandag 16 juni 2025 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Mensen die van chocolade ijs houden zijn nog altijd meer okee dan mensen die terminale kanker faken, en daarna ook nog eens een donatie aan het KWF faken...
Tiramisu.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
90% van de smaken in ijssalons zijn er enkel voor de show. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die Tiramisu, tutti-frutti, banaan of donut smaak neemt.
Klopt. Maar die wordt hier niet meer verkocht.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Tiramisu ijs van Hertog of die van Lidl is ook heerlijk
Fixxedquote:Op maandag 16 juni 2025 14:52 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die Smurf-smaak kiezen moeten per direct het land uitgezet worden.
Fixxed.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:07 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik vind ijs met smurfsmaak inderdaad het allerlekkerste ooit! Eigenlijk zou dat de enige smaak moeten zijn en moeten alle andere smaken weg.
Ismurf
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:52 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die niet Smurf-smaak kiezen moeten per direct het land uitgezet worden.
Smurf... veel te plakkerig allemaal. Gewoon een frisse smaak kiezen.quote:
Mijn lievelingsrubriek is het stukje dat @Mikeytt overal altijd de wijsneus in is maar dit soort posts stelselmatig negeertquote:Op maandag 16 juni 2025 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Mensen die van chocolade ijs houden zijn nog altijd meer okee dan mensen die terminale kanker faken, en daarna ook nog eens een donatie aan het KWF faken...
Dat probleem hebben homo's wel vaker. Snap ook niet waarom je pik zuigt, maarja ieder z'n ding.quote:
Even kijkend naar je TT. Je hebt zelf hier in dit forum gelogen over kanker en over een donatie. Dan is mijn vraag: ben jij wel ok? Dat mensen graag chocoladeijs eten, moeten zij weten.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:27 schreef Mikeytt het volgende:
Snap dat echt niet. Kom je in een ijssalon met 100 smaken ijs, en dan kies je voor chocolade![]()
Ijs is werkelijk de slechtst mogelijke manier om chocolade te serveren...
Snap sowierszo niet waarom je een smaak anders dan yoghurt, citroen, meloen, vanille of pistache zou kiezen
Banaan, heerlijk!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik eet altijd vanille, chocolade, aardbei, banaan en heel soms eens pistache ijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |